Sméagol.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je dan je ogen dicht doet, hoor je Smeagul nog
Daar vlakbij ja. Er stond een ballonnetje tegen mijn gebouw op de kaart in het vorige topic.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In de buurt van de Botersloot ofzo
Welk ballonetje van de bieb, de jumbo of de super de boer?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar vlakbij ja. Er stond een ballonnetje tegen mijn gebouw op de kaart in het vorige topic.
Apology accepted.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou, excuses hoor mijn Weledelgestrenge vrouwe!
proleten tent net als cafe polquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Boudoir, waar mensen heen gaan om te doen alsof ze heel hip en/of sjiek zijn.
Ja klopt maar het lijntje kan een bocht maken door die boom die daar staat, zo over de Binnerotte naar Breuls!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Breuls zit iets meer naar rechts volgens mij...
Penny Pean volgens mij, voor de echte Gerard cox en joke bruistabletten van Rdamquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Pol een proleten tent ik ga daar regelmatig wat drinken met bankiers van ABN, Deutsche bank etc. Ook gingen we naar Saint TropezMaar goed, wat is daar dan op dat hoekje met rode letters
Penny Pean. Die rode letters spellen Heineken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Pol een proleten tent ik ga daar regelmatig wat drinken met bankiers van ABN, Deutsche bank etc. Ook gingen we naar Saint TropezMaar goed, wat is daar dan op dat hoekje met rode letters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |