In een van de zijstraten ervan jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Woon je daar? Das vlakbij! Ik voel een meet opkomen!
Luie allochtoon!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is teveel moeite voor mij laat maar
Nee toevallig niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gister nog een zwarte scooter met een berijder met zilveren helm voorbij zien scheuren?
Sja kweetnie, uiteindelijk heeft het gras daar dezelfde kleur als hier. Het komt op hetzelfde neer. Er zijn wel verschillen, maar binnen dezelfde cultuur.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:55 schreef SingleCoil het volgende:
Mss moet je maar in Aus gaan wonen dan... een vriend van me is net naar een appartement in Brisbane vertrokken, z'n vrouw heeft er voor een jaar een baan als docent aan de universiteit daar. Het weer is er wel goed iig
Daar hebben ze een telefoon voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Myraela het volgende:
Wie wil even naar zuidplein lopen om te vragen of ik moet werken?
Wij wonen in het Heliport-complex bij Pompenburg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In een van de zijstraten ervan ja
Ik heb geen direct nummer, krijg alleen maar de algemene betaalde klantenservice-infolijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar hebben ze een telefoon voor uitgevonden
Je hebt geen direct nummer van je eigen werk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen direct nummer, krijg alleen maar de algemene betaalde klantenservice-infolijn.
Zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij wonen in het Heliport-complex bij Pompenburg.
Nee, het stond ergens geschreven, maar dat ben ik kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt geen direct nummer van je eigen werk?
Excuus, ik zal er in het vervolg om denken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je vergeet het bijvoegelijk naamwoord ''uitkeringstrekkende''
In welke wijk woon ik? De een zegt Blijdorp de ander zegt Oude Noordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Breuls het volgende:
Oh, gaan we wijken noemen? Laurenskwartier represent!
Volgens de wijkenkaart van de gemeente is Heliport overlapt door oa. Agniesenbuurt, centrum en oude noorden. Je huis zal maar op de grens liggen, weet je nooit bij welk stadsdeelkantoor je moet zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:02 schreef Breuls het volgende:
Mja, de buurten en wijken zijn niet overal hetzelfde benoemd. Als ik Wikipedia check woon ik in de Stadsdriehoek. De Heliport hoort idd bij de Agniesenbuurt. Google Maps geeft die naam ook aan.
Ja maar als ik ga laten ze me meteen werken. ik wil niet werken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kun je zelf ook wel naar Zuidplein lopen.
Dan neem je toch ook een uitkering?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar als ik ga laten ze me meteen werken. ik wil niet werken.
Inderdaad, het is erg aan te radenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan neem je toch ook een uitkering?
Daar heb ik nog geen recht op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan neem je toch ook een uitkering?
en welk stadsdeelkantoor moeten jullie zijn dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens de wijkenkaart van de gemeente is Heliport overlapt door oa. Agniesenbuurt, centrum en oude noorden. Je huis zal maar op de grens liggen, weet je nooit bij welk stadsdeelkantoor je moet zijn.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad, het is erg aan te raden.
Hofplein is toch bij dat fontein bij CS en Weena? Met dat Japanse restaurant op het hoekje? En waar dat lelijke gedrocht reclame maakt voor ''Big Hair''?
Zomers bbq'en in het park enzo. Af en toe zuipen. Er zijn best regelmatig meets, hoewel de afgelopen paar maanden iets minderquote:
Jammer tochquote:
Ja, gratis geld klinkt verleidelijk.quote:
Ah, tof.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zomers bbq'en in het park enzo. Af en toe zuipen. Er zijn best regelmatig meets, hoewel de afgelopen paar maanden iets minder
Serieus he, durft er niemand tegen dat monster te zeggen dat ze dat niet moet doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar ja. Die puntdaken even verderop is Heliport.
Vgs mij is het een grens daar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In welke wijk woon ik? De een zegt Blijdorp de ander zegt Oude Noorden
daarvoor hoef ik niet naar zuidplein te lopen (en daar kun je het ook beter niet vragenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Myraela het volgende:
Wie wil even naar zuidplein lopen om te vragen of ik moet werken?
Oeh, bedankt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik niet naar zuidplein te lopen (en daar kun je het ook beter niet vragen)
Ja, je moet werken. De hele dag lang, dagen achter elkaar, weken, maanden en jaren. Je mag 's avonds wel naar huis, in het weekeinde vaak ook en soms heb je vakantie. En ze betalen je net te weinig om te zeggen dat het genoeg is. De harde werkelijkheid van ons bestaan.
Daar kan ik net een patatje van halen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet erg gemotiveerd zijn.
18.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Ben je 17 of jonger?
V&D schijnt altijd slecht te betalen, maar het zal wel net het minimum zijn. Of anders hebben ze een ander excuus om er onder te zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan verdien je onder het minimumjeugdloon
Ik zou dat wel ff goed nagaan als ik jou was. Want als ze echt onder het minimum zitten is dat wel flink schandalig. Kun je ze afpersen voor veel geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
V&D schijnt altijd slecht te betalen, maar het zal wel net het minimum zijn. Of anders hebben ze een ander excuus om er onder te zitten.
Wil jij je verderfelijke arbeidsethos even niet overbrengen op deze onschuldige blanke ziel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Fuck het syteem, blijf in bed. Rage against that machine babygal, just rage!
Hmm, ga er niet van uit dat de V&D de zaakjes op orde heeft hoor. In Den Haag heeft de Belastingdienst daar een inval gedaan, wat bleek er waren illegaaltjes aan het werk onder hetzelfde BSN nummerquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
V&D schijnt altijd slecht te betalen, maar het zal wel net het minimum zijn. Of anders hebben ze een ander excuus om er onder te zitten.
Mijn contract staat 3.80.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Minimumuurloon CAO V&D incl vakantietoeslag is 4,03 bruto..
Ze zijn sowieso zielig bezig hoor. Ze geven mensen 3 jaar lang telkens een contract voor een jaar en zodra ze verplicht zijn een vast contract te geven ontslaan ze die persoon. Alles draait om geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hmm, ga er niet van uit dat de V&D de zaakjes op orde heeft hoor. In Den Haag heeft de Belastingdienst daar een inval gedaan, wat bleek er waren illegaaltjes aan het werk onder hetzelfde BSN nummerHet heeft de V&D een paar ton gekost
Lekker systeem als het niet piept bij dubbele invoer.
Goed plan lijkt me!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso zielig bezig hoor. Ze geven mensen 3 jaar lang telkens een contract voor een jaar en zodra ze verplicht zijn een vast contract te geven ontslaan ze die persoon. Alles draait om geld.Maarja, ik zit nog in mijn proeftijd en zoek ondertussen al naar iets anders.
Maar dan heb je helemaal geen geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
Nu ik er zo over na denk. Eigenlijk ga ik vanavond liever iets leuks doen. Misschien kan ik net zo goed meteen stoppen.
Ohja, geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar dan heb je helemaal geen geld.Je woont nog thuis denk ik?
Whehehe, true.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:33 schreef Isegrim het volgende:
Eigenlijk stomme uitdrukking. Iedereen woont immers thuis.
Zeg, iemand moet deze jongedame er op wijzen, dat je ook als Ira Levin's chip door het leven kunt. Fuck die pil (of was het een injectionquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wil jij je verderfelijke arbeidsethos even niet overbrengen op deze onschuldige blanke ziel?
Oh. beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat is ex vakantietoeslag. Incl 6% vakantietoeslag is het...
Voordat je weekend hebt. Voor mij begint het over een paar uur pas.quote:
Hoe is dat anders dan voor Alicey? Of is 'het' bij jou niet het weekend?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voordat je weekend hebt. Voor mij begint het over een paar uur pas.
Dag der dagen, leuk boekquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg, iemand moet deze jongedame er op wijzen, dat je ook als Ira Levin's chip door het leven kunt. Fuck die pil (of was het een injection), leef!
Het is in haar geval werk denk ik....quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan voor Alicey? Of is 'het' bij jou niet het weekend?
6%? Bij mij is dat 8%.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat is ex vakantietoeslag. Incl 6% vakantietoeslag is het...
Lees jij ook echte boeken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dag der dagen, leuk boek
Werken in het weekend, hoe afgrijselijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is in haar geval werk denk ik....
SC haalt vakantiedagen en vakantietoeslag door elkaar. Je vakantiedagen is 6%quote:
Iemand moet er toch voor zorgen dat de Jumbo 7 dagen per week, 52 weken per jaar open is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Werken in het weekend, hoe afgrijselijk
Ik werk elk weekend. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iemand moet er toch voor zorgen dat de Jumbo 7 dagen per week, 52 weken per jaar open is.
"Replica's van dierenpenissen om te gebruiken als seksspeeltjes"quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat had je nu weer in Google ingetikt?
En dan hier gaan beweren dat het per ongeluk was +:quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Breuls het volgende:
Het is inderdaad fascinerend.. dat jij 'zomaar' op zulke sites stuit.
Om De dag der dagen te lenen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En dan hier gaan beweren dat het per ongeluk was +:
Ben gedouched en aangekleed en ik ga maar eens richting grote bibliotheek
Wel weekend, maar ook werk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan voor Alicey? Of is 'het' bij jou niet het weekend?
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is in haar geval werk denk ik....
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Vooral nu met de sinterklaasperiode. Ik sta op de speelgoedafdeling. Leuk met de kindjes praten over sinterklaas enzoquote:Op
vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee, om te internetten vanaf mijn Netbook ipv mobielquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om De dag der dagen te lenen?
Ja, daar wonen wij. Hoi.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee, om te internetten vanaf mijn Netbook ipv mobielIk heb de puntdaken waar je het eerder over had, gezien. De punten zijn groen, en de dakpannen oranje bruinig zeg maar, toch
Ik zal op de terugweg zwaaienquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, daar wonen wij. Hoi.
Is te koud mangquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of je vraagt of Isegrim even het Wifi ding aangooit, dan kan je onder ons balkon internetsen 8)
Ipv met treintjes te spelen, speelt hij supermarktjequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
And yet again, Supermarktman manages to skillfully divert the discussion to his favorite subject matter!
Ik had het niet over de Jumbo, dus die opmerking slaat natuurlijk nergens opquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
And yet again, Supermarktman manages to skillfully divert the discussion to his favorite subject matter!
Ik zal een keer zo'n setje voor hem kopen:quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ipv met treintjes te spelen, speelt hij supermarktje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |