Ja, drankorgel en loerend op de nummer 1 positie.quote:
Hero Brinkman is de PVV'er die deze soap idd naar LPF taferelen kan tillen, met zijn democratiseringsdrang.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hero Brinkman is ten minste nog voor democratisering voor de partij. Maar wat wil je, als je zulke fundamentalistische standpunten inneemt...
Agema is een paar jaar geleden al door de mangel gehaald, bleek toen ook niet het grootste licht te zijn en werd hier op fok bestempeld als de nieuwe Gonny van Oudenhallen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:43 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat Wilders zo'n verzameling malloten om zich heen heeft verzameld? Fleur Agema is volgens mij de enige die oké is, zover ik weet. Hero Brinkman gaat nog, maar de rest? Kon hij niet beter krijgen?
Nu pas? je lagt!quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik twijfel nu echt aan het hele politieke systeem in NL.
Dat noemen we democratie.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu pas?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er was iets in de provinciale staten, waarin ze zat als LPF'er of Leefbare.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, drankorgel en loerend op de nummer 1 positie.
quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu pas?
Dat is rijkelijk laat.
Of je moet een jaar of 20 zijn dan heb ik niks gezegd.
Vergeleken met de rest van de leden dan hè. Ja, dan vind ik die Brinkman nog wel enige potentie hebben. Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meen je dat echt of was het sarcasme?
Ohquote:
Staat gewoon op hun frontpage: http://nos.nl/ Al een tijdje ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef sander89 het volgende:
Vond dit bericht net via google http://nos.nl/artikel/199044-pvvkamerlid-sharpe-stapt-op.html
Bedankt, dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef sander89 het volgende:
Vond dit bericht net via google http://nos.nl/artikel/199044-pvvkamerlid-sharpe-stapt-op.html
Ja haha klopt, had de telegraaf nog in mijn achterhoofd met hun chocolade letters.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Staat gewoon op hun frontpage: http://nos.nl/
Ik denk ook wel van wel. Mits Hero Brinkman dus niet gaat opspelen met zijn democratiseringsdrang.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef Mercer het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders de boel bij elkaar weet te houden, ik denk van wel.
Fair trade hoop ikquote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja haha klopt, had de telegraaf nog in mijn achterhoofd met hun chocolade letters.
Dus had het even over het hoofd gezien.
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.quote:
Valt wel mee, valt echt reuze mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.
Natuurlijk want dat is het politieke systeem.... maar 23 keer?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel van wel. Mits Hero Brinkman dus niet gaat opspelen met zijn democratiseringsdrang.
En troost je, België is erger.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch ergens diep van binnen trek ik 't me aan omdat deze klucht ook in het buitenland de nodige aandacht krijgt.
Uiteraard, dit werkt alleen maar in z'n voordeel. Al kan er nog een vraag gesteld worden over waarom Lucassen wel blijft staan.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:52 schreef Mercer het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders de boel bij elkaar weet te houden, ik denk van wel, maar zal kantje boord zijn.
Die wil zijn 2e kamer stoel niet opgeven da's simpel.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uiteraard, dit werkt alleen maar in z'n voordeel. Al kan er nog een vraag gesteld worden over waarom Lucassen wel blijft staan.
Gewoon sms/bellen, via twitter zullen ze het zeker niet doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rutte Wilders even tweet (of hoe staat men tegenwoordig in contact met elkaar?) na morgen, als Sharpe zijn portefeuille inlevert, met als boodschap: nu moet het een keer ophouden, Geert.
Rutte zal net als ik na een dag hard werken denken, wtf is er nu weer aan de hand bij de PVV, als hij radio 1 inschakelt.
Twitter, Facebook, sms, tamtam, Msn, ICQ, googletalk, Hyves, mail en linkedinges.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rutte Wilders even tweet (of hoe staat men tegenwoordig in contact met elkaar?)
Sms'en idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon sms/bellen, via twitter zullen ze het zeker niet doen.
Als hij dat zou doen, kan het hele kabinet binnen no time zijn spullen pakken.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
via twitter zullen ze het zeker niet doen.
Loeter.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef yvonne het volgende:
Ik ga naar bed en ben benieuwd wat er morgen weer zal gaan gebeuren.
Trusten.
Hij was toen nog links hè.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geert zelf is na zijn ruige periode gelijk de politiek ingegaan, wat kan zo iemand inbrengen zonder ooit in het bedrijfsleven te werken?
Was die al aardig volgens mij, zag er laatste maanden al aardig vermoeid uit al proberen ze dat weg te poederen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geert gaat flink overwerkt raken.
Zijn strijd.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was die al aardig volgens mij, zag er laatste maanden al aardig vermoeid uit al proberen ze dat weg te poederen.
Maar is natuurlijk ook wel te begrijpen, is super druk met zijn partij en nu helemaal is die er dag en nacht mee bezig.
Als die is een keer vrij is lopen er nog steeds 5 beveiligers om hem heen, echte rust heeft die volgens mij niet.
Wereldvreemd was ie al door zijn beveiliging.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geert gaat flink overwerkt raken.
je bedoelde toch niet loeder he?quote:
Nee hij heeft geen tijd, hij is druk met heel veel rechtbreien!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef Mercer het volgende:
Heeft Geert kinderen eigenlijk? Of mag daar niet over gepraat worden?
Loedertje komt meestal later.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
je bedoelde toch niet loeder he?
Mee eens.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vooral de media zat die moedwillig proberen de PVV pootje te lappen. Alsof bij al die andere partijen geen enkele misstap in het verleden is gemaakt. Elke dag maar weer PVV bashen. Veel van de zaken die nu 'boven water' gehaald zijn, staan het functioneren als Kamerlid niet in de weg.
En nee, ik ben geen PVV-stemmer.
Prima... en de welkom.quote:
Geen kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:05 schreef Mercer het volgende:
Heeft Geert kinderen eigenlijk? Of mag daar niet over gepraat worden?
Bel Powned zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:06 schreef piepie het volgende:
[..]
Mee eens.
Laten ze de linkse beerput maar eens opentrekken.
Hier alvast een voorbeeld:
http://www.artikel7.nu/?p=42463
Rechts is hij ook niet, een draaikont met overdreven obsessie voor de islam.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij was toen nog links hè.
Na 1989 is hij rechts geworden, schat ik in.
wat vreselijk zegquote:Op donderdag 18 november 2010 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen kinderen.
Volgens mij is hij wel twee keer getrouwd.
Maar het is allemaal vrij vaag.
Ook dat-ie als belhamel op de MAVO en HAVO PSP-klant was.
Hij is getrouwd met een Hongaarse?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen kinderen.
Volgens mij is hij wel twee keer getrouwd.
Maar het is allemaal vrij vaag.
Ook dat-ie als belhamel op de MAVO en HAVO PSP-klant was.
quote:interview 17-8-2005:
"Ik ben een huwelijk aangegaan met een hele lieve, mooie, intelligente vrouw, van wie ik heel veel hou. Krisztina is Hongaars. Ze zat op de handelsafdeling van de ambassade hier. We kwamen elkaar tegen in een kroegje. Ze werkte ook als simultaantolk. Volgens sommigen sprak ze accentlozer Nederlands dan ik, met mijn Limburgse tongval.
"Krisztina leert mij relativeren. Doe eens wat rustiger aan, zegt ze dan. Laatst was er wéér een TBSer uit een inrichting ontsnapt. Dan zit ik op zaterdagavond om kwart voor elf, na Nova, thuis op mijn laptopje een persbericht en Kamervragen te tikken. Of thuis, ik bedoel daarmee de plek waar we nu zitten.
Toegevoegd na 28 seconden:
Interview is uit de Nieuwe Revu.
1 jaar geleden
6
0
| 5 reacties
Ze is Hongaarse en zou geen politieke functie hebben die de schijn van belangenverstrengeling oproept. Ik heb eens gehoord dat ze Arib van de achternaam heet en er is zon twee jaar geleden een heleboel te doen geweest over haar eventuele dubbele nationaliteit. Geert Wilders wilde niet vertellen of ze haar Hongaarse paspoort nog heeft, maar maakte ondertussen wel bezwaar tegen een dubbele nationaliteit van bewindslieden en Kamerleden. Verder zou hij getrouwd zijn in Boedapest.
Wilders heeft zijn echtgenote altijd buiten de publiciteit gehouden, mede vanwege de bedreigingen. Een foto zul je dus niet 1 2 3 vinden.
1 jaar geleden
Nee, nu niet meer echt rechts. Maar in 2004 toen hij uiteindelijk uit de VVD werd gezet, kwam hij met een 10 punten plan, om de VVD (na de Paarse jaren) weer wat rechtse schmoel te geven.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rechts is hij ook niet, een draaikont met overdreven obsessie voor de islam.
Die Rutte moet wel erg geil zijn geweest om premier te worden om met zulk een partij/figuur in zee te gaan.
Vriendin van de user DrNikita wrs.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:12 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een Hongaarse?![]()
[..]
Wat ik eerder zei, blijkbaar houden de rechtse media van een good ol' witchhunt.quote:
Kom maar op met de quote!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vriendin van de user DrNikita wrs.
Althans daar heeft ze op gezinspeeld. Iig dat ze Wilders persoonlijk kent.
Wat is dan die rechtse media? Weet ik waar ik moet zijn voor wat vermakelijk polariserend nieuws.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei, blijkbaar houden de rechtse media van een good ol' witchhunt.
Jij wilde toch een soort heksenjacht.
Moet je bij de rechtse media voor zijn.
Komt goed ...quote:Op donderdag 18 november 2010 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei, blijkbaar houden de rechtse media van een good ol' witchhunt.
Jij wilde toch een soort heksenjacht.
Moet je bij de rechtse media voor zijn.
DS70 was tegen import van gastarbeiders in de jaren 70.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
Maar wrs is dat zijn linkse input geweest, die Bosma. Die ziet de PVV een beetje als voortzetting van DS'70.
Die heb ik niet paraat en bovendien is die niet te vinden in de brij die DrNikita produceert.quote:
lekker wijf!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vriendin van de user DrNikita wrs.
Althans daar heeft ze op gezinspeeld. Iig dat ze Wilders persoonlijk kent.
Lol ik ben benieuwd, al kan het eigenlijk niet dat je in iemand prive leven gaat graven.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die heb ik niet paraat en bovendien is die niet te vinden in de brij die DrNikita produceert.
DrNikita resideert echter in Hongarije. Doet aan nudisme (is een hoge pief in die bepaalde organisatie van wereld nudisme). Kent Wilders persoonlijk en dus is de volgende vraag die bij me opkomt: kent ze Wilders dan misschien via het nudisme?
Dat klopt, maar de analyse van Bosma gaat erover dat Nieuw Links de PvdA heeft gegijzeld en dat toen Den Uyl dus aan Nieuw Links toegaf, in ruil voor het leiderschap de PvdA heeft verkwanseld.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DS70 was tegen import van gastarbeiders in de jaren 70.
Iedereen denkt dat PVDA groot aandeel hierin had maar het waren juist de VVD en voorlopers van CDA die oogje dichtknepen in die tijd.
Als de beste man er een pedonetwerk op na houdt dan is het toch te hopen dat iemand het doet.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:24 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lol ik ben benieuwd, al kan het eigenlijk niet dat je in iemand prive leven gaat graven.
Ik denk dat Wilders in Hongarije nog wel in zijn blootje kan lopen hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:22 schreef Mercer het volgende:
[..]
lekker wijf!Hmm, die zullen wel veel offers moeten brengen. Dat vind ik nou wel weer echt triest en zielig.
![]()
Die analyse klopt niet, het was juist de VVD die de toestroom van arbeiders uit verre landen toestond, de effecten daarvan werden in Den Uyl jaren duidelijk, die zat gemangeld tussen eeuwige oppositie of regeren met CDA of VVD.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de analyse van Bosma gaat erover dat Nieuw Links de PvdA heeft gegijzeld en dat toen Den Uyl dus aan Nieuw Links toegaf, in ruil voor het leiderschap de PvdA heeft verkwanseld.
Toen kwam DS'70 op, die het oude SDAP gevoel weer herstelde.
PvdA wilde eerder een einde aan de toestroom van buitenlandse werknemers, omdat zij nog in een sterk protectionistische houding zat.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die analyse klopt niet, het was juist de VVD die de toestroom van arbeiders uit verre landen toestond, de effecten daarvan werden in Den Uyl jaren duidelijk, die zat gemangeld tussen eeuwige oppositie of regeren met CDA of VVD.
De peroxide is een idee van Geert en niet de kapper, heeft hij al eens gezegd in een interview.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het al bekend bij welke kapper Geert zijn haar laat doen?
Mijn vrouw zegt dat-ie zijn haar zelf blondeert.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit schijnt hem te zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt het nu over Afghanistan, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:41 schreef Karzai het volgende:
Als je het objectief bekijkt dan staan de wandaden die dit PVV lid heeft begaan in de schaduw van het kwaad die de zittende politici de afgelopen jaren op ons hebben neer gelaten.
Je hebt gelijk, die weten het beter te verbergen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:41 schreef Karzai het volgende:
Als je het objectief bekijkt dan staan de wandaden die dit PVV lid heeft begaan in de schaduw van het kwaad die de zittende politici de afgelopen jaren op ons hebben neer gelaten.
Kappers zijn sws PVV'stemmers, volgens mij althans.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer, kappers zijn altijd goed voor sappige verhalen.
Hoezo? Zij hebben het kwaad dat ze over ons uit stortten verborgen?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die weten het beter te verbergen.
Nou ik heb andere ervaringen hoor, bij de plaatselijke barbier hoorde ik altijd de meest sappige nieuwtjes uit het dorp en buitengebied.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kappers zijn sws PVV'stemmers, volgens mij althans.
Ik heb de afgelopen 10 jaar alleen nog vrouwelijke kapsters gehad, gelukkig.
Ben een geboren Nederlander, en afghanistan kan me geen reet schelen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Afghanistan, neem ik aan?.
En altijd met een veroordelend ondertoontje. Ik weet het.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou ik heb andere ervaringen hoor, bij de plaatselijke barbier hoorde ik altijd de meest sappige nieuwtjes uit het dorp en buitengebied.
Nou ja, omdat je usernaam Karzai is hè.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben een geboren Nederlander, en afghanistan kan me geen reet schelen.
Wat piet piraat zegt daar sluit ik mij bij aan
In Afghanistan?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:51 schreef Karzai het volgende:
sommige mensen noemen het een kolerezooi ik noem dat een gezellige bende
Ja en lopen nu mooi weer te spelen om met PVV een vaag gedoog accoordquote:Op donderdag 18 november 2010 02:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zij hebben het kwaad dat ze over ons uit stortten verborgen?
Kom jij ook op mijn onthoofdings-ritueel ?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:51 schreef Karzai het volgende:
sommige mensen noemen het een kolerezooi ik noem dat een gezellige bende
Joh, er is geen kwaad over ons uitgestort.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en lopen nu mooi weer te spelen om met PVV een vaag gedoog accoordaf te sluiten om maar te kunnen regeren.
Partijpolitiek gaat verder dan 2e kamer, daar zit een hele constructie achter.
De echte bedoel je nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:55 schreef Karzai het volgende:
Karzai, ongelovelijk wat deze man presteert, een poppenspeler van hoog niveau.
Onthoofden en bermbommen zijn het werk van de taliban, dat zijn geen Afghanen.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom jij ook op mijn onthoofdings-ritueel ?
Na afloop lekker bermbommen afsteken in de auto
Welke regels?quote:Op donderdag 18 november 2010 02:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Onthoofden en bermbommen zijn het werk van de taliban, dat zijn geen Afghanen.
De Afghanen zijn een heel betrouwbaar volk als je de regels maar weet.
Precies dat is nou het hele probleem, het westen kent de regels niet en komt zonder kloppen naar binnen.quote:
Wat zijn dan de regels?quote:Op donderdag 18 november 2010 03:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies dat is nou het hele probleem, het westen kent de regels niet en komt zonder kloppen naar binnen.
Dat is vragen om problemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |