quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
In Engeland heeft die film gemiddeld een omzet van in de miljoenen.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:54 schreef IHVK het volgende:
De eerste nacht had de film al een omzet van 210.000 euro.
Katsjing
Coolstoryquote:Op donderdag 18 november 2010 09:01 schreef IHVK het volgende:
Bij Pathe gisteren: mag ik uw tas controleren?
Ik: waarom? Wat ga je zoeken ?
Gast: eigen consumptie, dat is namelijk verboden.
Ik: hoezo?
Gast: de bioscoop moet ook geld verdienen
Ik: Volgens mij verdienen ze hier meer dan genoeg geld.
En toen pakte hij mijn consumptie af.
Pathe Monopolie in Nederland
Altijd in jaszak doen, maar blijft sneu natuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 09:01 schreef IHVK het volgende:
Bij Pathe gisteren: mag ik uw tas controleren?
Ik: waarom? Wat ga je zoeken ?
Gast: eigen consumptie, dat is namelijk verboden.
Ik: hoezo?
Gast: de bioscoop moet ook geld verdienen
Ik: Volgens mij verdienen ze hier meer dan genoeg geld.
En toen pakte hij mijn consumptie af.
Pathe Monopolie in Nederland
Je maakt gewoon een megafout.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef Ayca het volgende:
ARGHHH rabobank doet weer kut
Ik typ alles goed in verdomme
blijkbaarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een megafout.
Pwhehequote:Op donderdag 18 november 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanwege gisteren misschien![]()
![]()
? Geeft niet hoor, je kan niet alles hebben!
Heb je gisteren wel rookbommen afgestoken en zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pwhehenee daar ga ik me echt geen dagen druk om maken
Ik heb al jaren geen rookbommen afgestoken.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel rookbommen afgestoken en zo?
Maar wel een keer - dat zegt al genoeg!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen rookbommen afgestoken.
Pfrt dat hoort erbij.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel een keer - dat zegt al genoeg!
Ik ga vanavond. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef IHVK het volgende:
Maar ik raad iedereen aan om naar HP7P1 te gaan.
Telfort discrimineert mijn nummer.quote:U heeft beperkte toegang tot de mogelijkheden van Mijn Telfort omdat uw abonnement is 06xxxxxxxx
En Armenie in Nederland.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.. Turkije -> Iran.
.
Nederland in Japan, ik vind dat wel een goeie plek. Een eiland dat zichzelf beschermt tegen de opkomst van mensen met blonde pruiken!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.. Turkije -> Iran.
.
Groeit er geld op jouw rug?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:07 schreef Ayca het volgende:
Neh zelf doe ik er niet zo moeilijk over, zo vaak ga ik ook weer niet naar de bios. En het hoort er ook wel een beetje bij.
Ze noemden het niet eens "een mogelijke aanrijding met een persoon".quote:Op donderdag 18 november 2010 17:53 schreef IHVK het volgende:
Fluiserstem: "Dames en heren we rijden nu langzaam, dit in verband met iemand met zelfmoordneigingen. Sssh.
Ik verzin dit niet hè. Dit werd gewoon net gezegd in de trein.
Kinderarbeid.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:14 schreef IHVK het volgende:
Koerdische kinderen oogsten Turkse hazelnoten die in onze chocopasta zitten.
Eet smakelijk !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |