Die grijnsquote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef wolferl het volgende:
Pascal blijft maar lachen, al valt iemand dood neer, Pascal blijft lachen.
Concurrent minder, denkt hij dan.
Ik wil niet dat m'n voorspelling uitkomtquote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zie Pascal dit uiteindelijk nog winnen ook
Kay en Titus zijn ook nog wel normaal. En voor Ria heb ik ook respect.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:44 schreef Djokotron het volgende:
Alleen Ibrahim is leuk en Julien wellicht, de rest![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doelde hij op de hutspot of de topchef winnaar?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef wolferl het volgende:
Waarom moet Julien nou weer zeggen dat er een Nederlandse moet winnen. Beetje domme uitspraak.
Titus enquote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Starfish het volgende:
Kai, Noury of Ibrahim zijn denk ik op dit moment mijn favorieten..
Topchef winnaar, en hij drukte het uit alsof het een complot tegen hem en Fransen was.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
doelde hij op de hutspot of de topchef winnaar?
Ik ook!! haha En dat rico en pascal maar naar huis mogen gaan, irriteer me mateloos aan hun!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef wolferl het volgende:
LOL, Rico en Ibrahim, ben benieuwd morgen.
ik denk dat Ibi morgen niet Pascal maar Rico aan zijn mes rijgt..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Djokotron het volgende:
Rico + Ibrahim = catfight
Bek houwe idioot
Dat Rico er nog maar een tijdje inblijft, wat een dramaqueen, wat een tv! En in de volgende aflevering naast Ibrahim!!!! Meesterlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:41 schreef Tezz het volgende:
Dat Rico er nog in zit is onverstelbaar. Hij stelt ooit vragen dat ik denk: dat moet je toch gewoon weten????
Ik heb respect voor Ria, maar hoop dat Ibra of Noury wint!
Dat zou mijn tv moment van het jaar zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Djokotron het volgende:
Iedereen die met Rico aan zo'n keukentje stond zegt hetzelfde. "Die gast praat en praat maar, vooral tegen zichzelf en loopt alleen maar druk te doen" Zit idd wel te wachten op de eerste die knapt na de minutenlange irritatie van deze clown en hem eens even goed op zijn bek rost en laat zijn wie er de baas aan dát keukentje is
Da's dan wel weer waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef k_man het volgende:
Juist prima dat Rico, Pascal en die andere mafketels er nog bij zijn. Levert een stuk boeiender tv op dan wanneer we 16 Titussen zouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |