Eindelijk een CDA'er met principes.quote:Bert de Vries zegt op als CDA-lid.
Oud-minister Bert de Vries heeft zijn
lidmaatschap van het CDA opgezegd.Hij
vindt dat de partij steeds rechtser is
geworden en hij ziet niets in dit
kabinet met gedoogsteun van de PVV.De
Vries was sinds de oprichting van het
CDA in 1980 lid en daarvoor ARP'er.
De Vries is de eerste CDA-prominent die zijn lidmaatschap heeft opgezegd vanwege de politieke samenwerking met de PVV. Andere prominenten zoals Dries van Agt en Doekle Terpstra hebben dat ook overwogen, maar deden het uiteindelijk niet.
Net zoals van Agt zekerquote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
Misschien is Ruud wel de volgende: Lubbers: vijf voor twaalf voor het CDA
Ik zie werkelijk niks in dat artikel dat daar op wijst.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
Misschien is Ruud wel de volgende: Lubbers: vijf voor twaalf voor het CDA
Ik wel. Als het CDA niet verandert neem ik aan dat Lubbers opstapt.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niks in dat artikel dat daar op wijst.
Hij zegt niks anders dan hoe hij de (noodzakelijke) toekomst ziet voor het CDA.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Als het CDA niet verandert neem ik aan dat Lubbers opstapt.
Het CDA dat de afgelopen 5 kabinetten heeft laten mislukken en nu zelfs slaaf is van de kapitalisten en de populisten.quote:
Het pluche smaakt nog zo lekker.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Holograph het volgende:
CDA-achterban wilt graag met de PVV regeren, sad but true Bert.
De afgelopen 5 nog wel? Van die 5 waren er 3 met het CDA die gevallen zijn, 1 met het CDA dat is blijven zitten en de vijfde was een Paars kabinet. Om ze nou ook nog de schuld te geven dat dat kabinet is gevallen...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het CDA dat de afgelopen 5 kabinetten heeft laten mislukken en nu zelfs slaaf is van de kapitalisten en de populisten.
Sad Bert true.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Holograph het volgende:
CDA-achterban wilt graag met de PVV regeren, sad but true Bert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |