Jumbo. Goede zaak.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had het niet over de Jumbo, dus die opmerking slaat natuurlijk nergens op
Rip aan de nabestaanden, wat is de MSN code voor dat dubbelgeklapte roosje? Ik gebruik Pidgin namelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Dit weekend zonder auto, the horror![]()
Dat is in 5 jaar niet meer voorgekomen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden, wat is de MSN code voor dat dubbelgeklapte roosje? Ik gebruik Pidgin namelijkDan kan ik ook aan mijn MSN buddies laten weten dat ik met je meeleef
Mietjuhhh!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Je glijdt echt af.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik kom erachter dat ik mijn trui binnenste buiten aanheb
Ze zullen meteen gedacht hebben dat je een werkeloze pauper bent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:16 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben allochtoon, ik hoef het Nederlands niet te beheersenIk vraag me af of dat stelletje dat tegenover me zat daarom zo zat te giebelen, want het is best wel overderduidelijk dat ik mijn trui binnenste buiten aan heb
![]()
Niet vergeten te zwaaien.quote:Nog maar 10% accu duur, ik ga maar naar huis
Ik had gister nog medelijden met mensen in de auto. Het verkeer op de snelweg mocht volgens de matrixborden 80 (zal dus iets langzamer geweest zijn). Mijn Fyra blies er met 160km/u langs. Het leek wel of iedereen stil stond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Vergeten? Of was je gewoon te lui?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef MalaCocinera het volgende:
Shit, vergeten om te zwaaienMorgen in de herkansing
Ik was het echt oprecht vergetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vergeten? Of was je gewoon te lui?
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik was het echt oprecht vergeten
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:51 schreef Breuls het volgende:
Hebben jullie al eens Lorum ipsum op? Lijkt me enorm lekker!
Niet geek genoeg, jij bent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Het gaat dus over tekstGeek humor
Star Wars.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat ding uit de foto ken ik niet, het komt of uit Star Wars of Star Trek. En ik ben er trots op dat ik het niet weet
Hangt van de functie afquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Het helpt wel bij het vinden van een baan.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hangt van de functie afJij hebt alle LOTR DVD's?
Ja, die ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Extended uncut, blah, blah versies ook nog zeker
Ik kijk trouwens over de andere flatquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Chav Recht op een andere flatIn welke wijk woonde je ook al weer?
In Den Haag doen ze vaak met Kerst op een groot scherm en dan alle LOTR films de super lange versies achter elkaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, die ja.Al heel lang niet gezien, moet ik weer eens doen.
Ik ben geimporteerd vanuit Scheveningen en daarvoor ben ik geimporteerd vanuit een ander land. So give me a break!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Chav het volgende:
Ja hallo, zijn jullie nou echte Rotterdammers ?
Haha shit, je hebt me door!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Breuls het volgende:
Die je linksonder je bij Piekfijn haalt, zeker.
Maareh, dan woon je in de buurt.
We wonen volgens mij allemaal bij elkaar in de buurt of nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Breuls het volgende:
Die je linksonder je bij Piekfijn haalt, zeker.
Maareh, dan woon je in de buurt.
Hofdame, naast de Laurenskerk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Chav het volgende:
[..]
Haha shit, je hebt me door!
Waar woon jij?
Ja, in Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
We wonen volgens mij allemaal bij elkaar in de buurt of niet
Ik heb een keer een LOTR-marathon gedaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In Den Haag doen ze vaak met Kerst op een groot scherm en dan alle LOTR films de super lange versies achter elkaar
Sméagol.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je dan je ogen dicht doet, hoor je Smeagul nog
Daar vlakbij ja. Er stond een ballonnetje tegen mijn gebouw op de kaart in het vorige topic.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In de buurt van de Botersloot ofzo
Welk ballonetje van de bieb, de jumbo of de super de boer?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar vlakbij ja. Er stond een ballonnetje tegen mijn gebouw op de kaart in het vorige topic.
Apology accepted.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou, excuses hoor mijn Weledelgestrenge vrouwe!
proleten tent net als cafe polquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Boudoir, waar mensen heen gaan om te doen alsof ze heel hip en/of sjiek zijn.
Ja klopt maar het lijntje kan een bocht maken door die boom die daar staat, zo over de Binnerotte naar Breuls!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Breuls zit iets meer naar rechts volgens mij...
Penny Pean volgens mij, voor de echte Gerard cox en joke bruistabletten van Rdamquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Pol een proleten tent ik ga daar regelmatig wat drinken met bankiers van ABN, Deutsche bank etc. Ook gingen we naar Saint TropezMaar goed, wat is daar dan op dat hoekje met rode letters
Penny Pean. Die rode letters spellen Heineken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Pol een proleten tent ik ga daar regelmatig wat drinken met bankiers van ABN, Deutsche bank etc. Ook gingen we naar Saint TropezMaar goed, wat is daar dan op dat hoekje met rode letters
Zit Penny Pean hetzelfde straatje als Boudoir enzo @:quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Penny Pean. Die rode letters spellen Heineken.
Dan zul je glasvezel moeten leggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Chav het volgende:
[..]
Ja klopt maar het lijntje kan een bocht maken door die boom die daar staat, zo over de Binnerotte naar Breuls!
Ja, de Meentquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zit Penny Pean hetzelfde straatje als Boudoir enzo @:
'Straatje'?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De hoek Meent/Binnenrotte (die je op de foto ziet) wordt bevolkt door Penny Pean, Cafe van Zanten, Cafe Pol en Boudoir. Clockwise. Die zitten dus allevier op een hoek van de kruising.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Okay de Meent is een stuk langer dan ik denk of het is een bijzondere straatquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Straatje'?De Meent. Ook wel P.C. Meent.
Kijk dit is een antwoord waar ik wat aan heb, volgens mijn ben ik namelijk nooit langs Penny Pean gelopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
De hoek Meent/Binnenrotte (die je op de foto ziet) wordt bevolkt door Penny Pean, Cafe van Zanten, Cafe Pol en Boudoir. Clockwise. Die zitten dus allevier op een hoek van de kruising.
Welterusten, schone Rotterdamsequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat het zo langzamerhand tijd is om naar bed te gaan.
Hopen dat ze een flinke vriezer hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef Isegrim het volgende:
http://976baja.com/images/Oarfish4041.jpg
Geen Photoshop.
Ommoord, dan noem je ook wat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik zou niet anders willen, ben een keer in ommoord geweest om te kijken voor een wonin. Toen ik de buurt zag wist ik al, hier ga ik niet wonen
Ik stel voor dat we met zijn allen komen testen bij jouquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:06 schreef Breuls het volgende:
Zo, eens kijken of de Jumbo afbakcroissants lekkerder zijn dan die van AH of SdB.
Weet je hoe koud het buiten is?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is markt voor je deur! Haal daar croissants!
Nog niet! Ik ga me er zo wagen... Eerst even wat andere dingen doen en dan lekker naar dequote:Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het buiten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |