Daarom staat er ook vermoedelijk in de TTquote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef RacerDKB het volgende:
* Name Jean-Micheal Derksen
* Web http://www.social...
* Bio Links / Scherp / Ambitieus / Gedurfd / Gestoord / Gay / Twitter op persoonlijke titel / In geval van gekrenkte danwel gekwetste ego's, deal with it!
Goede bron. Zijn eigen bron is de telegraaf.
kan dat zomaar dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
Komt er dan niet gewoon een nieuwe PVV'er voor in de plaats?
dat hangt er vanaf, als hij er voor kiest om in de kamer te blijven als eenmansfractie (en zo is Wilders ook begonnen) maar als hij zijn zetel ter beschikking stelt komt er een nieuwe PVVérquote:
Ah, ok, zo te lezen is het dan dat laatste, pas ik OP even aanquote:Op donderdag 18 november 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf, als hij er voor kiest om in de kamer te blijven als eenmansfractie (en zo is Wilders ook begonnen) maar als hij zijn zetel ter beschikking stelt komt er een nieuwe PVVér
Het is oa Powned die nu bezig zijn om de hele PVV fractie uit te kammen...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef RacerDKB het volgende:
Goh die Rutger van Geenstijl heeft het weer direct overgenomen zonder even een bron er bij te noemen, net doen alsof hij het ontdekt
Net zoals altijd met GS, zal morgen wel overal staan dat Geenstijl het ontdekte.
Dat wel, maar dat plaatje van de Telegraaf heeft ie volgens mij gejat. En aangezien dat tot nu toe de enige bron is....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is oa Powned die nu bezig zijn om de hele PVV fractie uit te kammen...
Van naatjequote:
Daar doelde ik net dus op, dat staat op die twitter van die homo. Dat plaatje heeft Rutger gejat zonder bronvermelding van die nicht.quote:
Hij was eerder toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef RacerDKB het volgende:
Goh die Rutger van Geenstijl heeft het weer direct overgenomen zonder even een bron er bij te noemen, net doen alsof hij het ontdekt
Net zoals altijd met GS, zal morgen wel overal staan dat Geenstijl het ontdekte.
Misschien is het wel een goede Fotoshopquote:
Waarom zou dit het einde van het kabinet betekenen? Sharpe is noch minister noch lid van de twee coalitiepartijen. Als Sharpe opstapt komt zijn zetels ter beschikking voor een PVV-opvolger.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Betekent dit het einde van het kabinet?
Neen die homo melde het een uur geleden:quote:
quote:
quote:@martvanderburg @freekh telegraaf internationale druk krijg ik altijd half uur nadat het van de pers komt. Denk dat telegraaf primeur wilde
Ze zeiden dat ze de rest van de kamerleden ook zouden onderzoeken, maar kennelijk valt daar minder (snel) sensationeel nieuws over te vinden.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het begint een beetje onsmakelijk te worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze de rest van de kamerleden ook zouden onderzoeken, maar kennelijk valt daar minder (snel) sensationeel nieuws over te vinden.
Ik vind het ergens wel mooi om te zien dat ze, ondanks dat ze "rechts" zijn dit toch allemaal naar buiten brengen, als de "linkse" omroepen dat hadden gedaan dan werden ze huilies genoemd.
Wat leukquote:
Kwam een poos terug al voorbij op twitter.quote:
Ik ken genoeg mannen die het gevoel hebben dat hun ex stelselmatig probeert hun leven 'kapot' te maken . Zullen eerder krachttermen zijn .quote:Op donderdag 18 november 2010 01:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens, als Sharpe zo bang is voor zijn ex, wat heeft ie dan wel niet geflikt dat ze 'm kapot wil maken?
Erg dom van Sharpe om dit te melden, nu denkt iedereen dat er veel meer aan de hand is dan alleen die fraude.
PowNed is geen nieuws dat is telkens hetzelfde trucje uitvoeren. Een microfoon onder de neus van iemand blijven drukken totdat ie gefrustreerd raakt en uit zijn slof schiet.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Stukken leuker dan de PVV, Wilders, PowNed, GeenStijlk, ik ben het zo enorm beu aan het worden.
En ze kloppen zich voluit op de borst wat een goede journalistiek ze bedrijven.
Dit land is totaal krankzinnig geworden
Hoe lang had je ervoor nodig daar achter te komen?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Stukken leuker dan de PVV, Wilders, PowNed, GeenStijlk, ik ben het zo enorm beu aan het worden.
En ze kloppen zich voluit op de borst wat een goede journalistiek ze bedrijven.
Dit land is totaal krankzinnig geworden
Nou heb ik helemaal niks met Geenstijl, maar Pownews is wel een stuk verbeterd sinds het begin. Nog steeds geen hoogstaand programma, maar zo af en toe best leuk om even naar te kijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
PowNed is geen nieuws dat is telkens hetzelfde trucje uitvoeren. Een microfoon onder de neus van iemand blijven drukken totdat ie gefrustreerd raakt en uit zijn slof schiet.
Dat moet ik ze nageven ik dacht eerst ze lopen alleen te zeiken op links. Maar rechts pakken ze net zo hard aan als het moet. Ik blijf het een dramatisch programma vinden en elke keer dat gezeik over Marokkanen en daar betaal je dan belasting voor denk ik dan...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:12 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks met Geenstijl, maar Pownews is wel een stuk verbeterd sinds het begin. Nog steeds geen hoogstaand programma, maar zo af en toe best leuk om even naar te kijken.
Ik had ook nooit verwacht dat Pownews zo achter de PVV aan zou gaan. Het leek eerst een hele pro-PVV-omroep te zijn, maar nu laten ze toch wel zien dat ze ook daarop duiken als er iets negatiefs te melden is.
En de hele grap is dat ze dat eigenlijk helemaal niet doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
PowNed is geen nieuws dat is telkens hetzelfde trucje uitvoeren. Een microfoon onder de neus van iemand blijven drukken totdat ie gefrustreerd raakt en uit zijn slof schiet.
Lijkt me niet dat je dat dan ook aan een krant laat weten, Sharpe zweet peentjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die het gevoel hebben dat hun ex stelselmatig probeert hun leven 'kapot' te maken . Zullen eerder krachttermen zijn .
Ik ben gewond en ziekquote:Op donderdag 18 november 2010 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe lang had je ervoor nodig daar achter te komen?
Waarom? Dan komt er gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Betekent dit het einde van het kabinet?
van dit kabinet danquote:Op donderdag 18 november 2010 01:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Dan komt er gewoon een nieuwe.
Nogmaals: waarom? Er komt gewoon een nieuw kamerlid voor de PVV.quote:
De LPF was toffer.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:20 schreef Nemephis het volgende:
Begint wel aardig op de LPF te lijken, zo op deze manier.
oorzaak gevolg, misschien dat Rutte en consorten anders over de PVV gaan nadenken. Het kabinet behoort immers stabiel te zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom? Er komt gewoon een nieuw kamerlid voor de PVV.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom? Er komt gewoon een nieuw kamerlid voor de PVV.
Dit kabinet was al dood voor het kon beginnenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oorzaak gevolg, misschien dat Rutte en consorten anders over de PVV gaan nadenken. Het kabinet behoort immers stabiel te zijn.
Ik vind het heerlijk om naar dit gestuntel te kijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Zijn jullie het onderhand niet beu dit gekloot allemaal dan?
Dat zou ik niet hardop zeggen: http://www.rijksoverheid.nl/nieuwsquote:Op donderdag 18 november 2010 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit kabinet was al dood voor het kon beginnen
Er is goddomme nog geen dag geregeerd
Sharpe maakt geen deel uit van het kabinet.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
oorzaak gevolg, misschien dat Rutte en consorten anders over de PVV gaan nadenken. Het kabinet behoort immers stabiel te zijn.
Het feest begint pas, Geert zelf is ook niet vrij van smetten.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Nee als linkse aanhanger vind ik dit heerlijk als dit zo door gaat is links over een paar maanden weer aan de macht want dit is gestuntel op topniveau.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop enkel dat de PVV meer stemmen gaat krijgenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij hebben ze in korte tijd al veel gedaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit kabinet was al dood voor het kon beginnen
Er is goddomme nog geen dag geregeerd
Hoezo 'weer'?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:27 schreef heloef het volgende:
is links over een paar maanden weer aan de macht
nu niet meer neequote:Op donderdag 18 november 2010 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sharpe maakt geen deel uit van het kabinet.
Sinds de LPF worden ministers en staatssecretarissen beter gescreened.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sharpe maakt geen deel uit van het kabinet.
En evenals Sharpe een Hongaarse vrouw.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het feest begint pas, Geert zelf is ook niet vrij van smetten.![]()
Van onaangepaste punker tot partijleider.
Hier voor wel dan?:')quote:
Ja, enorm dringende zaken.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in korte tijd al veel gedaan.
Schippers staat roken toe in kleine café's.
Leers stuurde een aantal Irakezen terug en toen weer niet.
Leers is niet kritisch over het EU-besluit ivm afschaffen visa voor Albanezen en Bosniërs.
Hoger BTW tarief voor kunst en podia.
Bezuinigingen op podiakunsten.
Ehm
Vast nog wel veel dingen.
Vorig kabinet zat er tenminste een linkse partij in de regering als dit gekloot zo door gaat zit dat er weer aan te komen of zelfs weer een linkse regering.quote:
Die vrouwen zijn vast vriendinnen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
En evenals Sharpe een Hongaarse vrouw.
Ze vervangen 'm gewoon. Hij is geen minister die aftreedt, of zo.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
gedogen vind ik in het kabinet zitten
Ik ook, dat geeft goed beeld van de onozelheid van de gemiddelde kiezert.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop enkel dat de PVV meer stemmen gaat krijgen
Ze elimineren zichzelf op deze manier . Al schijnt het de PVV stemmer niet echt te deren allemaal ...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaaktquote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Yeah, right. Alsof links ook maar enigszins een blok vormt. Die gedroomde linkse lente is al jaren een gure herfst.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:30 schreef heloef het volgende:
Vorig kabinet zat er tenminste een linkse partij in de regering als dit gekloot zo door gaat zit dat er weer aan te komen of zelfs weer een linkse regering.
Sharpquote:Op donderdag 18 november 2010 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn vast vriendinnen.
En DrNikita is daar ook weer vriendinnetje van.
Het was voorheen vooral de PVV die de hele tijd probeerde moedwillen andere partijen een pootje te lappen, dat is de hele ironie van dit toneelspel. Daarnaast is het opmerkelijk te noemen dat het de 'rechtse' media zijn die achter de PVV aanzitten.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaakt. Elke dag maar weer PVV bashen. Veel van de zaken die nu 'boven water' gehaald zijn, staan het functioneren als Kamerlid niet in de weg.
En nee, ik ben geen PVV-stemmer.
Bij andere partijen is er ook wat gebeurt maar bij de PVV is het ene incident net naar de achtergrond verdwenen en er wordt alweer iets nieuws gevonden.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaakt. Elke dag maar weer PVV bashen. Veel van de zaken die nu 'boven water' gehaald zijn, staan het functioneren als Kamerlid niet in de weg.
Je mag nu.nl aan dat lijstje dan toevoegen, oh en alles van de vara boycot je al jaren neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:00 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens stel ik voor dat als dit alles niet correct blijkt, men voortaan de Telegraaf en Geenstijl boycot.
En dan niet zoals dat de Telegraaf nu geboycot wordt, maar dat het echt werkelijk nergens meer als bron wordt vermeld.
Die Rutger komt nog eens een PVV'er tegen die hem op zijn bek slaat....quote:Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef sander89 het volgende:
Lol Rutger had het al verwacht blijkbaar.
Hij krijgt een dubbeltje als ie niet waar zegt.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:37 schreef sander89 het volgende:
Lol Rutger had het al verwacht blijkbaar.
Bert de Vries stapt op als CDA-lid.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:40 schreef sander89 het volgende:
Nog niet op de nos en rtl website.
Wel al op teletekst
[ afbeelding ]
Ja dat staat er ook, iets hoger kijken graag.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bert de Vries stapt op als CDA-lid.
Daar was ook iets mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zo'n verzameling malloten om zich heen heeft verzameld? Fleur Agema is volgens mij de enige die oké is, zover ik weet. Hero Brinkman gaat nog, maar de rest? Kon hij niet beter krijgen?
Hero Brinkman is ten minste nog voor democratisering voor de partij. Maar wat wil je, als je zulke fundamentalistische standpunten inneemt...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zo'n verzameling malloten om zich heen heeft verzameld? Fleur Agema is volgens mij de enige die oké is, zover ik weet. Hero Brinkman gaat nog, maar de rest? Kon hij niet beter krijgen?
Dubbele moraal is de kern van deze zaak idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Het betekent dat je niet zomaar op alles en iedereen kunt mekkeren terwijl je zelf niet helemaal schoon van geweten bent. PVV slaat een mal figuur.
En ben benieuwd wel naar de rest.
die ene zetel is meer dan goud waard... voor PVV dan.
Ja, drankorgel en loerend op de nummer 1 positie.quote:
Hero Brinkman is de PVV'er die deze soap idd naar LPF taferelen kan tillen, met zijn democratiseringsdrang.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hero Brinkman is ten minste nog voor democratisering voor de partij. Maar wat wil je, als je zulke fundamentalistische standpunten inneemt...
Agema is een paar jaar geleden al door de mangel gehaald, bleek toen ook niet het grootste licht te zijn en werd hier op fok bestempeld als de nieuwe Gonny van Oudenhallen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Nu pas? je lagt!quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik twijfel nu echt aan het hele politieke systeem in NL.
Dat noemen we democratie.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu pas?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er was iets in de provinciale staten, waarin ze zat als LPF'er of Leefbare.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, drankorgel en loerend op de nummer 1 positie.
quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu pas?
Dat is rijkelijk laat.
Of je moet een jaar of 20 zijn dan heb ik niks gezegd.
Vergeleken met de rest van de leden dan hè. Ja, dan vind ik die Brinkman nog wel enige potentie hebben. Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meen je dat echt of was het sarcasme?
Ohquote:
Staat gewoon op hun frontpage: http://nos.nl/ Al een tijdje ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef sander89 het volgende:
Vond dit bericht net via google http://nos.nl/artikel/199044-pvvkamerlid-sharpe-stapt-op.html
Bedankt, dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef sander89 het volgende:
Vond dit bericht net via google http://nos.nl/artikel/199044-pvvkamerlid-sharpe-stapt-op.html
Ja haha klopt, had de telegraaf nog in mijn achterhoofd met hun chocolade letters.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Staat gewoon op hun frontpage: http://nos.nl/
Ik denk ook wel van wel. Mits Hero Brinkman dus niet gaat opspelen met zijn democratiseringsdrang.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef Mercer het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders de boel bij elkaar weet te houden, ik denk van wel.
Fair trade hoop ikquote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja haha klopt, had de telegraaf nog in mijn achterhoofd met hun chocolade letters.
Dus had het even over het hoofd gezien.
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.quote:
Valt wel mee, valt echt reuze mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.
Natuurlijk want dat is het politieke systeem.... maar 23 keer?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel van wel. Mits Hero Brinkman dus niet gaat opspelen met zijn democratiseringsdrang.
En troost je, België is erger.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.
Uiteraard, dit werkt alleen maar in z'n voordeel. Al kan er nog een vraag gesteld worden over waarom Lucassen wel blijft staan.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef Mercer het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders de boel bij elkaar weet te houden, ik denk van wel, maar zal kantje boord zijn.
Die wil zijn 2e kamer stoel niet opgeven da's simpel.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uiteraard, dit werkt alleen maar in z'n voordeel. Al kan er nog een vraag gesteld worden over waarom Lucassen wel blijft staan.
Gewoon sms/bellen, via twitter zullen ze het zeker niet doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rutte Wilders even tweet (of hoe staat men tegenwoordig in contact met elkaar?) na morgen, als Sharpe zijn portefeuille inlevert, met als boodschap: nu moet het een keer ophouden, Geert.
Rutte zal net als ik na een dag hard werken denken, wtf is er nu weer aan de hand bij de PVV, als hij radio 1 inschakelt.
Twitter, Facebook, sms, tamtam, Msn, ICQ, googletalk, Hyves, mail en linkedinges.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rutte Wilders even tweet (of hoe staat men tegenwoordig in contact met elkaar?)
Sms'en idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon sms/bellen, via twitter zullen ze het zeker niet doen.
Als hij dat zou doen, kan het hele kabinet binnen no time zijn spullen pakken.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
via twitter zullen ze het zeker niet doen.
Loeter.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef yvonne het volgende:
Ik ga naar bed en ben benieuwd wat er morgen weer zal gaan gebeuren.
Trusten.
Hij was toen nog links hè.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geert zelf is na zijn ruige periode gelijk de politiek ingegaan, wat kan zo iemand inbrengen zonder ooit in het bedrijfsleven te werken?
Was die al aardig volgens mij, zag er laatste maanden al aardig vermoeid uit al proberen ze dat weg te poederen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geert gaat flink overwerkt raken.
Zijn strijd.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was die al aardig volgens mij, zag er laatste maanden al aardig vermoeid uit al proberen ze dat weg te poederen.
Maar is natuurlijk ook wel te begrijpen, is super druk met zijn partij en nu helemaal is die er dag en nacht mee bezig.
Als die is een keer vrij is lopen er nog steeds 5 beveiligers om hem heen, echte rust heeft die volgens mij niet.
Wereldvreemd was ie al door zijn beveiliging.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geert gaat flink overwerkt raken.
je bedoelde toch niet loeder he?quote:
Nee hij heeft geen tijd, hij is druk met heel veel rechtbreien!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef Mercer het volgende:
Heeft Geert kinderen eigenlijk? Of mag daar niet over gepraat worden?
Loedertje komt meestal later.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
je bedoelde toch niet loeder he?
Mee eens.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima... en de welkom.quote:
Geen kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef Mercer het volgende:
Heeft Geert kinderen eigenlijk? Of mag daar niet over gepraat worden?
Bel Powned zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:06 schreef piepie het volgende:
[..]
Mee eens.
Laten ze de linkse beerput maar eens opentrekken.
Hier alvast een voorbeeld:
http://www.artikel7.nu/?p=42463
Rechts is hij ook niet, een draaikont met overdreven obsessie voor de islam.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij was toen nog links hè.
Na 1989 is hij rechts geworden, schat ik in.
wat vreselijk zegquote:Op donderdag 18 november 2010 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen kinderen.
Volgens mij is hij wel twee keer getrouwd.
Maar het is allemaal vrij vaag.
Ook dat-ie als belhamel op de MAVO en HAVO PSP-klant was.
Hij is getrouwd met een Hongaarse?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen kinderen.
Volgens mij is hij wel twee keer getrouwd.
Maar het is allemaal vrij vaag.
Ook dat-ie als belhamel op de MAVO en HAVO PSP-klant was.
quote:interview 17-8-2005:
"Ik ben een huwelijk aangegaan met een hele lieve, mooie, intelligente vrouw, van wie ik heel veel hou. Krisztina is Hongaars. Ze zat op de handelsafdeling van de ambassade hier. We kwamen elkaar tegen in een kroegje. Ze werkte ook als simultaantolk. Volgens sommigen sprak ze accentlozer Nederlands dan ik, met mijn Limburgse tongval.
"Krisztina leert mij relativeren. Doe eens wat rustiger aan, zegt ze dan. Laatst was er wéér een TBSer uit een inrichting ontsnapt. Dan zit ik op zaterdagavond om kwart voor elf, na Nova, thuis op mijn laptopje een persbericht en Kamervragen te tikken. Of thuis, ik bedoel daarmee de plek waar we nu zitten.
Toegevoegd na 28 seconden:
Interview is uit de Nieuwe Revu.
1 jaar geleden
6
0
| 5 reacties
Ze is Hongaarse en zou geen politieke functie hebben die de schijn van belangenverstrengeling oproept. Ik heb eens gehoord dat ze Arib van de achternaam heet en er is zon twee jaar geleden een heleboel te doen geweest over haar eventuele dubbele nationaliteit. Geert Wilders wilde niet vertellen of ze haar Hongaarse paspoort nog heeft, maar maakte ondertussen wel bezwaar tegen een dubbele nationaliteit van bewindslieden en Kamerleden. Verder zou hij getrouwd zijn in Boedapest.
Wilders heeft zijn echtgenote altijd buiten de publiciteit gehouden, mede vanwege de bedreigingen. Een foto zul je dus niet 1 2 3 vinden.
1 jaar geleden
Nee, nu niet meer echt rechts. Maar in 2004 toen hij uiteindelijk uit de VVD werd gezet, kwam hij met een 10 punten plan, om de VVD (na de Paarse jaren) weer wat rechtse schmoel te geven.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rechts is hij ook niet, een draaikont met overdreven obsessie voor de islam.
Die Rutte moet wel erg geil zijn geweest om premier te worden om met zulk een partij/figuur in zee te gaan.
Vriendin van de user DrNikita wrs.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:12 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een Hongaarse?![]()
[..]
Wat ik eerder zei, blijkbaar houden de rechtse media van een good ol' witchhunt.quote:
Kom maar op met de quote!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vriendin van de user DrNikita wrs.
Althans daar heeft ze op gezinspeeld. Iig dat ze Wilders persoonlijk kent.
Wat is dan die rechtse media? Weet ik waar ik moet zijn voor wat vermakelijk polariserend nieuws.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei, blijkbaar houden de rechtse media van een good ol' witchhunt.
Jij wilde toch een soort heksenjacht.
Moet je bij de rechtse media voor zijn.
Komt goed ...quote:Op donderdag 18 november 2010 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei, blijkbaar houden de rechtse media van een good ol' witchhunt.
Jij wilde toch een soort heksenjacht.
Moet je bij de rechtse media voor zijn.
DS70 was tegen import van gastarbeiders in de jaren 70.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
Maar wrs is dat zijn linkse input geweest, die Bosma. Die ziet de PVV een beetje als voortzetting van DS'70.
Die heb ik niet paraat en bovendien is die niet te vinden in de brij die DrNikita produceert.quote:
lekker wijf!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vriendin van de user DrNikita wrs.
Althans daar heeft ze op gezinspeeld. Iig dat ze Wilders persoonlijk kent.
Lol ik ben benieuwd, al kan het eigenlijk niet dat je in iemand prive leven gaat graven.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die heb ik niet paraat en bovendien is die niet te vinden in de brij die DrNikita produceert.
DrNikita resideert echter in Hongarije. Doet aan nudisme (is een hoge pief in die bepaalde organisatie van wereld nudisme). Kent Wilders persoonlijk en dus is de volgende vraag die bij me opkomt: kent ze Wilders dan misschien via het nudisme?
Dat klopt, maar de analyse van Bosma gaat erover dat Nieuw Links de PvdA heeft gegijzeld en dat toen Den Uyl dus aan Nieuw Links toegaf, in ruil voor het leiderschap de PvdA heeft verkwanseld.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DS70 was tegen import van gastarbeiders in de jaren 70.
Iedereen denkt dat PVDA groot aandeel hierin had maar het waren juist de VVD en voorlopers van CDA die oogje dichtknepen in die tijd.
Als de beste man er een pedonetwerk op na houdt dan is het toch te hopen dat iemand het doet.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:24 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lol ik ben benieuwd, al kan het eigenlijk niet dat je in iemand prive leven gaat graven.
Ik denk dat Wilders in Hongarije nog wel in zijn blootje kan lopen hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:22 schreef Mercer het volgende:
[..]
lekker wijf!Hmm, die zullen wel veel offers moeten brengen. Dat vind ik nou wel weer echt triest en zielig.
![]()
Die analyse klopt niet, het was juist de VVD die de toestroom van arbeiders uit verre landen toestond, de effecten daarvan werden in Den Uyl jaren duidelijk, die zat gemangeld tussen eeuwige oppositie of regeren met CDA of VVD.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de analyse van Bosma gaat erover dat Nieuw Links de PvdA heeft gegijzeld en dat toen Den Uyl dus aan Nieuw Links toegaf, in ruil voor het leiderschap de PvdA heeft verkwanseld.
Toen kwam DS'70 op, die het oude SDAP gevoel weer herstelde.
PvdA wilde eerder een einde aan de toestroom van buitenlandse werknemers, omdat zij nog in een sterk protectionistische houding zat.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die analyse klopt niet, het was juist de VVD die de toestroom van arbeiders uit verre landen toestond, de effecten daarvan werden in Den Uyl jaren duidelijk, die zat gemangeld tussen eeuwige oppositie of regeren met CDA of VVD.
De peroxide is een idee van Geert en niet de kapper, heeft hij al eens gezegd in een interview.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het al bekend bij welke kapper Geert zijn haar laat doen?
Mijn vrouw zegt dat-ie zijn haar zelf blondeert.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit schijnt hem te zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt het nu over Afghanistan, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:41 schreef Karzai het volgende:
Als je het objectief bekijkt dan staan de wandaden die dit PVV lid heeft begaan in de schaduw van het kwaad die de zittende politici de afgelopen jaren op ons hebben neer gelaten.
Je hebt gelijk, die weten het beter te verbergen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:41 schreef Karzai het volgende:
Als je het objectief bekijkt dan staan de wandaden die dit PVV lid heeft begaan in de schaduw van het kwaad die de zittende politici de afgelopen jaren op ons hebben neer gelaten.
Kappers zijn sws PVV'stemmers, volgens mij althans.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer, kappers zijn altijd goed voor sappige verhalen.
Hoezo? Zij hebben het kwaad dat ze over ons uit stortten verborgen?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die weten het beter te verbergen.
Nou ik heb andere ervaringen hoor, bij de plaatselijke barbier hoorde ik altijd de meest sappige nieuwtjes uit het dorp en buitengebied.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kappers zijn sws PVV'stemmers, volgens mij althans.
Ik heb de afgelopen 10 jaar alleen nog vrouwelijke kapsters gehad, gelukkig.
Ben een geboren Nederlander, en afghanistan kan me geen reet schelen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Afghanistan, neem ik aan?.
En altijd met een veroordelend ondertoontje. Ik weet het.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou ik heb andere ervaringen hoor, bij de plaatselijke barbier hoorde ik altijd de meest sappige nieuwtjes uit het dorp en buitengebied.
Nou ja, omdat je usernaam Karzai is hè.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben een geboren Nederlander, en afghanistan kan me geen reet schelen.
Wat piet piraat zegt daar sluit ik mij bij aan
In Afghanistan?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:51 schreef Karzai het volgende:
sommige mensen noemen het een kolerezooi ik noem dat een gezellige bende
Ja en lopen nu mooi weer te spelen om met PVV een vaag gedoog accoordquote:Op donderdag 18 november 2010 02:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zij hebben het kwaad dat ze over ons uit stortten verborgen?
Kom jij ook op mijn onthoofdings-ritueel ?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:51 schreef Karzai het volgende:
sommige mensen noemen het een kolerezooi ik noem dat een gezellige bende
Joh, er is geen kwaad over ons uitgestort.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en lopen nu mooi weer te spelen om met PVV een vaag gedoog accoordaf te sluiten om maar te kunnen regeren.
Partijpolitiek gaat verder dan 2e kamer, daar zit een hele constructie achter.
De echte bedoel je nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:55 schreef Karzai het volgende:
Karzai, ongelovelijk wat deze man presteert, een poppenspeler van hoog niveau.
Onthoofden en bermbommen zijn het werk van de taliban, dat zijn geen Afghanen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom jij ook op mijn onthoofdings-ritueel ?
Na afloop lekker bermbommen afsteken in de auto
Welke regels?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Onthoofden en bermbommen zijn het werk van de taliban, dat zijn geen Afghanen.
De Afghanen zijn een heel betrouwbaar volk als je de regels maar weet.
Precies dat is nou het hele probleem, het westen kent de regels niet en komt zonder kloppen naar binnen.quote:
Wat zijn dan de regels?quote:Op donderdag 18 november 2010 03:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies dat is nou het hele probleem, het westen kent de regels niet en komt zonder kloppen naar binnen.
Dat is vragen om problemen
Okee, je lult zo maar wat?quote:Op donderdag 18 november 2010 03:03 schreef Karzai het volgende:
Ja dat weet ik ook niet, ken geen Afghanen alleen van tv
Ja, en dus Taliban kiezen idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 03:07 schreef Karzai het volgende:
Nee, ik lul nooit maar wat. Ik laat het deze keer nog passeren. Ik als leek zie dat deze mensen zeer traditioneel zijn en nog in een stammen systeem leven waar je als buitenlander rekening mee moet houden als je daar op visite gaat.
Volgens mij is de bezettingsmacht het Westen. En wij vinden de Taliban een bezettingsmacht. Maar is dat zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 03:10 schreef Karzai het volgende:
De Taliban is een bezettingsmacht en als gewone burger kan je daar weinig tegen in brengen tenzij je dood wil.
Het is te vergelijken toen Nederland door de Duitsers werd bezet en het gewone volk ook weinig had in te brengen.
De Russische inval heeft deze ellende inderdaad veroorzaakt, tis eigenlijk weer een spelletje tussen de grootmachten dat wordt gespeeld op vreemd terrein.quote:Op donderdag 18 november 2010 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is de bezettingsmacht het Westen. En wij vinden de Taliban een bezettingsmacht. Maar is dat zo?
De Taliban is opgekomen uit het verzet tegen de Sovjet-communistische bezetters en wat die oorlog gedurende tien jaar aan kwaads over de Afghanen heeft uitgestort. De reactie daarop was: terug naar de fundamenten van de Islam, en het morele verval dat gepaard gaat met een oorlog. Wat als beter werd gepercipieerd dan de oorlog tijdens de Sovjet-communistische bezetting. Wat best te begrijpen valt.
Maar je kunt je dus best wel voorstellen dat de moslims aldaar na die ellende tijdens de communistische bezetting dachten van, we willen puur en rein terug naar de Islam?quote:Op donderdag 18 november 2010 03:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
De Russische inval heeft deze ellende inderdaad veroorzaakt, tis eigenlijk weer een spelletje tussen de grootmachten dat wordt gespeeld op vreemd terrein.
Maar ze kozen Taliban, want de Taliban waren één van hun en zij zorgden ervoor dat het morele verval door de communistische bezetting ten einde kwam. Toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 03:25 schreef Karzai het volgende:
De mensen in Afghanistan willen gewoon leven zoals ze altijd doen en gedaan hebben die hebben geen behoefte omdat aan andere mensen op te leggen.
Ik ga dat morgen even doornemen.quote:Op donderdag 18 november 2010 03:37 schreef Karzai het volgende:
Als Masood niet door de Taliban was vermoord dan liep het anders
Ik heb hier een site gevonden die beknopt de geschiedenis van afghanistan verteld
http://www.stichting-san.nl/index.php?page=6
Het is wachten op connecties nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 04:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht op een PVV topic te klikken maar het gaat over Russen in Afghanistan!
Dit dus. En brondvermeldingen zijn er nu. TT kan aangepast worden. Nu.nl maakt er ook melding van.quote:Op donderdag 18 november 2010 04:12 schreef DrDentz het volgende:
Ja, ik vind het zo langzamerhand een beschamende vertoning van riooljournalistiek...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef yvonne het volgende:
Ja, dit.quote:Op donderdag 18 november 2010 04:12 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die he niet zo goed begreepquote:Op donderdag 18 november 2010 07:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, dit.. Ik heb geeneens de kracht om terug te lezen of er eventueel een debiele connectie ís.
quote:Van den Besselaar opvolger Sharpe
Nu James Sharpe de Tweede Kamer verlaat, is Ino van den Besselaar de eerstvolgende op de lijst van de PVV om Tweede Kamerlid te worden.
PVV-leider Wilders heeft zijn komst al aangekondigd. Van den Besselaar (14 november 1948) woont in Zoetermeer en stond als 25e op de kandidatenlijst bij de verkiezingen in juni.
Hij geldt als specialist op het terrein van sociaal beleid. Hij werkte elf jaar bij het ministerie van Sociale Zaken en later twintig jaar in de bouw als secretaris Sociale Zaken, zo meldt de PVV.
Mocht Van den Besselaar de zetel toch nog aan zich voorbij laten gaan of stapt in de toekomst nog een ander PVV-lid op, dan is Auke Zijlstra uit Ridderkerk de eerstvolgende op de PVV-lijst. Ook hij komt van een ministerie, van Binnenlandse Zaken.
En nog meer ambtenarij.quote:
Als het om de PVV gaat, kunnen ze niet diep genoeg het riool induiken.quote:Op donderdag 18 november 2010 07:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo langzamerhand een beschamende vertoning van riooljournalistiek...
Zekerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Als het om de PVV gaat, kunnen ze niet diep genoeg het riool induiken.
Sharpe zag de bui al hangen en is gevlucht voordat het verhaal naar buiten kwam.quote:Ex-vriendin doodsbang voor Sharpe
EINDHOVEN - Nadat gisteren naar buiten kwam dat het zojuist opgestapte Kamerlid James Sharpe in het verleden een oud-topatleet heeft mishandeld, blijkt nu dat de PVV'er ook bij zijn ex-vriendin zijn handen niet kon thuishouden. De vrouw laat weten doodsbang voor de 'gewelddadige' Sharpe te zijn...
De vrouw, die anoniem wil blijven, vertelt aan het AD hoe zij en het Kamerlid meer dan 20 jaar geleden een relatie hadden. "Met zijn donkere uiterlijk en lengte van 1,90 meter was hij op school dé man. Ik wilde met hem trouwen."
Alles ging goed tussen de twee, totdat Sharpe, die volgens de vrouw haar in eerste instantie het hof maakte, zich 'opeens stikjaloers' begon te gedragen. "Ik was een hoer. Uiteindelijk kreeg ik een beuk met zijn knie in mijn buik. Hij zei dat hij hoopte dat ik nooit meer kinderen kon krijgen."
Langzaam maar zeker verandert 'de lieve James' in een ziekelijk jaloerse en bezitterige man, zegt de vrouw. "Het was een verstikkend gevoel. Die angst voor hem, ik sidderde gewoon. We maakten dodemansritjes. Dan dreigde hij al schuimbekkend dat hij tegen een boom zou rijden."
Uiteindelijk deed de vrouw aangifte van mishandeling, maar de politie kon volgens haar niets doen. "Er was geen bewijs. Zo slim was hij wel, hij sloeg nooit in mijn gezicht. Altijd op mijn bovenarm of hij greep me bij mijn keel."
De vrouw werd banger en banger. "Ik liep met gebogen hoofd over straat, doodsbenauwd dat hij zou opduiken." Toch bleef ze erin geloven. "Het was de angst. Als ik ermee dreigde om weg te gaan, kwam hij weer aanzetten met een roosje."
Uiteindelijk kreeg Sharpe - nadat het gezinsleven van de vrouw langzaam ontwricht raakte door de relatie tussen de twee - interesse in een ander meisje. "Het fysieke geweld was tot daar aan toe, het geestelijke geweld heeft me nog jarenlang parten gespeeld."
Televaag
Dit nieuws was te verwachten, Sharpe dacht even zijn ex als leugenaar te omschrijven maar daardoor duiken de kranten juist op zo'n verhaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:27 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Sharpe zag de bui al hangen en is gevlucht voordat het verhaal naar buiten kwam.
quote:Sharpe geeft Kamerzetel vrijdag op
DEN HAAG (ANP) - PVV-Tweede Kamerlid James Sharpe geeft vrijdag zijn Kamerzetel op. Dat betekent dat hij donderdagmiddag nog gewoon namens de PVV meedoet aan de stemmingen in de Tweede Kamer.
Dat heeft een woordvoerster van de PVV donderdag bevestigd. Sharpe kondigde donderdag zijn vertrek aan. Hij stapt op, omdat hij de aanvallen op zijn integriteit beu is.
Sharpe raakte dinsdag in opspraak toen bleek dat zijn bedrijf in 2008 in Hongarije is bestraft voor het misleiden van klanten met sms-berichten. Begin dit jaar was er weer een boete. Daarnaast beweerde woensdag een atleet dat oud-hordeloper Sharpe hem twintig jaar geleden met een sportschoen met spikes heeft geslagen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dan ook volgens mij een actie van het CDA/VVD en links trapt er weer in. Maar dat is zo mijn idee.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
tis wel frapant dat hun eigen 'huiszender' want dat is Powned toch een beetje= FOXNEWS vd lage landen juist degene kan zijn die straks het val van het eerste kabinet Rutte inluidt.
"Wilders springt gat in de lucht bij vertrek Sharpe", was waarschijnlijk accurater geweest maar dat komt zo lullig over.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:39 schreef naatje_1 het volgende:
"Wilders respecteert het vertrek van Sharpe"
Het moet niet gekker worden zegHad hij gewild dat Sharpe was gebleven
?
Ik denk juist dat kiezers zich nog bewuster worden van het blik griezels dat Wilders heeft opengetrokken, noodgedwongen weliswaar, maar evengoed: dit is een verzameling fantasten, gekken, geweldenaars, halve debielen en - nou ja: the scum of the earth. Dat soort lui kun je toch niet in de Tweede Kamer zetten?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef Cherna het volgende:
Kijken of Rechts nu juist sterker wordt of zwakker. Rechts gaat het helaas weer overleven is zo mijn gevoel. Het CDA/VVD kun je niets verwijten. En Links schreeuwt nu weer moord en brand en het gevolg zal alleen maar zijn dat veel kiezers Links nog meer gaan mijden dan het al was. Want het eeuwige gezeur van Links over Wilders en zijn flut partij begint mij zelfs de strot uit te hangen.
Links doet dit niet zelf; links kan achterover leunen terwijl de journalistiek het vuile werk opknapt. Ik vind het bovendien volkomen terecht dat ze ('Links') de kans grijpen om Wilders te nagelen. Dit is geen publiciteit, lijkt me. Hóóp ik. Ik vraag me steeds af wat de PVV-stemmer hier nou van denkt, maar tot mijn verbazing lees ik in de krant dat het enthousiasme in die kringen vooralsnog niet afneemt. Dat snap ik echt niet. Dit is zo'n gênante vertoning - volgens mij moet zelfs de PVV-stemmer zich stilltjes in een hoekje zitten schamen.quote:Jeeeez wanneer gaat Links zich eens bezighouden met hun eigen beleid en dit aan de man te brengen op een duidelijke manier ipv die blonde flip te voorzien van nog meer publiciteit en show. De politiek vandaag de dag is niets meer dan een slapstick.
Nee dat is waarquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Stali het volgende:
Jij ziet het zonnig in, Nadine.
Van de LPF hebben zekere kiezertjes toch echt helemaal niets opgestoken.
De LPF ging in de regering zitten dat heeft de PVV op een slimme manier ontweken.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Stali het volgende:
Jij ziet het zonnig in, Nadine.
Van de LPF hebben zekere kiezertjes toch echt helemaal niets opgestoken.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef Nadine26 het volgende:
er staat hier wel iets op het spel, dit zijn onze volksvertegenwoordigers. Het lijkt mij eerder de essentie van de journalistiek, om dit soort zaken bloot te leggen.
Verloren zetels die waarschijnlijk naar de VVD gaan. Het CDA wou al nooit met de PVV samen werken (gedoogd) en de VVD is er ook nooit blij mee geweest laat staan de koningin. Het komt het CDA/VVD dus heel goed uit. Ze laten de linkse partijen in de kamer schreeuwen waar het volk zich langzaam aan begint te ergeren zodat zowel de PVV als ook weer links uitgeschakeld wordt. Vooral het optreden van GL en PvDA is lachwekkend. Dus volgens mij is het CDA en VVD dit slim aan het spelen want zij blijven fijn buiten de discussie.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee dat is waarMaar ik hoorde net op de televisie dat de PVV volgens de polls 5 zetels is gedaald, dat geeft toch een beetje hoop. Zoals Frans Weisglas zei: "Nog één of twee van die akkefietjes en het kan ineens voorbij zijn."
Wat ik wel een mooie opmerking van Weisglas vond: "Het gaat om het morele gewicht." Dát verwacht je van Kamerleden![]()
Daarom begrijp ik ook niet dat mensen dit afdoen als 'riooljournalistiek' - mijn god zeg, er staat hier wel iets op het spel, dit zijn onze volksvertegenwoordigers. Het lijkt mij eerder de essentie van de journalistiek, om dit soort zaken bloot te leggen.
Game onquote:Twee jaar wachtgeld voor James Sharpe
DEN HAAG - Het in opspraak geraakte PVV-Kamerlid James Sharpe, die woensdagavond besloot zijn kamerzetel op te geven, heeft twee jaar lang recht op wachtgeld. Dat meldt het AD vandaag. Als hij in die periode geen andere inkomsten heeft, ontvangt hij in totaal ruim 135.000 euro bruto.
Sharpe nam zijn besluit op de dag dat het AD hem confronteerde met het verhaal van een ex-vriendin die jaren zou hebben geleden onder zijn terreur. Sharpe zou haar geestelijk en lichamelijk hebben mishandeld. De PVV'er wilde woensdag niet op die beschuldiging reageren.
Eerder kwam Sharpe al onder vuur te liggen omdat hij als directeur verantwoordelijk was van een Hongaars telecombedrijf dat torenhoge boetes kreeg voor het misleiden van consumenten.
Sharpe stapt pas vandaag echt op omdat zijn stem donderdag nog nodig was bij het kabinetsplan, gesteund door de PVV, om de btw in de kunstsector te verhogen.
Sharpe zei gisteren te walgen van de verhalen die over hem de ronde doen. "Als ik mij constant moet bezighouden met het blussen van dit soort brandjes, kan ik mijn werk niet doen. Dan ben ik niet meer geloofwaardig als Kamerlid," aldus de PVV'er.
PVV-leider Wilders wilde niet ingaan op vragen over de beschuldigingen aan het adres van zijn fractiegenoot. "Ik weet niet wat waar en niet waar is."
Ik vind die wachtgeld-regeling best terecht, gezien het veranderlijke beroep van politici. Maar eigenlijk best raar dat je daar recht op hebt als je zelf opstapt... Als ik ontslag neem heb ik toch ook geen recht op WW?quote:
Waarom gaat ie er meteen vanuit dat ie zich er constant mee moet bezighouden, hoeveel shit komt er dan nog?quote:"Als ik mij constant moet bezighouden met het blussen van dit soort brandjes, kan ik mijn werk niet doen."
Kamerleden kunnen niet ontslagen worden, dat is ook een belangrijk verschil met 'normale' werknemers. Er zijn maar een paar manieren om het Kamerlidmaatschap te verliezen:quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind die wachtgeld-regeling best terecht, gezien het veranderlijke beroep van politici. Maar eigenlijk best raar dat je daar recht op hebt als je zelf opstapt... Als ik ontslag neem heb ik toch ook geen recht op WW?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Twee jaar wachtgeld voor James Sharpe
http://www.pvv.nl/index.p(...)iew&id=2644&Itemid=1quote:Vragen van de leden Wilders en Brinkman (beiden PVV) aan de minister van Binnenlandse Zaken over het riante wachtgeld voor de opgestapte PvdA-bewindslieden
1.) Bent u ermee bekend dat ex-politici een zeer royale wachtgeldregeling krijgen voor de duur van maximaal 6 jaar?*
2.) Deelt u de mening dat nu Wouter Bos en alle andere voormalige PvdA-bewindslieden uit zichzelf vrijwillig het kabinet hebben verlaten, zij verwijtbaar werkloos zijn?
3.) Zo ja, deelt u de mening dat zij af zouden moeten zien van hun riante wachtgeld, aangezien de hardwerkende burger ook geen recht op een uitkering heeft als er sprake is van verwijtbare werkeloosheid?
4.) Bent u bereid de huidige wachtgeldregeling voor oud-politici helemaal af te schaffen en oud-politici ook gewoon onder de WW te laten vallen? Zo neen, waarom niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |