Terechte klacht is toch niet bedoeld als grap? Dat zeg ik gewoon als ik het gewoon eens ben.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hilarische grap. Precies doen waar de TS over klaagt, dat is nog nooit gedaan. Ik hoop dat je ouders voor het eerst in je leven wel trots op je zijn.
Hij had zijn UI gestolen toen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:29 schreef Wing het volgende:
[..]
Terechte klacht is toch niet bedoeld als grap? Dat zeg ik gewoon als ik het gewoon eens ben.
Maar om de discussie verder voor te zetten. Als er iemand eens een terechte originele klacht plaats wordt die weer compleet af gezeken. Slaat nergens op.
En toch heb je het Ik post bewust logo van mij gejat.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Het lijkt mij ook irritant als er iemand met mijn UI vandoor gaat
"Vroeger was alles beter"quote:Op donderdag 18 november 2010 15:21 schreef Flokkie27 het volgende:
Toen Fok net bestond was het veel leuker dan nu. Jammer.
quote:
En dan lees je dus die quotequote:geregistreerd op: donderdag 10 juni 2010 @ 08:56
Het is wat anders als andere users elke gimmick van je jatten, zoals bij P-beard gebeurt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ik zou me ook druk kunnen maken om de users die mijn UI hebben gejat, maar zo serieus neem ik Fok (en mezelf, trouwens) helemaal niet.
Verrassend dat hij denkt dat men dat doet om hem dwars te zitten of te irriteren trouwens. Volgens mij heeft hij veel fans die hem uit bewondering kopiëren, dus je zou het als een compliment kunnen zien (hoewel begrijpelijk irritant).quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
Het is wat anders als andere users elke gimmick van je jatten, zoals bij P-beard gebeurt.
Nee, alleen die UI-stelers doen het bewust om eens lekker mal dwars te zitten. Figuren die denken dat ik ze wel kan waarderen als ze als "halon nou groetjens gr gea en kisd" gaan praten zijn wel minstens zo vervelend. Vooral omdat ik uiteindelijk de officiële waarschuwing van een willekeurige moderator in mijn inbox krijg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verrassend dat hij denkt dat men dat doet om hem dwars te zitten of te irriteren trouwens. Volgens mij heeft hij veel fans die hem uit bewondering kopiëren, dus je zou het als een compliment kunnen zien (hoewel begrijpelijk irritant).
Dat doen ze gewoon om 'grappig' te zijn met zijn grapjes, tot vervelend toe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verrassend dat hij denkt dat men dat doet om hem dwars te zitten of te irriteren trouwens. Volgens mij heeft hij veel fans die hem uit bewondering kopiëren, dus je zou het als een compliment kunnen zien (hoewel begrijpelijk irritant).
Dat jij de waarschuwing krijgt lijkt me niet echt eerlijk, misschien dat het probleem niet bij de users ligt maar hoe de mods/staff het probleem aanpakt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, alleen die UI-stelers doen het bewust om eens lekker mal dwars te zitten. Figuren die denken dat ik ze wel kan waarderen als ze als "halon nou groetjens gr gea en kisd" gaan praten zijn wel minstens zo vervelend. Vooral omdat ik uiteindelijk de officiële waarschuwing van een willekeurige moderator in mijn inbox krijg.
Als je je daar druk om maakt neem je fok misschien een beetje te serieus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, alleen die UI-stelers doen het bewust om eens lekker mal dwars te zitten. Figuren die denken dat ik ze wel kan waarderen als ze als "halon nou groetjens gr gea en kisd" gaan praten zijn wel minstens zo vervelend. Vooral omdat ik uiteindelijk de officiële waarschuwing van een willekeurige moderator in mijn inbox krijg.
Nageaapt worden is altijd irritant.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt neem je fok misschien een beetje te serieus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |