Inderdaad, het is erg aan te radenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan neem je toch ook een uitkering?
Daar heb ik nog geen recht op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan neem je toch ook een uitkering?
en welk stadsdeelkantoor moeten jullie zijn dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens de wijkenkaart van de gemeente is Heliport overlapt door oa. Agniesenbuurt, centrum en oude noorden. Je huis zal maar op de grens liggen, weet je nooit bij welk stadsdeelkantoor je moet zijn.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad, het is erg aan te raden.
Hofplein is toch bij dat fontein bij CS en Weena? Met dat Japanse restaurant op het hoekje? En waar dat lelijke gedrocht reclame maakt voor ''Big Hair''?
Zomers bbq'en in het park enzo. Af en toe zuipen. Er zijn best regelmatig meets, hoewel de afgelopen paar maanden iets minderquote:
Jammer tochquote:
Ja, gratis geld klinkt verleidelijk.quote:
Ah, tof.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zomers bbq'en in het park enzo. Af en toe zuipen. Er zijn best regelmatig meets, hoewel de afgelopen paar maanden iets minder
Serieus he, durft er niemand tegen dat monster te zeggen dat ze dat niet moet doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar ja. Die puntdaken even verderop is Heliport.
Vgs mij is het een grens daar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In welke wijk woon ik? De een zegt Blijdorp de ander zegt Oude Noorden
daarvoor hoef ik niet naar zuidplein te lopen (en daar kun je het ook beter niet vragenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Myraela het volgende:
Wie wil even naar zuidplein lopen om te vragen of ik moet werken?
Oeh, bedankt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik niet naar zuidplein te lopen (en daar kun je het ook beter niet vragen)
Ja, je moet werken. De hele dag lang, dagen achter elkaar, weken, maanden en jaren. Je mag 's avonds wel naar huis, in het weekeinde vaak ook en soms heb je vakantie. En ze betalen je net te weinig om te zeggen dat het genoeg is. De harde werkelijkheid van ons bestaan.
Daar kan ik net een patatje van halen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet erg gemotiveerd zijn.
18.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Ben je 17 of jonger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |