V&D schijnt altijd slecht te betalen, maar het zal wel net het minimum zijn. Of anders hebben ze een ander excuus om er onder te zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan verdien je onder het minimumjeugdloon
Ik zou dat wel ff goed nagaan als ik jou was. Want als ze echt onder het minimum zitten is dat wel flink schandalig. Kun je ze afpersen voor veel geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
V&D schijnt altijd slecht te betalen, maar het zal wel net het minimum zijn. Of anders hebben ze een ander excuus om er onder te zitten.
Wil jij je verderfelijke arbeidsethos even niet overbrengen op deze onschuldige blanke ziel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Fuck het syteem, blijf in bed. Rage against that machine babygal, just rage!
Hmm, ga er niet van uit dat de V&D de zaakjes op orde heeft hoor. In Den Haag heeft de Belastingdienst daar een inval gedaan, wat bleek er waren illegaaltjes aan het werk onder hetzelfde BSN nummerquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
V&D schijnt altijd slecht te betalen, maar het zal wel net het minimum zijn. Of anders hebben ze een ander excuus om er onder te zitten.
Mijn contract staat 3.80.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Minimumuurloon CAO V&D incl vakantietoeslag is 4,03 bruto..
Ze zijn sowieso zielig bezig hoor. Ze geven mensen 3 jaar lang telkens een contract voor een jaar en zodra ze verplicht zijn een vast contract te geven ontslaan ze die persoon. Alles draait om geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hmm, ga er niet van uit dat de V&D de zaakjes op orde heeft hoor. In Den Haag heeft de Belastingdienst daar een inval gedaan, wat bleek er waren illegaaltjes aan het werk onder hetzelfde BSN nummerHet heeft de V&D een paar ton gekost
Lekker systeem als het niet piept bij dubbele invoer.
Goed plan lijkt me!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso zielig bezig hoor. Ze geven mensen 3 jaar lang telkens een contract voor een jaar en zodra ze verplicht zijn een vast contract te geven ontslaan ze die persoon. Alles draait om geld.Maarja, ik zit nog in mijn proeftijd en zoek ondertussen al naar iets anders.
Maar dan heb je helemaal geen geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
Nu ik er zo over na denk. Eigenlijk ga ik vanavond liever iets leuks doen. Misschien kan ik net zo goed meteen stoppen.
Ohja, geld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar dan heb je helemaal geen geld.Je woont nog thuis denk ik?
Whehehe, true.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:33 schreef Isegrim het volgende:
Eigenlijk stomme uitdrukking. Iedereen woont immers thuis.
Zeg, iemand moet deze jongedame er op wijzen, dat je ook als Ira Levin's chip door het leven kunt. Fuck die pil (of was het een injectionquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wil jij je verderfelijke arbeidsethos even niet overbrengen op deze onschuldige blanke ziel?
Oh. beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat is ex vakantietoeslag. Incl 6% vakantietoeslag is het...
Voordat je weekend hebt. Voor mij begint het over een paar uur pas.quote:
Hoe is dat anders dan voor Alicey? Of is 'het' bij jou niet het weekend?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voordat je weekend hebt. Voor mij begint het over een paar uur pas.
Dag der dagen, leuk boekquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg, iemand moet deze jongedame er op wijzen, dat je ook als Ira Levin's chip door het leven kunt. Fuck die pil (of was het een injection), leef!
Het is in haar geval werk denk ik....quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan voor Alicey? Of is 'het' bij jou niet het weekend?
6%? Bij mij is dat 8%.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat is ex vakantietoeslag. Incl 6% vakantietoeslag is het...
Lees jij ook echte boeken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dag der dagen, leuk boek
Werken in het weekend, hoe afgrijselijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is in haar geval werk denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |