Rob Fruithof.quote:
Ja, dat heb ik ook al moeten doen dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Zoals L.no het zegt: Zet je username erinTerechte klacht.
Dit helpt maar voor de helft, omdat mensen naar de UI kijken van de poster in plaats van de naam.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Zoals L.no het zegt: Zet je username erinTerechte klacht.
Het is te omzeilen, maar breng ze niet op ideeën, Bomil.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:22 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dit helpt maar voor de helft, omdat mensen naar de UI kijken van de poster in plaats van de naam.
printscreenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef Ploertendoder het volgende:
Er zijn websites die de rechtermuisknop bij plaatjes blokkeren. Kan dat niet op FOK! ingevoerd worden, maar dan alleen voor UI's? Dat zal wellicht wat schelen.
Werkt niet echt met geanimeerde gifjesquote:
Een gelijkende username nemen is ook al banbaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:28 schreef Bomil het volgende:
Het moet banbaar zijn, UI's stelen
Dat je dan gewoon een PM naar de mods stuurt, en die handelt het af, gr idee niet?
ctrl+uquote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef Ploertendoder het volgende:
Er zijn websites die de rechtermuisknop bij plaatjes blokkeren. Kan dat niet op FOK! ingevoerd worden, maar dan alleen voor UI's? Dat zal wellicht wat schelen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Het lijkt mij ook irritant als er iemand met mijn UI vandoor gaat
Hoi dandybleuquote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef dandybleu het volgende:
ja het internet van vroeger was ook leuker ....toen had niet iedereen een pc en ja tegenwoordig heeft zelfs de meest simpele ziel in NL er eente staan.....ook op chat.nl vind ik de humor ook vaak zo saai......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |