In een van de zijstraten ervan jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Woon je daar? Das vlakbij! Ik voel een meet opkomen!
Luie allochtoon!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is teveel moeite voor mij laat maar
Nee toevallig niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gister nog een zwarte scooter met een berijder met zilveren helm voorbij zien scheuren?
Sja kweetnie, uiteindelijk heeft het gras daar dezelfde kleur als hier. Het komt op hetzelfde neer. Er zijn wel verschillen, maar binnen dezelfde cultuur.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:55 schreef SingleCoil het volgende:
Mss moet je maar in Aus gaan wonen dan... een vriend van me is net naar een appartement in Brisbane vertrokken, z'n vrouw heeft er voor een jaar een baan als docent aan de universiteit daar. Het weer is er wel goed iig
Daar hebben ze een telefoon voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Myraela het volgende:
Wie wil even naar zuidplein lopen om te vragen of ik moet werken?
Wij wonen in het Heliport-complex bij Pompenburg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In een van de zijstraten ervan ja
Ik heb geen direct nummer, krijg alleen maar de algemene betaalde klantenservice-infolijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar hebben ze een telefoon voor uitgevonden
Je hebt geen direct nummer van je eigen werk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen direct nummer, krijg alleen maar de algemene betaalde klantenservice-infolijn.
Zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij wonen in het Heliport-complex bij Pompenburg.
Nee, het stond ergens geschreven, maar dat ben ik kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt geen direct nummer van je eigen werk?
Excuus, ik zal er in het vervolg om denken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je vergeet het bijvoegelijk naamwoord ''uitkeringstrekkende''
In welke wijk woon ik? De een zegt Blijdorp de ander zegt Oude Noordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Breuls het volgende:
Oh, gaan we wijken noemen? Laurenskwartier represent!
Volgens de wijkenkaart van de gemeente is Heliport overlapt door oa. Agniesenbuurt, centrum en oude noorden. Je huis zal maar op de grens liggen, weet je nooit bij welk stadsdeelkantoor je moet zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:02 schreef Breuls het volgende:
Mja, de buurten en wijken zijn niet overal hetzelfde benoemd. Als ik Wikipedia check woon ik in de Stadsdriehoek. De Heliport hoort idd bij de Agniesenbuurt. Google Maps geeft die naam ook aan.
Ja maar als ik ga laten ze me meteen werken. ik wil niet werken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kun je zelf ook wel naar Zuidplein lopen.
Dan neem je toch ook een uitkering?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar als ik ga laten ze me meteen werken. ik wil niet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |