SC haalt vakantiedagen en vakantietoeslag door elkaar. Je vakantiedagen is 6%quote:
Iemand moet er toch voor zorgen dat de Jumbo 7 dagen per week, 52 weken per jaar open is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Werken in het weekend, hoe afgrijselijk
Ik werk elk weekend. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iemand moet er toch voor zorgen dat de Jumbo 7 dagen per week, 52 weken per jaar open is.
"Replica's van dierenpenissen om te gebruiken als seksspeeltjes"quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat had je nu weer in Google ingetikt?
En dan hier gaan beweren dat het per ongeluk was +:quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Breuls het volgende:
Het is inderdaad fascinerend.. dat jij 'zomaar' op zulke sites stuit.
Om De dag der dagen te lenen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En dan hier gaan beweren dat het per ongeluk was +:
Ben gedouched en aangekleed en ik ga maar eens richting grote bibliotheek
Wel weekend, maar ook werk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan voor Alicey? Of is 'het' bij jou niet het weekend?
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is in haar geval werk denk ik....
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Vooral nu met de sinterklaasperiode. Ik sta op de speelgoedafdeling. Leuk met de kindjes praten over sinterklaas enzoquote:Op
vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee, om te internetten vanaf mijn Netbook ipv mobielquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om De dag der dagen te lenen?
Ja, daar wonen wij. Hoi.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee, om te internetten vanaf mijn Netbook ipv mobielIk heb de puntdaken waar je het eerder over had, gezien. De punten zijn groen, en de dakpannen oranje bruinig zeg maar, toch
Ik zal op de terugweg zwaaienquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, daar wonen wij. Hoi.
Is te koud mangquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of je vraagt of Isegrim even het Wifi ding aangooit, dan kan je onder ons balkon internetsen 8)
Ipv met treintjes te spelen, speelt hij supermarktjequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
And yet again, Supermarktman manages to skillfully divert the discussion to his favorite subject matter!
Ik had het niet over de Jumbo, dus die opmerking slaat natuurlijk nergens opquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
And yet again, Supermarktman manages to skillfully divert the discussion to his favorite subject matter!
Ik zal een keer zo'n setje voor hem kopen:quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ipv met treintjes te spelen, speelt hij supermarktje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |