je hebt geen humorquote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
Zoals forumleden die de gebruikersafbeelding van anderen overnemen, waar ik zelf steeds last van heb. Eerst werden
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
al overgenomen door een stel onoriginele forumleden zonder eigen persoonlijkheid en nu heb ik ook
[ afbeelding ]
al terug mogen zien onder de gebruikersnaam van iemand anders. Hierdoor denken andere mensen en ik zelf soms ook dat het een reactie van mij is, terwijl dat helemaal niet het geval is. Ik snap niet waarom je op een internetforum op iemand anders wil lijken. Volgens mij is het gewoon bewust dwarszitten, bewust irriteren. Erg sneu.
En dan zijn er nog al die andere vormen van onoriginaliteit hier. De maandelijkse topics met titels als "DE DUITSERS KOMEN!!11" als het luchtalarm gaat. De grappen over dingen als 450 euro, kees kankerkachel, Alberto Stegeman en weet ik veel wat allemaal nog niet meer. Allemaal al 1000x langsgekomen en elke keer denkt er wel weer iemand dat hij er grappig mee is.
Anders donder je zelf eens even lekker op.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef antidood1 het volgende:
[..]
je hebt geen humor
start een nieuw forum![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef EcktenBaas het volgende:
Is dit trouwens het eerste topic dat je ooit hebt geopend?
\quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef EcktenBaas het volgende:
Zeer terechte klacht.
Goed topic, iBraadpens.
Is dit trouwens het eerste topic dat je ooit hebt geopend?
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
In KLB dan, ik zie Penisbaard nooit topics openen in KLB.
ok doeiquote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Anders donder je zelf eens even lekker op.
Vergeet zijn rickroll niet bij zijn sig en onderschrift.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Die 450 euro man in je avatar hebben,4 maand na dato
En daarbij denkt ts echt voor te lopen.. Komt ie ooit wel achterquote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Koenholio het volgende:
TS kutnewbie ga weg joh, anders tyf ik je door een bushokje heen.
Ik antwoord even voor hem. Ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
Penisbaard, even een vraagje; hoor ik bij die groep?
Als ik zo vrij mag zijn om voor hem te antwoorden, ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
Niet haten op nostalgiequote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Die 450 euro man in je avatar hebben,4 maand na dato
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik antwoord even voor hem. Ja.
Die grappen maak ik niet.quote:De maandelijkse topics met titels als "DE DUITSERS KOMEN!!11" als het luchtalarm gaat. De grappen over dingen als 450 euro, kees kankerkachel, Alberto Stegeman en weet ik veel wat allemaal nog niet meer.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn om voor hem te antwoorden, ja.
Ninja-edit sukkelquote:
Je staat op de lijst, dus ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
zou krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef Maisnon het volgende:
Penisbaard ben je eigenlijk ooit officieel erkend als uitvinder van de schuurspons?
Maar dat komt waarschijnlijk door bagger, niet door mijn humorquote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je staat op de lijst, dus ja.
Zaadvragende ogen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ze keek me met hele grote ogen aan
Denken dat ik 14 benquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Op je 14e denken iets van nostalgie te weten___________
Er stond iets van "Moeite doen om daarop te reagerenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef antidood1 het volgende:
[..]
dus...?
trouwens, PICS or it didn't happen!
Ok.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er stond iets van "Moeite doen om daarop te reageren"
Er zit geen zwart of wit in een regenboogquote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef deepart het volgende:
PB jij hebt mijn regenboog over genomen
Echt wel maar die kun je niet altijd zien.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er zit geen zwart of wit in een regenboog
ooh, mijn excusesquote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Echt wel maar die kun je niet altijd zien.
Maakt niet uitquote:
Wat heeft mijn reactie daarmee te makenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
Ik was van plan er ook nog iets bij te zeggen over debielen die mijn oude "taalgebruik" met shizz' als tregten klagt en alles overnemen, maar ik was bang dat ik dan reacties als
[..]
zou krijgen.
Ik zag het als een "Haha jij denkt dat je heel wat bent jij denkt zeker ook dat je de schuurspons uitgevonden hebt gr gr"quote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat heeft mijn reactie daarmee te maken
Welkom in het land van de trolls, genaamd FOKquote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
Zoals forumleden die de gebruikersafbeelding van anderen overnemen, waar ik zelf steeds last van heb. Eerst werden
al overgenomen door een stel onoriginele forumleden zonder eigen persoonlijkheid en nu heb ik ook
[ afbeelding ]
al terug mogen zien onder de gebruikersnaam van iemand anders. Hierdoor denken andere mensen en ik zelf soms ook dat het een reactie van mij is, terwijl dat helemaal niet het geval is. Ik snap niet waarom je op een internetforum op iemand anders wil lijken. Volgens mij is het gewoon bewust dwarszitten, bewust irriteren. Erg sneu.
En dan zijn er nog al die andere vormen van onoriginaliteit hier. De maandelijkse topics met titels als "DE DUITSERS KOMEN!!11" als het luchtalarm gaat. De grappen over dingen als 450 euro, kees kankerkachel, Alberto Stegeman en weet ik veel wat allemaal nog niet meer. Allemaal al 1000x langsgekomen en elke keer denkt er wel weer iemand dat hij er grappig mee is.
De OP 2x quoten.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Welkom in het land van de trolls, genaamd FOK
omdat dan niemand het meer zou lezenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
De OP 2x quoten.Waarom kon dat niet in een post=
Er zat eigenlijk niks achterquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zag het als een "Haha jij denkt dat je heel wat bent jij denkt zeker ook dat je de schuurspons uitgevonden hebt gr gr"
Ik denk niet dat jij het toonbeeld van een voorbeeldige user bent. Ik had dit topic achterwege gelaten en me er niet verder druk om gemaakt...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er zat eigenlijk niks achterik wilde gewoon een originele opmerking maken
Mijn positieve notes zeggen wat anders.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het toonbeeld van een voorbeeldige user bent. Ik had dit topic achterwege gelaten en me er niet verder druk om gemaakt...
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn positieve notes zeggen wat anders.
Weet je wel degelijk wat je nu verkondigt?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn positieve notes zeggen wat anders.
Klopt.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jij bent de stalker van penisbaard. Vanaf nu.
Als die figuren dat niet meer buiten ONZ komenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oplossing: niet meer in ONZ komen.
Ja inderdaad. Laten we het ontopic houden!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met die SC. Genoeg nu.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, oh, oh wat zijn we weer grappig door juist datgene wat TS aanhaalt hier neer te plempen.
Terechte klacht is toch niet bedoeld als grap? Dat zeg ik gewoon als ik het gewoon eens ben.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hilarische grap. Precies doen waar de TS over klaagt, dat is nog nooit gedaan. Ik hoop dat je ouders voor het eerst in je leven wel trots op je zijn.
Hij had zijn UI gestolen toen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:29 schreef Wing het volgende:
[..]
Terechte klacht is toch niet bedoeld als grap? Dat zeg ik gewoon als ik het gewoon eens ben.
Maar om de discussie verder voor te zetten. Als er iemand eens een terechte originele klacht plaats wordt die weer compleet af gezeken. Slaat nergens op.
En toch heb je het Ik post bewust logo van mij gejat.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Het lijkt mij ook irritant als er iemand met mijn UI vandoor gaat
"Vroeger was alles beter"quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Flokkie27 het volgende:
Toen Fok net bestond was het veel leuker dan nu. Jammer.
quote:
En dan lees je dus die quotequote:geregistreerd op: donderdag 10 juni 2010 @ 08:56
Het is wat anders als andere users elke gimmick van je jatten, zoals bij P-beard gebeurt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ik zou me ook druk kunnen maken om de users die mijn UI hebben gejat, maar zo serieus neem ik Fok (en mezelf, trouwens) helemaal niet.
Verrassend dat hij denkt dat men dat doet om hem dwars te zitten of te irriteren trouwens. Volgens mij heeft hij veel fans die hem uit bewondering kopiëren, dus je zou het als een compliment kunnen zien (hoewel begrijpelijk irritant).quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
Het is wat anders als andere users elke gimmick van je jatten, zoals bij P-beard gebeurt.
Nee, alleen die UI-stelers doen het bewust om eens lekker mal dwars te zitten. Figuren die denken dat ik ze wel kan waarderen als ze als "halon nou groetjens gr gea en kisd" gaan praten zijn wel minstens zo vervelend. Vooral omdat ik uiteindelijk de officiële waarschuwing van een willekeurige moderator in mijn inbox krijg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verrassend dat hij denkt dat men dat doet om hem dwars te zitten of te irriteren trouwens. Volgens mij heeft hij veel fans die hem uit bewondering kopiëren, dus je zou het als een compliment kunnen zien (hoewel begrijpelijk irritant).
Dat doen ze gewoon om 'grappig' te zijn met zijn grapjes, tot vervelend toe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verrassend dat hij denkt dat men dat doet om hem dwars te zitten of te irriteren trouwens. Volgens mij heeft hij veel fans die hem uit bewondering kopiëren, dus je zou het als een compliment kunnen zien (hoewel begrijpelijk irritant).
Dat jij de waarschuwing krijgt lijkt me niet echt eerlijk, misschien dat het probleem niet bij de users ligt maar hoe de mods/staff het probleem aanpakt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, alleen die UI-stelers doen het bewust om eens lekker mal dwars te zitten. Figuren die denken dat ik ze wel kan waarderen als ze als "halon nou groetjens gr gea en kisd" gaan praten zijn wel minstens zo vervelend. Vooral omdat ik uiteindelijk de officiële waarschuwing van een willekeurige moderator in mijn inbox krijg.
Als je je daar druk om maakt neem je fok misschien een beetje te serieus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, alleen die UI-stelers doen het bewust om eens lekker mal dwars te zitten. Figuren die denken dat ik ze wel kan waarderen als ze als "halon nou groetjens gr gea en kisd" gaan praten zijn wel minstens zo vervelend. Vooral omdat ik uiteindelijk de officiële waarschuwing van een willekeurige moderator in mijn inbox krijg.
Nageaapt worden is altijd irritant.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt neem je fok misschien een beetje te serieus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |