Daarom staat er ook vermoedelijk in de TTquote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef RacerDKB het volgende:
* Name Jean-Micheal Derksen
* Web http://www.social...
* Bio Links / Scherp / Ambitieus / Gedurfd / Gestoord / Gay / Twitter op persoonlijke titel / In geval van gekrenkte danwel gekwetste ego's, deal with it!
Goede bron. Zijn eigen bron is de telegraaf.
kan dat zomaar dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
Komt er dan niet gewoon een nieuwe PVV'er voor in de plaats?
dat hangt er vanaf, als hij er voor kiest om in de kamer te blijven als eenmansfractie (en zo is Wilders ook begonnen) maar als hij zijn zetel ter beschikking stelt komt er een nieuwe PVVérquote:
Ah, ok, zo te lezen is het dan dat laatste, pas ik OP even aanquote:Op donderdag 18 november 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf, als hij er voor kiest om in de kamer te blijven als eenmansfractie (en zo is Wilders ook begonnen) maar als hij zijn zetel ter beschikking stelt komt er een nieuwe PVVér
Het is oa Powned die nu bezig zijn om de hele PVV fractie uit te kammen...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef RacerDKB het volgende:
Goh die Rutger van Geenstijl heeft het weer direct overgenomen zonder even een bron er bij te noemen, net doen alsof hij het ontdekt
Net zoals altijd met GS, zal morgen wel overal staan dat Geenstijl het ontdekte.
Dat wel, maar dat plaatje van de Telegraaf heeft ie volgens mij gejat. En aangezien dat tot nu toe de enige bron is....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is oa Powned die nu bezig zijn om de hele PVV fractie uit te kammen...
Van naatjequote:
Daar doelde ik net dus op, dat staat op die twitter van die homo. Dat plaatje heeft Rutger gejat zonder bronvermelding van die nicht.quote:
Hij was eerder toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef RacerDKB het volgende:
Goh die Rutger van Geenstijl heeft het weer direct overgenomen zonder even een bron er bij te noemen, net doen alsof hij het ontdekt
Net zoals altijd met GS, zal morgen wel overal staan dat Geenstijl het ontdekte.
Misschien is het wel een goede Fotoshopquote:
Waarom zou dit het einde van het kabinet betekenen? Sharpe is noch minister noch lid van de twee coalitiepartijen. Als Sharpe opstapt komt zijn zetels ter beschikking voor een PVV-opvolger.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Betekent dit het einde van het kabinet?
Neen die homo melde het een uur geleden:quote:
quote:
quote:@martvanderburg @freekh telegraaf internationale druk krijg ik altijd half uur nadat het van de pers komt. Denk dat telegraaf primeur wilde
Ze zeiden dat ze de rest van de kamerleden ook zouden onderzoeken, maar kennelijk valt daar minder (snel) sensationeel nieuws over te vinden.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is oa Powned die nu bezig zijn om de hele PVV fractie uit te kammen...
Het begint een beetje onsmakelijk te worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze de rest van de kamerleden ook zouden onderzoeken, maar kennelijk valt daar minder (snel) sensationeel nieuws over te vinden.
Ik vind het ergens wel mooi om te zien dat ze, ondanks dat ze "rechts" zijn dit toch allemaal naar buiten brengen, als de "linkse" omroepen dat hadden gedaan dan werden ze huilies genoemd.
Wat leukquote:
Kwam een poos terug al voorbij op twitter.quote:
Ik ken genoeg mannen die het gevoel hebben dat hun ex stelselmatig probeert hun leven 'kapot' te maken . Zullen eerder krachttermen zijn .quote:Op donderdag 18 november 2010 01:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens, als Sharpe zo bang is voor zijn ex, wat heeft ie dan wel niet geflikt dat ze 'm kapot wil maken?
Erg dom van Sharpe om dit te melden, nu denkt iedereen dat er veel meer aan de hand is dan alleen die fraude.
PowNed is geen nieuws dat is telkens hetzelfde trucje uitvoeren. Een microfoon onder de neus van iemand blijven drukken totdat ie gefrustreerd raakt en uit zijn slof schiet.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Stukken leuker dan de PVV, Wilders, PowNed, GeenStijlk, ik ben het zo enorm beu aan het worden.
En ze kloppen zich voluit op de borst wat een goede journalistiek ze bedrijven.
Dit land is totaal krankzinnig geworden
Hoe lang had je ervoor nodig daar achter te komen?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Stukken leuker dan de PVV, Wilders, PowNed, GeenStijlk, ik ben het zo enorm beu aan het worden.
En ze kloppen zich voluit op de borst wat een goede journalistiek ze bedrijven.
Dit land is totaal krankzinnig geworden
Nou heb ik helemaal niks met Geenstijl, maar Pownews is wel een stuk verbeterd sinds het begin. Nog steeds geen hoogstaand programma, maar zo af en toe best leuk om even naar te kijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
PowNed is geen nieuws dat is telkens hetzelfde trucje uitvoeren. Een microfoon onder de neus van iemand blijven drukken totdat ie gefrustreerd raakt en uit zijn slof schiet.
Dat moet ik ze nageven ik dacht eerst ze lopen alleen te zeiken op links. Maar rechts pakken ze net zo hard aan als het moet. Ik blijf het een dramatisch programma vinden en elke keer dat gezeik over Marokkanen en daar betaal je dan belasting voor denk ik dan...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:12 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks met Geenstijl, maar Pownews is wel een stuk verbeterd sinds het begin. Nog steeds geen hoogstaand programma, maar zo af en toe best leuk om even naar te kijken.
Ik had ook nooit verwacht dat Pownews zo achter de PVV aan zou gaan. Het leek eerst een hele pro-PVV-omroep te zijn, maar nu laten ze toch wel zien dat ze ook daarop duiken als er iets negatiefs te melden is.
En de hele grap is dat ze dat eigenlijk helemaal niet doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
PowNed is geen nieuws dat is telkens hetzelfde trucje uitvoeren. Een microfoon onder de neus van iemand blijven drukken totdat ie gefrustreerd raakt en uit zijn slof schiet.
Lijkt me niet dat je dat dan ook aan een krant laat weten, Sharpe zweet peentjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die het gevoel hebben dat hun ex stelselmatig probeert hun leven 'kapot' te maken . Zullen eerder krachttermen zijn .
Ik ben gewond en ziekquote:Op donderdag 18 november 2010 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe lang had je ervoor nodig daar achter te komen?
Waarom? Dan komt er gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Betekent dit het einde van het kabinet?
van dit kabinet danquote:Op donderdag 18 november 2010 01:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Dan komt er gewoon een nieuwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |