Origineel niet eens gezienquote:
Rise of Nations is een van meest favoriete rts'en ooit. Jammer dat Big Huge games over de kop is gegaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
Welke spellen spelen jullie momenteel ?
Ik ben bezig met Rise of Nations
<3quote:
Fles.quote:
Er zit iets tussen je kiezen.quote:
Ik wilde je eigenlijk sterkte wensen, maar dat lees je nu natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 07:06 schreef badboynova het volgende:
weer een hele lange dag voor de boeg.
Straks eerst werkbespreking om 8 uur, en daarna begint mijn late dienst waar door ik niet weet hoe laat ik weer thuis ben ( ik gok rond een uur of 10)
Uh. Uh. Uh. Geen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
Welke spellen spelen jullie momenteel ?
Ik ben bezig met Rise of Nations
Dat zou knap zijn, want verwijderde reacties zou ik zien. En dat doe ik niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik mis een paar pagina's en ineens allemaal nieuwe mensenIs er weer een topic opgeschoond en is alle slowchat doorverwezen naar hier ofzo?
Ik bedoel, ik ben zelf een paar pagina;s niet aanwezig (laatste stuk van het vorige topic) en nu ineens nieuwe mensenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn, want verwijderde reacties zou ik zien. En dat doe ik niet.
Het is vast Poit's aantrekkingskracht. Of die van jou.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoel, ik ben zelf een paar pagina;s niet aanwezig (laatste stuk van het vorige topic) en nu ineens nieuwe mensen
Ben ik niet welkom Rossdalequote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben zelf een paar pagina;s niet aanwezig (laatste stuk van het vorige topic) en nu ineens nieuwe mensen
Zo te zien zijn het allemaal mannen, dus het zal die van Poit's zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is vast Poit's aantrekkingskracht. Of die van jou.![]()
Oja...quote:Op donderdag 18 november 2010 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar jij bent niet nieuw voor mij
Hallo Tainquote:
Uplink is echtquote:Op donderdag 18 november 2010 03:16 schreef cablegunmaster het volgende:
O_o even de late uurtjes doorgebracht ...
Ed green vasn evolution networks.
Benjamin eaten van walker associates
Alex laurens.. Mirage industries
Paul matile Maf corporation Mainframe.
En ze hebben mn mainframe afgepakt om een hack job die ik niet snap hoe ik die slecht heb afgemaakt -_-;; ... I screwed up.
Heerlijk spelletje uplink.Legaal gekocht om de maker te steunen
![]()
[ afbeelding ]
Mn steam lijst.
Xifre: http://www.xfire.com/profile/cablegunmaster/
en de foto is jou probleem =).
Hoe is het met je?quote:
Moequote:
Da's m'n tong. Wil je een likkie?quote:
Nou.. liever niet. Ik weet niet waar jij allemaal geweest bent met dat ding.quote:
ik welquote:Op donderdag 18 november 2010 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. liever niet. Ik weet niet waar jij allemaal geweest bent met dat ding..
Nog beter! sbs6. Maar dan wil ik wel dat Nance meedoet.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Een gat in de tv-markt Poit! Bel RTL5!
Nee mijn vriendin heeft geen vrijquote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Altijd leuk! Maar je gaat niet op vakantie ofzo?
Bij RTL5 heb je Bridget. Ik ben dan wel vrouw, maar is dat niet stukken beter dan Nance?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:39 schreef Poit het volgende:
Nog beter! sbs6. Maar dan wil ik wel dat Nance meedoet.
Oh da's jammer. Maar als zij gewoon moet werken kun je wel uren gamen zonder dat je iets vuil maakt en iets aan het huishouden hoeft te doen. Mits je samenwoont dan.quote:
Mweh, ze zijn allebei geen Tineke Schouten...!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij RTL5 heb je Bridget. Ik ben dan wel vrouw, maar is dat niet stukken beter dan Nance?
Hmm, ik vind het eigenlijk allebei niet veel soeps..quote:Op donderdag 18 november 2010 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij RTL5 heb je Bridget. Ik ben dan wel vrouw, maar is dat niet stukken beter dan Nance?
SBS heeft ook Patty Brard. Lijkt me zeer geschikt voor jou.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het eigenlijk allebei niet veel soeps..
Daphne Bunskoek.. Angela Schijf.. Dat zijn schone deernes. Maar die koop ik wel als ik rijk ben geworden door de rechten door te verkopen.
Dat!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef Kn0x het volgende:
SBS heeft ook Patty Brard. Lijkt me zeer geschikt voor jou.
Met vlagen wel hoor.quote:
Patty is toch een sjoene vrouw? Ik heb het beste met je voor.quote:
En dat terwijl ik wel altijd lief benquote:
Heul nie!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:03 schreef Poit het volgende:
En dat terwijl ik wel altijd lief ben
Het zal wel aan jou liggen..
QFT!quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat terwijl ik wel altijd lief ben
We zijn helemaal niet gemeen.. Gewoon reëelquote:
Tss :\quote:
Hoe is het met je RB keyboard trouwens, heb je er al één gescoord?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:23 schreef Poit het volgende:
We zijn helemaal niet gemeen.. Gewoon reëel
Hey FLODDERquote:
Nope.. Ben nog nergens in het wild Rock Band 3 accessoires tegen gekomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met je RB keyboard trouwens, heb je er al één gescoord?
Gister bij mij dus ook het gevalquote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uplink is echt
Zo'n episch tof spel!
Het nadeel is wel altijd dat ik na twee uur iets te enthousiast word en denk "ah joh, ik kan vast wel drie jobs achter elkaar doen zonder mn sporen te wissen!!"
En het is ook niet altijd duidelijk waarom je mainframe opgedoekt wordt, soms was ie gewoon ineens weg....
Het ligt dus niet aan mij. Goed om te weten.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Poit het volgende:
Nope.. Ben nog nergens in het wild Rock Band 3 accessoires tegen gekomen.
Ik ga Epic Mickey binnenkort 'ns halen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm AC : Brotherhood + Need for Speed Hot Pursuit in winkelmandje staan, nu maar eens kijken of ik ze ga bestellen
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 18 november 2010 11:02 schreef Fipotje het volgende:
bah en ik maar verwachten dat hier foto;s van 15 jarige paardenmeisjes te zien waren
Dat durf ik niet te zeggen..quote:Op donderdag 18 november 2010 11:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij. Goed om te weten.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:08 schreef Michhas het volgende:
Duidelijk
Leuk verhaaltje over jou gemaakt
Met die snaren is welquote:Op donderdag 18 november 2010 11:10 schreef Poit het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen..
Weet eigenlijk nog niet of ik het keyboard ga halen.. Ik wil die gitaar...
Ik heb al zo'n gitaar met snaren.. Die voor Rockband komt pas in Maart. In de US. Ik ga denk gewoon voor die unit met 120 miljoen knoppen (en korte snaartjes)quote:Op donderdag 18 november 2010 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met die snaren is welja. Maar volgens mij faal ik dan enorm.
Kan je niet voor deze gaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n gitaar met snaren.. Die voor Rockband komt pas in Maart. In de US. Ik ga denk gewoon voor die unit met 120 miljoen knoppen (en korte snaartjes)
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je niet voor deze gaan?
[ afbeelding ]
Als ze hem in een andere kleur hadden welquote:Op donderdag 18 november 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je niet voor deze gaan?
[ afbeelding ]
Mogguh Fallquote:Op donderdag 18 november 2010 11:35 schreef Fallen het volgende:
Mogguh!
ow... ennuh, Poit... je vergeet Fabienne!
Ohw hell yeah.. Hoe kan ik haar nou vergeten..quote:Op donderdag 18 november 2010 11:35 schreef Fallen het volgende:
Mogguh!
ow... ennuh, Poit... je vergeet Fabienne!
Mogguh kuuk!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mogguh Fall. Nog hondsverkouden?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohw hell yeah.. Hoe kan ik haar nou vergeten..![]()
[ afbeelding ]
Ahw, tis sund. Ik heb nog nergens last vanquote:
Dat hoop ik toch niet voor je.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahw, tis sund. Ik heb nog nergens last van.
Zul je zien dat ik in de kerstvakantie ziek wordt ofzo.
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Pff..quote:Op donderdag 18 november 2010 12:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor je.
Ik heb een sollicitatiegesprek vanmiddag, maar dat is voor tijdelijk iets. Horeca, zo kan ik door blijven solliciteren en op gesprek gaan wanneer het me uitkomt. Een kennis van me is daar manager, dus even kijken wat ik wil gaan doen.
Het vervelende is dat mijn rekening nu onderhand echt leeg begint te lopen (heb nog wel wat spaargeld, maar dat is nu een No-No!) en de uitstaande sollicitaties pas een sluitingsdatum over 2 weken hebben. Voordat je dan een keer op gesprek gaat, eventueel een 2e ronde, dan begin je op z'n vroegst in januari, dus eind januari voor het eerst weer geld. Dat is te lang.
Nee, dat had ik afgelopen Kerst. Dat is behoorlijk balen.quote:
Veel succes dan vanmiddag.quote:Ik heb een sollicitatiegesprek vanmiddag, maar dat is voor tijdelijk iets. Horeca, zo kan ik door blijven solliciteren en op gesprek gaan wanneer het me uitkomt. Een kennis van me is daar manager, dus even kijken wat ik wil gaan doen.
Het vervelende is dat mijn rekening nu onderhand echt leeg begint te lopen (heb nog wel wat spaargeld, maar dat is nu een No-No!) en de uitstaande sollicitaties pas een sluitingsdatum over 2 weken hebben. Voordat je dan een keer op gesprek gaat, eventueel een 2e ronde, dan begin je op z'n vroegst in januari, dus eind januari voor het eerst weer geld. Dat is te lang.
Hier in Amsterdam hebben we een mooi Centraal Station. Komt wel goed!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff..
Moet je toch je kontje gaan verkopen kerel.. Mocht je in Gouda willen staan weet ik nog wel een goed plekje..
Ik heb dat jaar daarvoor met Kerst en Oud&Nieuw met griep op bed gelegen. Heel charmant en gezellig....quote:Op donderdag 18 november 2010 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat had ik afgelopen Kerst. Dat is behoorlijk balen.
Thx!quote:[..]
Veel succes dan vanmiddag.
Het klinkt wel als een prima tussentijdse oplossing, voor je iets naar je hart hebt gevonden. Is het bij die blauwe nog gelukt?
Niet echt hè? Vandaar dat ik dit jaar ook zo ontzettend veel zin heb in Kerst.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef Fallen het volgende:
Ik heb dat jaar daarvoor met Kerst en Oud&Nieuw met griep op bed gelegen. Heel charmant en gezellig.... -O_
Spannuuuundquote:Thx!
Bij die blauwe verloopt de sluitingsdatum a.s. zondag. Dus met een beetje geluk volgende week reactie daarop, als het heel erg mee zit niet meteen een afwijzing....
Kerstmaal!quote:
euh... was jij niet net verhuisd van Amsterdam naar Den Haag?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:20 schreef Tain het volgende:
Mijn werk gaat naar Amsterdam verhuizen
Ik ben verhuisd van Amsterdam naar Den Haag ja en mijn werk gaat de andere kant opquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh... was jij niet net verhuisd van Amsterdam naar Den Haag?
On a side note:
Welkom terug broeder in Amsterdam!
Dus ben je echt voor jan kut naar Den Haag verhuisd..quote:Op donderdag 18 november 2010 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd van Amsterdam naar Den Haag ja en mijn werk gaat de andere kant op
En Poit dan? Kan je die wel aan?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij zou ik omvallen als ik die alleen al vast moest houden.
Zo zwaar ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En Poit dan? Kan je die wel aan?
Zware botten?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo zwaar ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd van Amsterdam naar Den Haag ja en mijn werk gaat de andere kant op
Ik kan Poit niet aan nee. Veel te bijdehand.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Poit dan? Kan je die wel aan?
Dat ik mijn ontslag een paar maanden eerder had moeten indienen...quote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
En, spelende meneer, wat heb je hier van geleerd?
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan Poit niet aan nee. Veel te bijdehand.
Doe mij Fallen maar. Die's lief.
Toch niet de Finkers versie van lief he?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ik mijn ontslag een paar maanden eerder had moeten indienen...
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Toch niet de Finkers versie van lief he?
"Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind."
Bijdehand? Ik? Doe normaal johquote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh god, dat ken ik weer niet. En geen geluid hier. Pff.quote:
Mijn nieuwe baan gaat pas per 1 februari inquote:Op donderdag 18 november 2010 12:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Serieus?
Huh, vergeef me, maar ik geloof dat ik het niet helemaal meer snap. Ga je daar nu ook nog weg? Dan verhuis je toch niet?
Zó gemeen ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tain het volgende:
Toch niet de Finkers versie van lief he?
"Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind."
Sorry, kei-bijdehand.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:49 schreef Poit het volgende:
Bijdehand? Ik? Doe normaal joh
Maar Fallen is de liefste van de drie broeders inderdaad
ow, wacht... ik dacht dat jullie ook WEER gingen verhuizen, als in huis. Maar ik neem nu aan dat je het nu alleen over je werk had.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn nieuwe baan gaat pas per 1 februari in
daar gaat mijn goed geplaatste "garp"...quote:Op donderdag 18 november 2010 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh god, dat ken ik weer niet. En geen geluid hier. Pff.
Ja, daar ben ik wel bang voor jaquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Fallen het volgende:
daar gaat mijn goed geplaatste "garp"...
Nee?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:56 schreef Kuukske het volgende:
Had ik al verteld dat ik binnenkort (duurt nog lang) ook naar Amsterdam ga?.
Oh, dan doe ik dat nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:58 schreef Fallen het volgende:
Nee?
Maar wat is "binnenkort" en "duurt nog lang"?
En kom je naar Amsterdam en blijf je? Of kom je een dagje?
Vragen, vragen en nog meer vragen....
whehe dat klinkt echt als een provinciaaltje die naar de grote stad gaatquote:Op donderdag 18 november 2010 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik dat nu.
Maart 2011. Dus dat duurt nog even.
En ik ga met een dinnetje een middagje en avondje naar Amsterdam, voor winkels en Katy Perry. We moeten nog een dagplanning maken enzo. En kijken of we uberhaupt aankomen in A'dam. De vorige keer dat we samen weggingen (naar Utrecht) reden we naar Arnhem
.
Alleen werk iddquote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow, wacht... ik dacht dat jullie ook WEER gingen verhuizen, als in huis. Maar ik neem nu aan dat je het nu alleen over je werk had.
* Fallen moet echt nog wakker worden...
Zo vóelt het ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
whehe dat klinkt echt als een provinciaaltje die naar de grote stad gaat
Is ook zoquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
whehe dat klinkt echt als een provinciaaltje die naar de grote stad gaat
Dat zul je richting Amsterdam niet hebben met al die files...quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Kuukske het volgende:
Het had eigenlijk meer te maken met het feit dat het veel te gezellig was in de auto, en de afritten te snel voorbij gingen.
ja dat heb je in de randstad hequote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Kuukske het volgende:
Het had eigenlijk meer te maken met het feit dat het veel te gezellig was in de auto, en de afritten te snel voorbij gingen.
hangt er vanaf of je in de spits gaat of nietquote:Op donderdag 18 november 2010 13:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zul je richting Amsterdam niet hebben met al die files...
Volgens mij was het plan om in het begin van de middag in A'dam te zijn. Dus dan zal wel eind van de middag wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
hangt er vanaf of je in de spits gaat of niet
Hij speelt ook in 'Buried', komt binnenkort uit.. Beetje vage film, je ziet hem de hele film in een doodskist, levend begraven, verder wordt er niks anders getoond.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:24 schreef Nebo het volgende:
Holy shit, Ryan Reynolds als de Green Lantern. Ziet er toffig uit
Hij kan heel irritant zijn in films, maar aan de andere kant is hij soms inderdaad hilarischquote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Nebo het volgende:
Yeah I know, die film wil ik ook nog wel heel graag zien. Ik ben sowieso fan van Ryan geworden dankzij Two Guys and a Girl. Daar was hij zowaar bijna even tof als Barney Stinson
Green Lantern is sowieso een baas.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:24 schreef Nebo het volgende:
Holy shit, Ryan Reynolds als de Green Lantern. Ziet er toffig uit
Vanavondquote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef Poit het volgende:
Ryan Reynolds is een koning.. Zijn rol in Waiting is hilarisch
Oh, en jongens en meisjes.
Doe deze shit eens even luisteren en supporten!
http://eefjedevisser.bandcamp.com/
HEt begon goed, tot ik de Nederlandse zang hoorde. Op de een of andere manier zal dit veel beter klinken in het engels.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef Poit het volgende:
Ryan Reynolds is een koning.. Zijn rol in Waiting is hilarisch
Oh, en jongens en meisjes.
Doe deze shit eens even luisteren en supporten!
http://eefjedevisser.bandcamp.com/
Eefje is m'n heldinquote:Op donderdag 18 november 2010 13:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
HEt begon goed, tot ik de Nederlandse zang hoorde. Op de een of andere manier zal dit veel beter klinken in het engels.
Emily is mijn heldinquote:
oh dan kun je gewoon doorrijden toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij was het plan om in het begin van de middag in A'dam te zijn. Dus dan zal wel eind van de middag worden.
Naar Arnhem ja!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
oh dan kun je gewoon doorrijden toch?
Nah. Dan liever Amsterdam hoor.quote:
Ik vind 'm een beetje engquote:
Nou meid, doe niet zo lulliiiiig!!!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:16 schreef koei het volgende:
Maat Tain, heb je al een nieuwe baan dan? En is dat wel gewoon in Den Haag? Dan valt een paar weken heen en weer reizen ook nog wel mee toch?
Dramaqueen!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen is het detachering, maar ze zijn wel op zoek in de omgeving van Den Haag voor me
Dus het valt wel mee idd, maar gewoon geen zin eigenlijk
quote:
quote:
Niet zo boos kijken. Daar krijg je rimpels van.quote:
MOAAAAAAR!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Voelen ze niets van!quote:
Begrijpelijk. Als je eenmaal ontslag genomen hebt wil je zo snel mogelijk weg en niet met allemaal collega's om moeten gaan die vanwege de verhuizing gestrest zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen is het detachering, maar ze zijn wel op zoek in de omgeving van Den Haag voor me
Dus het valt wel mee idd, maar gewoon geen zin eigenlijk
Wij gaan nu fuseren met een bedrijf wat in Amsterdam gevestigd is. Extern bureau ingeschakeld om ons te advieseren wat het verstandigst is om te doen en in hun rapport stond dat Den Haag de meest geschikte vestigingsplaats zou zijn. Ware het niet dat ze bij het andere bedrijf 2 jaar geleden verhuisd zijn en toen zo slim waren geweest om een huurcontract van 15 jaar aan te gaan. Zo'n 3 jaar geleden begonnen de eerste stappen voor deze fusie.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef koei het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Als je eenmaal ontslag genomen hebt wil je zo snel mogelijk weg en niet met allemaal collega's om moeten gaan die vanwege de verhuizing gestrest zijn.
Ik begrijp sowieso die verhuisdrang van sommige bedrijven niet. Mijn moeder werkt bij Siemens. Het hoofdkantoor van hen zit in Den Haag en de rest in Zoetermeer. Ze is al minstens zes keer met haar afdeling verhuisd van Den Haag naar Zoetermeer en weer terug. En mijn moeder is zelf nooit van afdeling veranderd, dus daar ligt het niet aan...
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Semi-jailbait...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga eerst even naar huis fietsen.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:45 schreef Frankii het volgende:
Ik kom er dus net achter hoe die koffiemelkdingetjes van de kios op het station open moeten. Je moet ze omknikken, en niet open pulken!
Melk in je koffie zonder dat het cappuccino isquote:Op donderdag 18 november 2010 15:45 schreef Frankii het volgende:
Ik kom er dus net achter hoe die koffiemelkdingetjes van de kios op het station open moeten. Je moet ze omknikken, en niet open pulken!
Je doet je sig geen eer aan manquote:Op donderdag 18 november 2010 15:45 schreef Frankii het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Melk in je koffie zonder dat het cappuccino is
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij gaan nu fuseren met een bedrijf wat in Amsterdam gevestigd is. Extern bureau ingeschakeld om ons te advieseren wat het verstandigst is om te doen en in hun rapport stond dat Den Haag de meest geschikte vestigingsplaats zou zijn. Ware het niet dat ze bij het andere bedrijf 2 jaar geleden verhuisd zijn en toen zo slim waren geweest om een huurcontract van 15 jaar aan te gaan. Zo'n 3 jaar geleden begonnen de eerste stappen voor deze fusie.
Lol inderdaad, had het nog niet gezienquote:Op donderdag 18 november 2010 15:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je doet je sig geen eer aan man
Bastardsuikerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef Poit het volgende:
Melk in je koffie?
Cappuccino?
Jonguns.. Er mogen maar 3 dingen in m'n koffie en dan ook alleen maar tegelijk.. Whiskey, bastard suiker en slagroom
Over ingredienten gesproken, het menu voor zondag wordt tofquote:
Niet te verwarren met Sonofabitchzout.quote:
Met wat? Ik ken alleen zout en zeezout...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Sonofabitchzout.
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom alleen maar voor het toetje.. Aardbeien met slagroom vanaf het zusje van De_Kokquote:Op donderdag 18 november 2010 16:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Over ingredienten gesproken, het menu voor zondag wordt tof
met chocoladesausquote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar voor het toetje.. Aardbeien met slagroom vanaf het zusje van De_Kok
Ook prima..quote:
Arm meisje...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar voor het toetje.. Aardbeien met slagroom vanaf het zusje van De_Kok
Met cock?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook prima..
Ik weet wel dat het hele festijn eindigt met een behoorlijke lading koksroom
Als ze het niet aan kan ben jij als reserve opgesteld. Dat weet je toch?quote:
Incestquote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook prima..
Hoezo? Het is niet mijn zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ben niet zo'n toetjesmensquote:Op donderdag 18 november 2010 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ze het niet aan kan ben jij als reserve opgesteld. Dat weet je toch?
Koksroom over Poit is heel geen incestquote:
Je hoeft ook geen toetjesmens te zijn, je bent het toetje.quote:
Koksroom over mij heen wordt alleen gedoogd in het geval van overenthousiaste zelfbevlekkingquote:[..]
Koksroom over Poit is heel geen incest
Bliepjes!quote:
aardbeien overgoten met chocoladesaus en wat slagroom erbijquote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook prima..
Masturberen ieeeeeuuuwwwwquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Poit het volgende:
Koksroom over mij heen wordt alleen gedoogd in het geval van overenthousiaste zelfbevlekking
quote:
quote:
Oh! Lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef Poit het volgende:
Ik zit hier trouwens een suikerspin uit een emmer weg te werken
Veul te lekker.
Ik ben vooral toe aan vakantie.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef Kn0x het volgende:
Suikerspin![]()
* Kn0x heeft zin in vakantie.
Dankjequote:
Ja graag gedaan, je hebt smaak.quote:
Geen idee. Juli ofzoquote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben vooral toe aan vakantie.
Hoelang moet je nog wachten Nox?
Oh. Maar ben je tussen Kerst en Oud&Nieuw niet vrij dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Kn0x het volgende:
Geen idee. Juli ofzo![]()
Ben deze maand pas begonnen met werken hiero.
Nee. Omdat beide in een weekend vallen, krijg ik tussendoor geen vrij.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Maar ben je tussen Kerst en Oud&Nieuw niet vrij dan?
En dan nu al toe aan vakantiequote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Geen idee. Juli ofzo![]()
Ben deze maand pas begonnen met werken hiero.
Een vrouw zat voeren en liefdevol doch doeltreffend voorzien van je poeder. Suiker. Poeder.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
JONGENS!
wat moet ik met oud en nieuw doen? iemand feesttips?
Genoeg op televisie om je bezig te houden tot 12 uur in ieder geval, en Nieuwland is best komisch om doorheen te wandelen met Nieuwjaar, met gevaar voor eigen leven natuurlijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
JONGENS!
wat moet ik met oud en nieuw doen? iemand feesttips?
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een vrouw zat voeren en liefdevol doch doeltreffend voorzien van je poeder. Suiker. Poeder.
Of je kijkt naar Guido Weijers (Breda! Ja! Hm!), óf je kijkt naar Ik hou van Holland. Of zuip je klem en wacht tot het 2 januari is.
Ofzo.
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:13 schreef Kuukske het volgende:
Oh en als er een mevrouw Suiker in het spel is, dan is er een optie om romantisch voor d'r te koken, en zelf voor het toetje te zorgen.
Plan is eigenlijk om O&N niet thuis en niet voor een TV door te brengenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Genoeg op televisie om je bezig te houden tot 12 uur in ieder geval, en Nieuwland is best komisch om doorheen te wandelen met Nieuwjaar, met gevaar voor eigen leven natuurlijk!
Ik vind die oud en nieuw feestjes in clubs etc meestal tegen vallen. Veels te druk en uiteindelijk is het meestal gezellig om met een groep vrienden lekker een leuke avond te hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Plan is eigenlijk om O&N niet thuis en niet voor een TV door te brengen
Dan kun je de stad in gaan en je proberen te vermaken tussen het festijn aan zestienjarigen die naar de stad zijn gegaan ondanks dat hun ouders heel hard hun best hebben gedaan om ze lekker thuis te houden met Nieuwjaar, ook héél gezelligquote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Plan is eigenlijk om O&N niet thuis en niet voor een TV door te brengen
Een paar goede bordspellen erbij, met lekker eten en wat kleine hapjes en drankjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind die oud en nieuw feestjes in clubs etc meestal tegen vallen. Veels te druk en uiteindelijk is het meestal gezellig om met een groep vrienden lekker een leuke avond te hebben
Good Morning To All ?quote:
O&N is trouwens nog best ver weg. Ben je dat nu al aan het plannen?quote:
Great minds think alike. Bordspellen, dat zei jij. Dat zei ik ook. Vandaar.quote:
Grappig dat ik het de vorige keer wel snapte... en nu niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O&N is trouwens nog best ver weg. Ben je dat nu al aan het plannen?
[..]
Great minds think alike. Bordspellen, dat zei jij. Dat zei ik ook. Vandaar. [ afbeelding ]
Ik denk dat Fallen de afkorting stiekem best kentquote:Op donderdag 18 november 2010 17:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O&N is trouwens nog best ver weg. Ben je dat nu al aan het plannen?
[..]
Great minds think alike. Bordspellen, dat zei jij. Dat zei ik ook. Vandaar. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:32 schreef Fallen het volgende:
Grappig dat ik het de vorige keer wel snapte... en nu niet.
Ik ben echt ziek...
Da's jammer. Waarom liep het niet?quote:Overigens was sollicitatiegesprek ook redelijk kansloos. Volgende week dan maar eens bij uitzendbureau binnen gaan stappen voor "tijdelijk werk".
Mijn popcorn ookquote:
Jengaquote:Op donderdag 18 november 2010 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Ja, wat GB en Nebo zeggen. Plus dat je daar tegenwoordig nog een paar tientjes voor moet neerleggen. Triviant is stiekem best leuk hoor. Of Jenga ofzo.
Ik het ook wel, maar herkende het nu niet. In het vorige topic ging dat wel goed, maar ik ben gewoon niet zo scherp momenteel.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat Fallen de afkorting stiekem best kent
Omdat ik eigenlijk iets te veel liet doorschemeren dat het niet was wat ik wilde en dat het echt om iets tijdelijks gaat. Komen ze aanzetten met een 2 weekse training en dat ik dan toch echt minimaal 4 maanden moet blijven....quote:Op donderdag 18 november 2010 17:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Da's jammer. Waarom liep het niet?
Ja hilarisch toch.quote:
Oh, Da's lekker danquote:Op donderdag 18 november 2010 17:48 schreef Fallen het volgende:
Omdat ik eigenlijk iets te veel liet doorschemeren dat het niet was wat ik wilde en dat het echt om iets tijdelijks gaat. Komen ze aanzetten met een 2 weekse training en dat ik dan toch echt minimaal 4 maanden moet blijven....
Het is teringkoud, je bent moe, we staan op het station.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Melk in je koffie zonder dat het cappuccino is
Ik was op dat moment al 16 uur wakker en ik moest vanaf toen nog zo'n 10 a 12 uur. Mijn lichaam gebruikt energie om me warm te houden en ik vul die energie aan, dat is de indirecte route van warm wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het is teringkoud, je bent moe, we staan op het station.
Ik haal een lekkere bak koffie. Jij haalt Red Bull.
Je was om 4 uur al uit bed? Netjes!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik was op dat moment al 16 uur wakker en ik moest vanaf toen nog zo'n 10 a 12 uur. Mijn lichaam gebruikt energie om me warm te houden en ik vul die energie aan, dat is de indirecte route van warm worden
Met jou zoenen? Nee dankjequote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef Fipotje het volgende:
Oud en nieuw party @ my place!
alleen ben ik er niet![]()
ik zwerf altijd rond met champagne fles en ga bij iedereen naar binnen wat drinken eten en zoenen je weetz!
Maar feel free to join!
Fipotje is anders best romantisch. Heb ook eens lepeltje lepeltje met hem gelegen, good 'ole times.quote:
Nee sorry, dan toch echt liever GameBabe..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Fipotje is anders best romantisch. Heb ook eens lepeltje lepeltje met hem gelegen, good 'ole times.
Oh. Je doet ook echt alles wat ik je opdraag hm? Het begint me te dagen wie je bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef cablegunmaster het volgende:
omdat jullie het me opdroegen foto's naar koei verstuurd
Dus.. Waar blijven jouw foto's?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Je doet ook echt alles wat ik je opdraag hm? Het begint me te dagen wie je bent.
Koei? Is't wat?
Je wil echt heel graag een beeld bij het botje hè?quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wil echt heel graag een beeld bij het botje hè?
Mnah. Ik zal eens even kijken wat FoBo waardig is.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:42 schreef Poit het volgende:
En je bent zelf heul actief aan het vragen naar foto's. dat mag natuurlijk maar dan moet je wel het goede voorbeeld geven
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah. Ik zal eens even kijken wat FoBo waardig is.
Ik ben namelijk 0,0 fotogeniek.
Toch al 2 leuke foto's gezien...quote:Op donderdag 18 november 2010 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die ik kon zien kunnen best in een foboquote:Op donderdag 18 november 2010 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há! God straft onmiddellijk!!quote:
God straft te laatquote:
En over 3 jaar hartkloppingen hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef badboynova het volgende:en nog steeds hard aan het werk, twaalf uur later en nog steeds niet moe.
maar goed dat er halve liter blikken energie drank verkocht word.
Oh. Maar hij straft wel.quote:
True! Maar leuke pic hoorquote:
pssst, ik heb geen hartquote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En over 3 jaar hartkloppingen hebben
hey, dat zijn andere dan die ik al ken!quote:
Cool, met Kinect dus!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef koei het volgende:
Sorry, ik was even naar Harry Potter en langs de Media Markt (* koei, nu wel met Kinect!), ik ga zo even kijken!
Ik zei toch dat ik even zou kijken naar iets FoBo waardigs.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef Fallen het volgende:
hey, dat zijn andere dan die ik al ken!
Dat sliep wel prima, zo door het gesnurk van disfa heenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry, dan toch echt liever GameBabe..
Prima foto'squote:
Oehw oehw. Hoe was Harry?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef koei het volgende:
Sorry, ik was even naar Harry Potter en langs de Media Markt (* koei, nu wel met Kinect!), ik ga zo even kijken!
dank! Tijd voor true blood. 14.gifquote:
En hoe was Harry?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef koei het volgende:
Je moet ook geen naaktfoto's terugsturenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef koei het volgende:
Harry was leuk! Qua inhoud niet te vergelijken met de voorgaande films, maar dat was in het boek ook zo. Hogwarts komt er niet in voorMaar het is wel een erg toffe film met een prima eind. Dat laatste was ik een beetje bang voor eigenlijk, omdat ze het boek gewoon in tweeen hebben geknipt. Wel gaan ze over sommige dingen heel snel heen waardoor je zonder voorkennis niet helemaal alles kunt plaatsen denk ik, maar niet zoveel dat het stoort.
En ik was expeditie Robinson kijken en eten. Nu maar even Kinect aan gaan sluiten en kijken of mn 360 uberhaupt nog werkt, dat ding heeft alweer een half jaar ongeveer niet aangestaan...
En Cablegunmaster is goedgekeurd! Ik kreeg niet één foto, maar gelijk een hele foto-serie! Ik ben alleen benieuwd of hij nou ook volgend topic nog durft te komen, de vorige die een foto stuurde is daarna nooit meer teruggekomen
Ik ben wel blij dat Regina naar de proef moet. Dat is echt het minst interessante persoon die erin zit, van mij mag zij eruit. En jammer dat die belg eruit gingquote:
Mja, Regina vind ik net als Tatiana geen Robinson.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat Regina naar de proef moet. Dat is echt het minst interessante persoon die erin zit, van mij mag zij eruit. En jammer dat die belg eruit ging
Ach, een Robinson zijn ze eigenlijk geen van allen. Alleen Sebastiaan is nog wel goed in het netwerken en in een goed blaadje blijven staan.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, Regina vind ik net als Tatiana geen Robinson.
Harry ga ik zondag denk zien.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef koei het volgende:
Harry was leuk! Qua inhoud niet te vergelijken met de voorgaande films, maar dat was in het boek ook zo. Hogwarts komt er niet in voorMaar het is wel een erg toffe film met een prima eind. Dat laatste was ik een beetje bang voor eigenlijk, omdat ze het boek gewoon in tweeen hebben geknipt. Wel gaan ze over sommige dingen heel snel heen waardoor je zonder voorkennis niet helemaal alles kunt plaatsen denk ik, maar niet zoveel dat het stoort.
En ik was expeditie Robinson kijken en eten. Nu maar even Kinect aan gaan sluiten en kijken of mn 360 uberhaupt nog werkt, dat ding heeft alweer een half jaar ongeveer niet aangestaan...
En Cablegunmaster is goedgekeurd! Ik kreeg niet één foto, maar gelijk een hele foto-serie! Ik ben alleen benieuwd of hij nou ook volgend topic nog durft te komen, de vorige die een foto stuurde is daarna nooit meer teruggekomen
Rossdale, zo gedetailleerd hoef je ook weer niet over je seksleven te zijn...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:59 schreef Rossdale het volgende:
Met Oud en Nieuw lig ik lekker in de rode zee
Jij hebt geen foto doorgestuurdquote:Op donderdag 18 november 2010 21:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Harry ga ik zondag denk zien.
Zou wel je x360 afstoffen voor de zekerheid
Ik kom nog steeds terug en foto had je gezien dus klopt niet helemaal.
Nee, ok. Gekaapt dan.quote:
Ik weet niet hoeveel bloed er bij jou uit spuit tijdens de maandelijkse periode, maar een rode zee zou ik het toch niet willen noemenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef koei het volgende:
[..]
Rossdale, zo gedetailleerd hoef je ook weer niet over je seksleven te zijn...
Een echte schipper bevaart ook de rode zee zeggen ze altijd... Dat gaat niet specifiek over mij toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel bloed er bij jou uit spuit tijdens de maandelijkse periode, maar een rode zee zou ik het toch niet willen noemen
Flesje Nitrox en ik houd het ook uren uit. Maar dan onder waterquote:Op donderdag 18 november 2010 21:59 schreef Rossdale het volgende:
Met Oud en Nieuw lig ik lekker in de rode zee
FM altijd goed, alleen wel de tijd in de gaten houden.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Kn0x het volgende:
Zo nog even FM-en voor ik ga slapen. Morgenavond etentje met het bedrijf. Gratis voedsel en gratis drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |