Die grijnsquote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef wolferl het volgende:
Pascal blijft maar lachen, al valt iemand dood neer, Pascal blijft lachen.
Concurrent minder, denkt hij dan.
Ik wil niet dat m'n voorspelling uitkomtquote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zie Pascal dit uiteindelijk nog winnen ook
Kay en Titus zijn ook nog wel normaal. En voor Ria heb ik ook respect.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:44 schreef Djokotron het volgende:
Alleen Ibrahim is leuk en Julien wellicht, de rest![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doelde hij op de hutspot of de topchef winnaar?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef wolferl het volgende:
Waarom moet Julien nou weer zeggen dat er een Nederlandse moet winnen. Beetje domme uitspraak.
Titus enquote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Starfish het volgende:
Kai, Noury of Ibrahim zijn denk ik op dit moment mijn favorieten..
Topchef winnaar, en hij drukte het uit alsof het een complot tegen hem en Fransen was.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
doelde hij op de hutspot of de topchef winnaar?
Ik ook!! haha En dat rico en pascal maar naar huis mogen gaan, irriteer me mateloos aan hun!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef wolferl het volgende:
LOL, Rico en Ibrahim, ben benieuwd morgen.
ik denk dat Ibi morgen niet Pascal maar Rico aan zijn mes rijgt..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Djokotron het volgende:
Rico + Ibrahim = catfight
Bek houwe idioot
Dat Rico er nog maar een tijdje inblijft, wat een dramaqueen, wat een tv! En in de volgende aflevering naast Ibrahim!!!! Meesterlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:41 schreef Tezz het volgende:
Dat Rico er nog in zit is onverstelbaar. Hij stelt ooit vragen dat ik denk: dat moet je toch gewoon weten????
Ik heb respect voor Ria, maar hoop dat Ibra of Noury wint!
Dat zou mijn tv moment van het jaar zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Djokotron het volgende:
Iedereen die met Rico aan zo'n keukentje stond zegt hetzelfde. "Die gast praat en praat maar, vooral tegen zichzelf en loopt alleen maar druk te doen" Zit idd wel te wachten op de eerste die knapt na de minutenlange irritatie van deze clown en hem eens even goed op zijn bek rost en laat zijn wie er de baas aan dát keukentje is
Da's dan wel weer waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef k_man het volgende:
Juist prima dat Rico, Pascal en die andere mafketels er nog bij zijn. Levert een stuk boeiender tv op dan wanneer we 16 Titussen zouden hebben.
Hahaha inderdaad!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef k_man het volgende:
Juist prima dat Rico, Pascal en die andere mafketels er nog bij zijn. Levert een stuk boeiender tv op dan wanneer we 16 Titussen zouden hebben.
Dat is misschien ook wel de reden dat al die irritante figuren er nog inzitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef k_man het volgende:
Denk het wel. De falers zijn er weer eens niet op de vrijdagquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Zijn we de enige hier vandaag?
Het lijkt zo simpel he hoe die lui koken, briljant om te zien man
Ik zou hem echt de keuken uit mieteren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef Djokotron het volgende:
Koelkast open laten staan![]()
omg rico
Je wordt echt panisch als zo'n idioot echt de hele tijd loopt te lullen
Ik geloof niet dat ie homo isquote:
Hij jankt wel als een malle om niets, hoog stemmetje, praat te veel, zit te veel aan anderen en staat vooraan als er een man geknuffeld moet worden. Nah ja, wack is ie sowiesoquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie homo isDat gun ik hem niet
en anders Nouryquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef Krantenman het volgende:
Van mij mag Ibrahim winnen. Die gast kan echt wel koken. Of anders Peggy.
Gewoon een suffe hetero.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij jankt wel als een malle om niets, hoog stemmetje, praat te veel, zit te veel aan anderen en staat vooraan als er een man geknuffeld moet worden. Nah ja, wack is ie sowieso
Ik heb Noury nog niks echt goeds zien doen...quote:
Nee, maar, hij was bij over de kook heeeeel goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Noury nog niks echt goeds zien doen...
dat jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
Oh, gatver, dat lachje van Rico toen Ibrahim werd afgemaakt. Nu mag ie ECHT weg, irritant mannetje
Dan had Omar er nog ingezeten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:02 schreef DaggerOne het volgende:
GVD zeg, ze laten gewoon alle extravagante persoonlijkheden erin, zodat er straks een leuke show ontstaat. Volgens mij heeft dit niks meer met koken te maken.
Omar is qua type karakter een beetje te vergelijken met Ibrahim. Teveel van dat soort mensen zou ook niet goed zijn moeten ze gedacht hebben. Maar het valt me echt op. Rico aan de ene kant met Ibrahim als tegenovergestelde. Daarnaast nog Pascal met zn geintjes, de zachtaardige Jeroen, Peggy de Belg, Kay het 'jongetje' met zn muts...quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan had Omar er nog ingezeten.
Nadeel is natuurlijk dat we als kijker alleen maar af kunnen gaan op de "jury". Zelf proeven kan niet, anders dan bij Idols, we kunnen hooguit zien of iets er lekker uit ziet.
En hij is een (oud-)plaatsgenoot van me (nee, ik ken hem verder nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:18 schreef DaggerOne het volgende:
lol,
Noury is Ajax fan (zit zelfs bij de harde kern in 410) en houdt van erotiek
http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=14303
Ik ken Jeroen in real-life.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:27 schreef DaggerOne het volgende:
Ben eens ff aan het kijken wat alle kandidaten zoal doen enzo, wel interessant omdat je ze leert kennen zoals ze in de keuken zijn. Verrassend hoe ze dan in het echte leven zijn.
Dit is de facebook pagina van Jeroen, hij heeft iedereen als vriend
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001915328312
Priscilla:
[ afbeelding ]
Noury is echt een schatjequote:Op zaterdag 20 november 2010 08:57 schreef Tezz het volgende:
Toch is Noury ook wel goed hoor. Hij is vrij constant geweest gedurende het programma.
geen idee, dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nee, maar, hij was bij over de kook heeeeel goed.
Zal best
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef wolferl het volgende:
Ik vind Noury ook gewoon de beste en de leukste.
Zijn geutige kop en sympathieke uitstraling heeft hij mee, en hij kook inderdaad constant.
Al weet ik zeker dat hij nog beter kan.
Rico is een emotioneel wrak, die gewoon geen chef kan zijn. Staat bij elk gerecht te janken alsof zijn lievelings kat is overleden.
Kay vind ik een topchef, maar ik kan geen hoogte van hem krijgen, hij laat nooit het achterste van zijn tong zien.
Ibrahim kan zeker goed koken, maar het gemis van het proeven (mag niet vanwege de huppeldepup) gaat hem wel opbreken. Wel doet hij nog altijd zeer goed zonder zijn gemis van het proeven. Wel vind ik dat hij te agressief uit de hoek kan komen. Moet je hem eens zien als hij hoort dat hij door mag naar de volgende ronde, alles is fuck en mother.
Jeroen is te stil, kan geen lakens uit delen. Kan redelijk koken, behaald geen constant niveau. Is een beetje de oudere versie versie van Kay, alleen Kay kan beter koken.
Pascal vind ik wel weer een echt concurrent van Noury. Maar Pascal raakt in paniek als creatief moet zijn. En hij is in staat om zonder schroom gerechten van concurrenten te saboteren. Ik vind dat niet kunnen. Dat deed hij toen bij Ali.
Peggy is een sleeping gaint. Haar hoor je echt nauwelijks, maar ik vind haar zeker wel goed koken. Met wild vlees en gevogelte is zij overigens zeer bekwaam. Ik zie Peggy ook als een underdog.
Niels is na Rico de aller zwakste.
Zal gaan tussen Peggy, Noury en Ibrahim.
Ik verheerlijk Noury en voor een deel Pascal en ik heb enige kritiek op Ibrahim. Ik denk dat de meeste het niet eens met mij zullen zijn.quote:
Noury is gewoon goed, heeft wel symphatie bij Kranenborg, wat weer in zijn voordeel kan werken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik verheerlijk Noury en voor een deel Pascal en ik heb enige kritiek op Ibrahim. Ik denk dat de meeste het niet eens met mij zullen zijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:58 schreef k_man het volgende:
Ik hoop dat Rico wint. Of anders Pascal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:10 schreef roos85 het volgende:
Zie net op de site van Topchef, tweets van Jaspers staanHad ie al eerder getwitterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder meer ook dit over de finale:quote:Lunch zit er in, zeeer spannend, verassende uitslag
oke, wist ik niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Had ie al eerder getwitterd.
Onder meer ook dit over de finale:
[..]
ben bang dat hij er lang in blijftquote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef DaggerOne het volgende:
Als Rico niet snel afvalt stop ik met kijken
Nou ja, nog een week, toch? Dat overleven we welquote:Op zondag 21 november 2010 16:17 schreef DaggerOne het volgende:
Als Rico niet snel afvalt stop ik met kijken
Rico gaat winnen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben bang dat hij er lang in blijft
Ik eet ze dan allebei op.quote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef Drassss het volgende:
Als Rico gaat winnen vreet ik mijn schoen op.
Ach, met VEEL SAUS wordt alles lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef Drassss het volgende:
Als Rico gaat winnen vreet ik mijn schoen op.
Als hij maar goed gegaard is (en niet naar leer smaakt).quote:Op zondag 21 november 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, met VEEL SAUS wordt alles lekker
en je een bittertje,zoetje,zuurtje en zoutje gebruikt voor de smaakquote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Als hij maar goed gegaard is (en niet naar leer smaakt).
zolang je maar een crunchy beet hebtquote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
en je een bittertje,zoetje,zuurtje en zoutje gebruikt voor de smaak
idd, je moet een krokantje en de juiste garing hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als de finesse in de cuisson mist, heb je geen schijn van kans.
Balans he, je gerecht moet in balans zijn, dààr gaat het om.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
idd, je moet een krokantje en de juiste garing hebben
ja dat is het belangrijkste! EN WIJ WILLEN SAUSquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Balans he, je gerecht moet in balans zijn, dààr gaat het om.
Ja, hij hielp een aantal mensen wel, da's wel schattig. Kranenborg is net zo'n bitch als zijn dochterquote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef roos85 het volgende:
het viel me afgelopen week op hoe zachtaardig Jaspers eigenlijk is
ja dat vond ik zo schattig, en dan zo leuk praatje met de kandidaten houden..quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hij hielp een aantal mensen wel, da's wel schattig. Kranenborg is net zo'n bitch als zijn dochter
Zodan! Das echt een krengetje inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hij hielp een aantal mensen wel, da's wel schattig. Kranenborg is net zo'n bitch als zijn dochter
Dat vind ik niet gek. Rico wilde stoppen en dan heeft Julius 1 gerecht minder te proeven!quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zodan! Das echt een krengetje inderdaad.
Jaspers trooste Rico ook nog, die zat te pruilen toen Kranenborg 'hoe heet je ook alweer' had gezegd
Vergeet de groentjes niet en vergeet ook de vuurtjes niet uit te zetten.quote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
en je een bittertje,zoetje,zuurtje en zoutje gebruikt voor de smaak
en niet met de mesjes in de vingertjes snijdenquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Vergeet de groentjes niet en vergeet ook de vuurtjes niet uit te zetten.
Er komt iig een 2011 vervolg. Hopelijk wel met nieuwe kandidaten, want ik zie het zo gebeuren dat weer een paar van die flippo's zich gaan aanmelden.quote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef Marrije het volgende:
Van mij mag het wel eindeloos doorgaanBen helemaal gewend aan dit lachuurtje van 19 tot 20.
Masterchef BBC wel ja maar de Nederlandse versie slaat nergens op.quote:Op maandag 22 november 2010 10:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Deze week is de finale van topchef. Ben benieuwd of we volgende week weer doorgaan met over de kook, of komt er een nieuw kook programma.
Masterchef bbc mag van mij ook wel.
Het masterchef topic staat bij culinesse a gogo.quote:Op maandag 22 november 2010 12:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Masterchef BBC wel ja maar de Nederlandse versie slaat nergens op.
Wat doet Renate Verbaan bijvoorbeeld in het programma?
OK, presenteren maar dat kunnen de koks ook zelf wel.
Ik ken mensen waarbij zelfs een ei koken een hele opgave isquote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef k_man het volgende:
Zitten jullie allemaal al klaar om Rico aan te moedigen?
Ik ga zo maar eens een ei koken. Een hele uitdaging.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef k_man het volgende:
Ik heb net even gegoogled hoe dat moet.
Ik heb ooit eens meegemaakt dat een huisgenote een gekookt ei liet aanbranden, wat een enorme meur geeft dat zegquote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ken mensen waarbij zelfs een ei koken een hele opgave is
Is dat serieus mogelijk!quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens meegemaakt dat een huisgenote een gekookt ei liet aanbranden, wat een enorme meur geeft dat zeg
Onderschat het koken niet hequote:Op maandag 22 november 2010 19:01 schreef Djokotron het volgende:
2 dagen rust genomen..
Alsof ze een kasteel in 2 dagen moeten bouwen
Wat was de prijs? Ik schakel net in...quote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een flutprijs eigenlijk...
Pannenset, messensest, nieuw fornuis + reis naar Girona.quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat was de prijs? Ik schakel net in...
Niet eens een nieuwe keuken?quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Djokotron het volgende:
Pannenset, messensest, nieuw fornuis + reis naar Girona.
Een weekendje weg naar een restaurant in Spanje geloof ik en een culinair pakketquote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat was de prijs? Ik schakel net in...
Hier nog één.quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Zijn jullie Pricilla fan of zo? Erger me vreselijk aan haar!
Priscilla isquote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Zo echt he, ze is zo irritant!quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Gok ook dat het deels een rol is.quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Priscilla, topvrouwquote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Vergeet niet het gasfornuis!quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een weekendje weg naar een restaurant in Spanje geloof ik en een culinair pakket
Ik ook hoorquote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Kwala het volgende:
Niet haten op Maître Priscillaquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Priscil mega irri, met haar arrogante houding en die sjacherijnige puistenkop. Op de roem van dr pa is ze in de horeca terecht gekomen, ze is dan ook een kei in de vuile borden ophalen
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niet haten op Maître Priscilla
Met dat valse lachje van Pascal erbij.quote:Op maandag 22 november 2010 19:16 schreef cimaq het volgende:
'Gaat het goed Rico?'
- 'Nee'
'Nee? Hoe kan dat nou?'
- 'Jah, spanning he'
..
quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Priscil mega irri, met haar arrogante houding en die sjacherijnige puistenkop. Op de roem van dr pa is ze in de horeca terecht gekomen, ze is dan ook een kei in de vuile borden ophalen
Ben bang dat Ibrahim er snel uit gaat, zag hem zeer weinig voorbij komen in het voorstukje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Djokotron het volgende:
Pascal is een nerd, maar kan wel koken. Beter gaat ibo ze weer ownen daaro
Hier ben ik het niet mee eens. Ken haar ook niet erg goed, maar volgens mij heeft ze echt wel wat in haar mars hoor..quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Als nerd voel ik mij beledigdquote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Djokotron het volgende:
Pascal is een nerd, maar kan wel koken. Beter gaat ibo ze weer ownen daaro
quote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Rico die zegt dat anderen irritant zijn
Gebrek aan zelfkennisquote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dekatria het volgende:
Rico die zegt dat anderen irritant zijn
Die andere zijn dadelijk ook leeg..quote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Kwala het volgende:
Jaspers heeft zijn bordje als enige helemaal leeg...
Met dat pittige smaakje achterinquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Djokotron het volgende:
Zoet-zuur balans.. die lui maken er echt meer van dat het is he
Doe jij maar, ik zit mobiel, niet echt handigquote:
Hmm, dacht dat ze echt een god wasquote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Priscilla laat haar menselijke kant zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |