quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
In Engeland heeft die film gemiddeld een omzet van in de miljoenen.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:54 schreef IHVK het volgende:
De eerste nacht had de film al een omzet van 210.000 euro.
Katsjing
Coolstoryquote:Op donderdag 18 november 2010 09:01 schreef IHVK het volgende:
Bij Pathe gisteren: mag ik uw tas controleren?
Ik: waarom? Wat ga je zoeken ?
Gast: eigen consumptie, dat is namelijk verboden.
Ik: hoezo?
Gast: de bioscoop moet ook geld verdienen
Ik: Volgens mij verdienen ze hier meer dan genoeg geld.
En toen pakte hij mijn consumptie af.
Pathe Monopolie in Nederland
Altijd in jaszak doen, maar blijft sneu natuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 09:01 schreef IHVK het volgende:
Bij Pathe gisteren: mag ik uw tas controleren?
Ik: waarom? Wat ga je zoeken ?
Gast: eigen consumptie, dat is namelijk verboden.
Ik: hoezo?
Gast: de bioscoop moet ook geld verdienen
Ik: Volgens mij verdienen ze hier meer dan genoeg geld.
En toen pakte hij mijn consumptie af.
Pathe Monopolie in Nederland
Je maakt gewoon een megafout.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef Ayca het volgende:
ARGHHH rabobank doet weer kut
Ik typ alles goed in verdomme
blijkbaarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een megafout.
Pwhehequote:Op donderdag 18 november 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanwege gisteren misschien![]()
![]()
? Geeft niet hoor, je kan niet alles hebben!
Heb je gisteren wel rookbommen afgestoken en zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pwhehenee daar ga ik me echt geen dagen druk om maken
Ik heb al jaren geen rookbommen afgestoken.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel rookbommen afgestoken en zo?
Maar wel een keer - dat zegt al genoeg!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen rookbommen afgestoken.
Pfrt dat hoort erbij.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel een keer - dat zegt al genoeg!
Ik ga vanavond. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef IHVK het volgende:
Maar ik raad iedereen aan om naar HP7P1 te gaan.
Telfort discrimineert mijn nummer.quote:U heeft beperkte toegang tot de mogelijkheden van Mijn Telfort omdat uw abonnement is 06xxxxxxxx
En Armenie in Nederland.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.. Turkije -> Iran.
.
Nederland in Japan, ik vind dat wel een goeie plek. Een eiland dat zichzelf beschermt tegen de opkomst van mensen met blonde pruiken!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
.
Groeit er geld op jouw rug?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:07 schreef Ayca het volgende:
Neh zelf doe ik er niet zo moeilijk over, zo vaak ga ik ook weer niet naar de bios. En het hoort er ook wel een beetje bij.
Ze noemden het niet eens "een mogelijke aanrijding met een persoon".quote:Op donderdag 18 november 2010 17:53 schreef IHVK het volgende:
Fluiserstem: "Dames en heren we rijden nu langzaam, dit in verband met iemand met zelfmoordneigingen. Sssh.
Ik verzin dit niet hè. Dit werd gewoon net gezegd in de trein.
Kinderarbeid.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:14 schreef IHVK het volgende:
Koerdische kinderen oogsten Turkse hazelnoten die in onze chocopasta zitten.
Eet smakelijk !
Nee, maar toch.. heb er nooit zo'n problemen mee geld uit te geven als het gaat om gezelligheid. En zeuren over de prijs hoort ook bij de gezelligheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:'Gezellig' is afgeleid van 'gezel'. Oorspronkelijk een persoon die bij de gilden bezig was een beroep te leren, een graad tussen leerling en meester. Tijdens deze leerfase deelde de gezel een verblijf met andere gezellen. Het woord gezel heeft als basis weer "zaal". Dus "iemand met wie men een huis deelt", en later "iemand met wie men samen is". Gezelschap, vrijgezel, metgezel en levensgezel hebben dezelfde basisbetekenis.
HUH?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
Zeuren hoort er ook bij.
Je kan ook niet anders als je in zo'n klimaat woont.
Daarom.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
Zeuren hoort er ook bij.
Zeikerd.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
Zeuren hoort er ook bij.
Jammer dat geen Indonesië is wat een fantastisch land blijft het ookquote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:23 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Gereed voor straks. Jatog.
Ik ben blij dat je het lekker vond, hehequote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:14 schreef IHVK het volgende:
Koerdische kinderen oogsten Turkse hazelnoten die in onze chocopasta zitten.
Eet smakelijk !
Ik vraag me echt af waarom je 'moruk' niet voluit hebt geschreven.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
(..) D'r is niets mis met Koerden (..).
quote:
Oi, mijn MSN doet het ook niet. Gelukkig hebben we FOK! nog, hehe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dit is grappiggggggggg, ik leid een onbereikbaar leven. Mobiel weg. Msn doet het niet.
Maar, maar zaggiequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oi, mijn MSN doet het ook niet. Gelukkig hebben we FOK! nog, hehe.
Meebo!.
Edit: Aan een extern programma/site heb je niets, aangezien de meeste mensen niet online zijn omdat MSN niet werkt..
Psshh, zomaar noem je mij 'zaggie'.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar, maar zaggie. Ik heb vandaag 3 afspraken op de planning staan. Ben helemaal losgegaan omdat geen werk en vroeg uit van school. Napacam simdi
?
Je weet waar ik woon.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien moet ik huizen van mensen langsgaan ?
Hahahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, hartjes dit dat alles! Lekker geslapen?!
Günaydn!.
Vroeger dan 13.05quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:29 schreef zarGon het volgende:
Wat was je aan het doen toen je telefoon afgepakt werd trouwens?
Je telefoon is in ieder geval afgepakt tussen 12:32 en 14:37 uur..
Hm, wanneer jij op was, sliep ik. Werd wakker net na 5 uur. Wat een timing,quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahahaja
was wel van 2 tot 5 op mja
En jij?
Lahmacunnn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ojaaaa ik had ook nog een afspraak met jou!
HAHAHAHAHA, ik moet denken aan chips, chocola, baklava, fruit en nog meer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vroeger dan 13.05
Ik was mailtjes aan het checken + whatsappen. Ik moet gaan! Kom weer te laat. dAmnnnnnnnn
faalquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, wanneer jij op was, sliep ik. Werd wakker net na 5 uur. Wat een timing,.
Wachten tot volgend jaar augustus!quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef Ayca het volgende:
Ik moet maar eens zo'n ovchipkaart regelen denk
nah ik voel me redelijk uitgeslapen dus komt wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg geslapen?.
Gotta go, even werken aan een document. Pfrsht.
haha jaquote:
Ik zou het doen. Geef je mij een geldige reden om je te komen opzoeken, jatog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha ja
Trouwens yavuzkan ik van jou 100 euro lenen? Ik geef het je binnen een maand terug, als ik mn loon heb. Oké kus
Succes!quote:
Waar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Geef je mij een geldige reden om je te komen opzoeken, jatog.
[..]
Succes!
Heb je het bericht van Yavuz Selim al gezienquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
G'morgen!
Je UI ziet er korrelig uit.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jatog.
Oh thx! Niet gezien nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb je het bericht van Yavuz Selim al gezien?
[..]
Ik heb genoeg vlees gehad voor de komende weken... maar smakelijk eten! (althans, ik neem aan dat je vlees gaat etenquote:
Ja is net op, had getrained en kon dus lekker schransenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vlees gehad voor de komende weken... maar smakelijk eten! (althans, ik neem aan dat je vlees gaat eten)
In vlees heb je veel eiwitten! Ik en een vriendin doen ons profielwerkstuk over eiwitten (en spierkracht). We hebben al ongeveer 13 proefpersonen. We onderzoeken de invloed van eiwitten op je spierkrachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja is net op, had getrained en kon dus lekker schransen![]()
quote:
Haha daaromquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Julis het volgende:
[..]
In vlees heb je veel eiwitten! Ik en een vriendin doen ons profielwerkstuk over eiwitten (en spierkracht). We hebben al ongeveer 13 proefpersonen. We onderzoeken de invloed van eiwitten op je spierkracht. WIL JIJ MEEDOEN AAN ONZE PROEF?
Nah, ik vind het zelf niet een geweldig onderwerp, mja. Ik kan er nog wel mee leven
.
We hebben een groepje mensen die een eiwitrijkdieet volgen + trainen en een groepje mensen die een eiwitrijkdieet volgen + niet trainen (en natuurlijk ook nog twee andere controlegroeppen die geen eiwitrijkdieetvolgen en trainen/niet trainen). Die proefpersonen moeten vier weken lang dit dieet volgen. We meten twee keer hun spieromvang, één keer voor het dieet en één keer na het dieet van vier weken lang.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Haha daaromLekker slopen en dan weer opbouwen. Maar het is vooral lekker
Wat is de proef dan?
oh ja kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 07:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je schrok je dood. Watser met jou?!
En als twee schaamlippen bij de wortel van mijn penis genaaid. Ik kan mezelf nu horen denken.quote:
nasty mental imagequote:Op zaterdag 20 november 2010 07:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als twee schaamlippen bij de wortel van mijn penis genaaid. Ik kan mezelf nu horen denken.
Tijd om te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 07:40 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat mijn voorhuid is begraven in ons tuintje. Die zou ik namelijk wel in mijn handpalm willen plakken zodat ik het over het gezicht van olijke dames kan smeren. Alsmede tevens ook handig bij facepalms.
Het is soms zo aanlokkelijk.quote:
ach het was wel tof tot een bepaald moment en toen kon ik niet meer slapenquote:Op zaterdag 20 november 2010 07:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is soms zo aanlokkelijk.
Jij hebt trouwens wel een vercrackte zaterdagochtend. Niet tof. : (
Strak plan, ik doe mee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef IHVK het volgende:
Ik stop met fok he , zie jullie op msn enzo.
Ik vertrouw erop dat jullie dit topic niet laten kapen door Burakiusjes.
Heb je hem erop aangesproken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Tevens weet ik nu bijna zeker dat die huisgenoot van mij dingen van mij jat, ben inmiddels wel erg veel dingen kwijt.
Steel zijn nieren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Tevens weet ik nu bijna zeker dat die huisgenoot van mij dingen van mij jat, ben inmiddels wel erg veel dingen kwijt.
Succes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Kaksi?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een bulgaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2010 14:15:01 ]
Dit ga ik bij jou doen :quote:
Wat is het verhaal hierachter?quote:
omgquote:
Wat dequote:
Hoeren maken elkaar uit voor hoeren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hierachter?
Die herhaling is wel hilarisch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeren maken elkaar uit voor hoeren.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat de... Die man eerst speels een beetje lachen en dan PATS.
WTF :")quote:
Hij wil bewijzen dat hij niet psychisch is en geen faker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF :")![]()
. Waar maakt hij zich zo druk om en slaat hij daar op het einde nou een glas tegen z'n hoofd
?
wtfffffquote:
jammer danquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
SENIIII DJOOOK SEWIYOOMM AYCAAAAAAAAAAA
Daarom moet je nooit verliefd worden als man.quote:
Hij heeft liefdesverdriet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit verliefd worden als man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet echt verliefd te noemen.. meer rijp voor een inrichting.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit verliefd worden als man.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
Terecht, al dat gezeur van vrouwen ook, gewoon af en toe een corrigerende tik is goed.
vir vir vir.Jezus, wat ben jij voor achterlijk boerenlul? Heb je geen respect voor je moeder, zussen, vrouw? Dat zijn ook vrouwen hoor, toon een beetje eerbiedigheid voor je medemens man, tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die ene kerel die achter zo'n presentatietafeltje staat een Turkse Dr. Phil of zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hij zit te janken dat ze terug moet komen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor achterlijk boerenlul? Heb je geen respect voor je moeder, zussen, vrouw? Dat zijn ook vrouwen hoor, toon een beetje eerbiedigheid voor je medemens man, tering.
Mwuah, meer Jerry Springer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is die ene kerel die achter zo'n presentatietafeltje staat een Turkse Dr. Phil of zo?
Nee het is Trigger, hij doet dat expres.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
? Iets met spoilers niet lezen.
Heb je een spoiler nodig om mijn sarcasme te vatten dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
? Iets met spoilers niet lezen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, meer Jerry Springer.
Leugens zeg ik je!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee het is Trigger, hij doet dat expres.
I stand corrected, inderdaad.quote:
Van welk groep is de zender eik?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef IHVK het volgende:
Sowieso Flash TV één en al ellende.
Het nieuws bij hun is nog erger dan de mainstream zenders. Drama, geweld, geweld, geweld, dram, ongelukken, ongeneeslijke ziektes, drama.
Hij heeft tenminste passie!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hij zit te janken dat ze terug moet komen
Godver wat is ditquote:
wtfquote:
Weet ik niet eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van welk groep is de zender eik?
Held.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet ik niet eens eigenlijk.
Even opzoeken.
FOX NEWS van Turkijs dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
http://www.dozaciwanan.co(...)=viewthread&tid=9821
Deze mensen vinden het geen leuke zender in ieder geval
Exórcistquote:
quote:
Zijn we op een spoor?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:19 schreef IHVK het volgende:
Flash Tv Göktu Elektronik Yaynclk Sanayi Ve Tic. letmecilik A..
Heet het bedrijf wat erachter zit.
Nee eigenlijk niet.quote:
hehequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Gewoon een soort Telegraaf/FOX NEWS inderdaad. Geen extreem-rechts complot zoals die mensen denken, denk ik
quote:
sapikquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:41 schreef Ayca het volgende:
Ik concentreerde me teveel op die andere man.
Matthijs is dan ook gewoon een faalhaas eerste klas.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:28 schreef IHVK het volgende:
Hij doet het leuker dan Matthijs en zijn TV Draait door.
Straks kom je nog bekend te staan als de excuusallochtoon die bij alle Nederlandse TV-programma's in het publiek zit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:49 schreef IHVK het volgende:
Ik ga wel binnenkort naar DWDD misschien kom ik weer op TV.
Ehh wat?quote:He continues his photography works and is also known as a photograph artist since March 2012
Leuk tochquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Straks kom je nog bekend te staan als de excuusallochtoon die bij alle Nederlandse TV-programma's in het publiek zit.
Een 'overwinning' voor Turkije zeggen sommige Turkse media.quote:Iran werd niet bij name genoemd, op verzoek van NAVO-lid Turkije, dat dreigde de overeenkomst te blokkeren als openlijk werd gezegd dat het schild bedoeld is als vededigingsmiddel tegen zijn sjiitische buurman.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:13 schreef Ayca het volgende:
Tante doet een hoofddoek om
Nicht: wil je dat ding van je hoofd afhalen
Lol
ach en even later werden er weer verhalen over het geloof etc verteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |