je hebt geen humorquote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
Zoals forumleden die de gebruikersafbeelding van anderen overnemen, waar ik zelf steeds last van heb. Eerst werden
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
al overgenomen door een stel onoriginele forumleden zonder eigen persoonlijkheid en nu heb ik ook
[ afbeelding ]
al terug mogen zien onder de gebruikersnaam van iemand anders. Hierdoor denken andere mensen en ik zelf soms ook dat het een reactie van mij is, terwijl dat helemaal niet het geval is. Ik snap niet waarom je op een internetforum op iemand anders wil lijken. Volgens mij is het gewoon bewust dwarszitten, bewust irriteren. Erg sneu.
En dan zijn er nog al die andere vormen van onoriginaliteit hier. De maandelijkse topics met titels als "DE DUITSERS KOMEN!!11" als het luchtalarm gaat. De grappen over dingen als 450 euro, kees kankerkachel, Alberto Stegeman en weet ik veel wat allemaal nog niet meer. Allemaal al 1000x langsgekomen en elke keer denkt er wel weer iemand dat hij er grappig mee is.
Anders donder je zelf eens even lekker op.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef antidood1 het volgende:
[..]
je hebt geen humor
start een nieuw forum![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef EcktenBaas het volgende:
Is dit trouwens het eerste topic dat je ooit hebt geopend?
\quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef EcktenBaas het volgende:
Zeer terechte klacht.
Goed topic, iBraadpens.
Is dit trouwens het eerste topic dat je ooit hebt geopend?
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
In KLB dan, ik zie Penisbaard nooit topics openen in KLB.
ok doeiquote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Anders donder je zelf eens even lekker op.
Vergeet zijn rickroll niet bij zijn sig en onderschrift.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Die 450 euro man in je avatar hebben,4 maand na dato
En daarbij denkt ts echt voor te lopen.. Komt ie ooit wel achterquote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Koenholio het volgende:
TS kutnewbie ga weg joh, anders tyf ik je door een bushokje heen.
Ik antwoord even voor hem. Ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
Penisbaard, even een vraagje; hoor ik bij die groep?
Als ik zo vrij mag zijn om voor hem te antwoorden, ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
Niet haten op nostalgiequote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Die 450 euro man in je avatar hebben,4 maand na dato
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik antwoord even voor hem. Ja.
Die grappen maak ik niet.quote:De maandelijkse topics met titels als "DE DUITSERS KOMEN!!11" als het luchtalarm gaat. De grappen over dingen als 450 euro, kees kankerkachel, Alberto Stegeman en weet ik veel wat allemaal nog niet meer.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn om voor hem te antwoorden, ja.
Ninja-edit sukkelquote:
Je staat op de lijst, dus ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
zou krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef Maisnon het volgende:
Penisbaard ben je eigenlijk ooit officieel erkend als uitvinder van de schuurspons?
Maar dat komt waarschijnlijk door bagger, niet door mijn humorquote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je staat op de lijst, dus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |