Jumbo. Goede zaak.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had het niet over de Jumbo, dus die opmerking slaat natuurlijk nergens op
Rip aan de nabestaanden, wat is de MSN code voor dat dubbelgeklapte roosje? Ik gebruik Pidgin namelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Dit weekend zonder auto, the horror![]()
Dat is in 5 jaar niet meer voorgekomen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden, wat is de MSN code voor dat dubbelgeklapte roosje? Ik gebruik Pidgin namelijkDan kan ik ook aan mijn MSN buddies laten weten dat ik met je meeleef
Mietjuhhh!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Je glijdt echt af.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik kom erachter dat ik mijn trui binnenste buiten aanheb
Ze zullen meteen gedacht hebben dat je een werkeloze pauper bent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:16 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben allochtoon, ik hoef het Nederlands niet te beheersenIk vraag me af of dat stelletje dat tegenover me zat daarom zo zat te giebelen, want het is best wel overderduidelijk dat ik mijn trui binnenste buiten aan heb
![]()
Niet vergeten te zwaaien.quote:Nog maar 10% accu duur, ik ga maar naar huis
Ik had gister nog medelijden met mensen in de auto. Het verkeer op de snelweg mocht volgens de matrixborden 80 (zal dus iets langzamer geweest zijn). Mijn Fyra blies er met 160km/u langs. Het leek wel of iedereen stil stond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef junkiexp het volgende:
Vergeten? Of was je gewoon te lui?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef MalaCocinera het volgende:
Shit, vergeten om te zwaaienMorgen in de herkansing
Ik was het echt oprecht vergetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vergeten? Of was je gewoon te lui?
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik was het echt oprecht vergeten
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:51 schreef Breuls het volgende:
Hebben jullie al eens Lorum ipsum op? Lijkt me enorm lekker!
Niet geek genoeg, jij bent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Het gaat dus over tekstGeek humor
Star Wars.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat ding uit de foto ken ik niet, het komt of uit Star Wars of Star Trek. En ik ben er trots op dat ik het niet weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |