Er zat eigenlijk niks achterquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zag het als een "Haha jij denkt dat je heel wat bent jij denkt zeker ook dat je de schuurspons uitgevonden hebt gr gr"
Ik denk niet dat jij het toonbeeld van een voorbeeldige user bent. Ik had dit topic achterwege gelaten en me er niet verder druk om gemaakt...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
Zoals forumleden die de gebruikersafbeelding van anderen overnemen, waar ik zelf steeds last van heb. Eerst werden
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
al overgenomen door een stel onoriginele forumleden zonder eigen persoonlijkheid en nu heb ik ook
[ afbeelding ]
al terug mogen zien onder de gebruikersnaam van iemand anders. Hierdoor denken andere mensen en ik zelf soms ook dat het een reactie van mij is, terwijl dat helemaal niet het geval is. Ik snap niet waarom je op een internetforum op iemand anders wil lijken. Volgens mij is het gewoon bewust dwarszitten, bewust irriteren. Erg sneu.
En dan zijn er nog al die andere vormen van onoriginaliteit hier. De maandelijkse topics met titels als "DE DUITSERS KOMEN!!11" als het luchtalarm gaat. De grappen over dingen als 450 euro, kees kankerkachel, Alberto Stegeman en weet ik veel wat allemaal nog niet meer. Allemaal al 1000x langsgekomen en elke keer denkt er wel weer iemand dat hij er grappig mee is.
Ohquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er zat eigenlijk niks achterik wilde gewoon een originele opmerking maken
Mijn positieve notes zeggen wat anders.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het toonbeeld van een voorbeeldige user bent. Ik had dit topic achterwege gelaten en me er niet verder druk om gemaakt...
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn positieve notes zeggen wat anders.
Weet je wel degelijk wat je nu verkondigt?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn positieve notes zeggen wat anders.
Klopt.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jij bent de stalker van penisbaard. Vanaf nu.
Als die figuren dat niet meer buiten ONZ komenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oplossing: niet meer in ONZ komen.
Ja inderdaad. Laten we het ontopic houden!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met die SC. Genoeg nu.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, oh, oh wat zijn we weer grappig door juist datgene wat TS aanhaalt hier neer te plempen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |