Hangt van de functie afquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Het helpt wel bij het vinden van een baan.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hangt van de functie afJij hebt alle LOTR DVD's?
Ja, die ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Extended uncut, blah, blah versies ook nog zeker
Ik kijk trouwens over de andere flatquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Chav Recht op een andere flatIn welke wijk woonde je ook al weer?
In Den Haag doen ze vaak met Kerst op een groot scherm en dan alle LOTR films de super lange versies achter elkaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, die ja.Al heel lang niet gezien, moet ik weer eens doen.
Ik ben geimporteerd vanuit Scheveningen en daarvoor ben ik geimporteerd vanuit een ander land. So give me a break!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Chav het volgende:
Ja hallo, zijn jullie nou echte Rotterdammers ?
Haha shit, je hebt me door!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Breuls het volgende:
Die je linksonder je bij Piekfijn haalt, zeker.
Maareh, dan woon je in de buurt.
We wonen volgens mij allemaal bij elkaar in de buurt of nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Breuls het volgende:
Die je linksonder je bij Piekfijn haalt, zeker.
Maareh, dan woon je in de buurt.
Hofdame, naast de Laurenskerk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Chav het volgende:
[..]
Haha shit, je hebt me door!
Waar woon jij?
Ja, in Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
We wonen volgens mij allemaal bij elkaar in de buurt of niet
Ik heb een keer een LOTR-marathon gedaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In Den Haag doen ze vaak met Kerst op een groot scherm en dan alle LOTR films de super lange versies achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |