Zit Penny Pean hetzelfde straatje als Boudoir enzo @:quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Penny Pean. Die rode letters spellen Heineken.
Dan zul je glasvezel moeten leggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef Chav het volgende:
[..]
Ja klopt maar het lijntje kan een bocht maken door die boom die daar staat, zo over de Binnerotte naar Breuls!
Ja, de Meentquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zit Penny Pean hetzelfde straatje als Boudoir enzo @:
'Straatje'?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De hoek Meent/Binnenrotte (die je op de foto ziet) wordt bevolkt door Penny Pean, Cafe van Zanten, Cafe Pol en Boudoir. Clockwise. Die zitten dus allevier op een hoek van de kruising.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Okay de Meent is een stuk langer dan ik denk of het is een bijzondere straatquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Straatje'?De Meent. Ook wel P.C. Meent.
Kijk dit is een antwoord waar ik wat aan heb, volgens mijn ben ik namelijk nooit langs Penny Pean gelopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
De hoek Meent/Binnenrotte (die je op de foto ziet) wordt bevolkt door Penny Pean, Cafe van Zanten, Cafe Pol en Boudoir. Clockwise. Die zitten dus allevier op een hoek van de kruising.
Welterusten, schone Rotterdamsequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat het zo langzamerhand tijd is om naar bed te gaan.
Hopen dat ze een flinke vriezer hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:03 schreef Isegrim het volgende:
http://976baja.com/images/Oarfish4041.jpg
Geen Photoshop.
Ommoord, dan noem je ook wat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik zou niet anders willen, ben een keer in ommoord geweest om te kijken voor een wonin. Toen ik de buurt zag wist ik al, hier ga ik niet wonen
Ik stel voor dat we met zijn allen komen testen bij jouquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:06 schreef Breuls het volgende:
Zo, eens kijken of de Jumbo afbakcroissants lekkerder zijn dan die van AH of SdB.
Weet je hoe koud het buiten is?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is markt voor je deur! Haal daar croissants!
Nog niet! Ik ga me er zo wagen... Eerst even wat andere dingen doen en dan lekker naar dequote:Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het buiten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |