Mwa niet nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
Mathijsen er uit??
Awww, wat erg.....
Ik vind 'm geen aanwinst voor het NL 11tal.quote:
Maakt niet uit. Het Volksparkstadion is toch al van ons.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef BB-King het volgende:
Nou, Hamburg zal ook niet meer Oranje gezind zijn.
Dit had in elke willekeurige wedstrijd kunnen gebeurenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef BB-King het volgende:
Nou, Hamburg zal ook niet meer Oranje gezind zijn.
Alsof dit niet tijdens een training kan gebeuren...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
Je ziet gewoon van ver aankomen dat er iemand zwaar geblesseerd gaat raken .
Echt dom dit soort potjes
Wat lul je man, hij was één van de beste verdedigers van het hele WK.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen aanwinst voor het NL 11tal.
Of Maduro naar achteren en Schaars ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef BB-King het volgende:
Wisgerhof zal wel zo invallen... als dat maar goed gaat.
Tegen Oostenrijk 4? jaar geleden was hij inderdaad slecht.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof dit niet tijdens een training kan gebeuren...
of dan voor Janssenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Maduro naar achteren en Schaars ofzo
Mwah.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat lul je man, hij was één van de beste verdedigers van het hele WK.
Totaal onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef iPat het volgende:
Rechtszaak met HSV kunnen we alvast voorbereiden.
Jij op Cohen stemmen, jij uitkering krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef bascross het volgende:
Die Turken allemaal fluiten en met die fakkels gooien. Ga lekker terug als je Nederland zo kut vindt.
Stel debielen.
Maar het is ook belachelijk dat je dit soort wedstrijden heb. Had ze dan lekker een paar dagen vrij gegeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Wel weer typisch dat er altijd Nederlanders zwaar geblesseerd raken tijdens oefenpotjes...
Van Persie tegen Italië
Robben tegen Hongarije
En nu Mathijsen...
Bij andere landen hoor je dat niet zo veel.
hier moet ik het mee eens zijn. voor het wk mathijssen volledig tot aan de nek toe afgebrand en belachelijk gemaakt. maar ik kan niet anders zeggen dan dat ie geweldig speelde en juist onze aanval de zwakste schakel was ipv de verdediging! die jongen heeft tot en met het volgende toernooi bij mij alle kredietquote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat lul je man, hij was één van de beste verdedigers van het hele WK.
riiightttquote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Toen Ibi die bal de tribune in schoot, vond niemand het erg.. Komt omdat, hij nu bij Barça speelt.. Wat een baas..
7 tegen 7 met kleine goaltjesquote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Ricard0j het volgende:
Oeh, volgende week Ethiopië - Nederland
Nee man, dat komt omdat er geen Nederlanders in het publiek zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Toen Ibi die bal de tribune in schoot, vond niemand het erg.. Komt omdat, hij nu bij Barça speelt.. Wat een baas..
Heb het gevoel dat dat topic nooit zo goed gaat lopen als dezequote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Ricard0j het volgende:
Oeh, volgende week Ethiopië - Nederland
Denk dat ze ook niet totaal tot het uiterste willen. Die moeten as. zaterdag ook weer allemaal voetballen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Yi-Long het volgende:
Dit is niet best van Oranje...![]()
Echt niemand vindt elkaar, men loopt amper, men creeert niets, etc etc.
Da had ik liever gezien dat Bert weer een team had neergezet met gasten die zich nog moeten bewijzen.
Boeiend, de laatste wedstrijd die erom ging liep het als een geoliede machine.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Yi-Long het volgende:
Da had ik liever gezien dat Bert weer een team had neergezet met gasten die zich nog moeten bewijzen.
En afgelopen WK gewoon met Nederland meejuichenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef bascross het volgende:
Die Turken allemaal fluiten en met die fakkels gooien. Ga lekker terug als je Nederland zo kut vindt.
Stel debielen.
Denk dat, als ze gescheurd zijn, niet helemaal afgescheurd zijn zoals bij van Persie.quote:
Idd, mocht je de eerste helft hebben gemist, dan ben je nu compleet bijgepraat, wtfquote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Witteveldroos het volgende:
Wat een diepgaande analyse tijdens de rust
Uiteraard. Dus daarom zeg ik dus ook dat ik dan liever had gezien dat Bert wat nieuwe mensen een kans zou geven.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk dat ze ook niet totaal tot het uiterste willen. Die moeten as. zaterdag ook weer allemaal voetballen.
Amenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef djstoffel het volgende:
kan die turkse speaker dat turkse vak duidelijk maken dat het hier om een vriendschappelijke wedstrijd gaat?
Die gasten zijn volkomen gestoord. Het meest onsportieve volk in de wereld.
Jammer dat nederland niet meer balbezit heeft. Hadden die turken al de blaren op de vingers gehad van het fluiten.
en ja die laserpen.......ach, heb er al genoeg over gezegd.
respect eisen maar zelf nooit geven.
als ze morgen de uitkering weer binnen hebben dan klappen ze weer voor nederland.
Ah ok.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee man, enkelbanden scheuren duurt max. 2 maand. Wel einde 2010 ben ik bang.
En hier krijgen ze dik voor betaaldquote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Witteveldroos het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef Yi-Long het volgende:
Serieus,kijk jij de analyses tijdens de rust!? Je gaat 14 minuten voor de TV blijven hangen met al die reclames, om even 30 seconden te horen van de analitici dat het niet zo best was, en dat het hopelijk de 2de helft beter gaat!?!?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Witteveldroos het volgende:
Ligt er trouwens ook aan hoe je ze scheurt en hoe snel je lichaam kan genezen. Bij de een duurt dat wat langer. Zo kon Kuijt al na een paar weken weer spelen, maar als Robben dat overkomen was, had je hem pas rond kerst 2013 weer in een voetbalshirt gezienquote:
Niks mis mee, hij moet alleen genoegen nemen met een plek op links... Robben rechts en Huntelaar spitsquote:
Wacht... en als Turkije WINT, dan is Turkije dus beter!?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Smoofie het volgende:
EN nu turkije afmaken, krijgen die turken eindelijk 's te zien dat NLD beter is.
tv staat naast de pcquote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus,kijk jij de analyses tijdens de rust!? Je gaat 14 minuten voor de TV blijven hangen met al die reclames, om even 30 seconden te horen van de analitici dat het niet zo best was, en dat het hopelijk de 2de helft beter gaat!?!?
Beginnersgeluk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wacht... en als Turkije WINT, dan is Turkije dus beter!?
bijlmer??quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ik hoop overigens niet dat de Turken winnen...
Dan houden ze me weer wakker met hun achterlijke getoeter door de straten. Woon namelijk vlakbij de Arena
Ik krijg zo vaak te horen van turken dat turkije beter is dit dat blablalba(OOK met voetbal) dus als ze nu worden weggespeeld leren ze hun lesjequote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wacht... en als Turkije WINT, dan is Turkije dus beter!?
Amstelveenquote:
Of ze breken je huis af als Nederland wintquote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ik hoop overigens niet dat de Turken winnen...
Dan houden ze me weer wakker met hun achterlijke getoeter door de straten. Woon namelijk vlakbij de Arena
PVV-promotieteam.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef bascross het volgende:
Stel debielen.
Portugalquote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Of ze breken je huis af als Nederland wint
Lose/Lose
Kun je weer een auto winnen door het antwoord te SMS-en op de vraag:quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
tv staat naast de pc![]()
Ik mis al bijna de belspelletjes tijdens de rust.
Ontbijtkoek met een dikke laag boter, nom nom. Is een stuk beter te verteren dan de wedstrijd tot nu toequote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ben nu chips aan het eten, Thai Sweet Chili, lekker
QFTquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
Maduro, Lens en Pieters zo snel mogelijk wisselen. Allen mogen ze het Oranje shirt niet eens dragen.
Lekker.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ben nu chips aan het eten, Thai Sweet Chilli, lekker
Nog erger dan Turkije en Marokko bij elkaarquote:
Voorlopig worden ze nog niet weggespeeld, maar waarom zou je er uberhaupt iets van aantrekken!?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik krijg zo vaak te horen van turken dat turkije beter is dit dat blablalba(OOK met voetbal) dus als ze nu worden weggespeeld leren ze hun lesje
Doner Kebabquote:
Ja, maar dat begrijpen ze niet, ze moeten het zien, anders snappen ze het niet,quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voorlopig worden ze nog niet weggespeeld, maar waarom zou je er uberhaupt iets van aantrekken!?
Als ze zeggen dat Turkije beter is, kun je altijd nog zeggen dat dat puur en alleen door de NLse coach komt...
Blijkbaar hebben de turken toch een Nederland baasje nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voorlopig worden ze nog niet weggespeeld, maar waarom zou je er uberhaupt iets van aantrekken!?
Als ze zeggen dat Turkije beter is, kun je altijd nog zeggen dat dat puur en alleen door de NLse coach komt...
Raffie lekker laten staanquote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is van der Vaart niet gewisseld?!???!?!?!?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Blakablaka het volgende:
Turkieturkie is niet dom,
turkieturkie luier om.
Droog en niet grappig, maar ach
om geen ban te krijgen vanwege het beledigen van een heel volk en geloof zou ik het als volgt willen formuleren:quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah Pietje ben je er ook, wat vind je van Turkije man?
Ojee, hoop dat ie hem nog kan terugvinden.quote:
Ja? Huntelaar blijft gewoon spits spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Ricard0j het volgende:
En gaat v. Persie dus wel op rechts spelen?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
om geen ban te krijgen vanwege het beledigen van een heel volk en geloof zou ik het als volgt willen formuleren:
vergeleken met turkije vind ik ajax een leuke en gezellige volksclub met traditie, historie en een imposante uitstraling waarvan de supporters altijd voor een leuke sfeer zorgen......
Goed van v. Marwijk dat ie Sneijder wisselt. Afgelopen weekend nog de Italiaanse derby gespeeld, die krijgt totaal geen rust.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Smoofie het volgende:
Maduro er nog inWel beter voor sneijder maar alsnog
geen 4-0 meer zo
Haha oké.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
om geen ban te krijgen vanwege het beledigen van een heel volk en geloof zou ik het als volgt willen formuleren:
vergeleken met turkije vind ik ajax een leuke en gezellige volksclub met traditie, historie en een imposante uitstraling waarvan de supporters altijd voor een leuke sfeer zorgen......
Ik herinner me één user hier die zei dat ik niet goed wijs, toen ik dat zeiquote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja? Huntelaar blijft gewoon spits spelen
mijn ongecensureerde reactie staat ergens op pagina 2 van dit topicquote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pietje, wooow, ik ben het met je eens!!!!
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Net je andere reactie gelezen, niet mee eens, wilders is slecht voor de economie helaasquote:Op woensdag 17 november 2010 21:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mijn ongecensureerde reactie staat ergens op pagina 2 van dit topic
Een goede vriendin zit er nu. Ze had er heel veel zin in... Mij benieuwen wat ze zegt als ze terug komtquote:
Zou wel mooie TV opleverenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
Tijd dat de ME die tribune gaat leegvegen.
Oja?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hongaarse scheids staat achter ons!
QFTquote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Tinos85 het volgende:
Nederland - Turkije en Nederland - Marokko zijn wedstrijden waar je niet bij wil zijn
Is dat een romeinse kaars in je broek of ben je gewoon blij me te zien?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe je vuurwerk mee naar binnen kan nemen.
Menig stadions in Turkije worden in de fik gestoken tijdens een wedstrijd. Daar is het zo normaal, dat ze gewoon door blijven spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Mkr het volgende:
Wat een kansloze stakkers zeg.. tering verneuk het in turkije lekker maar niet hier in nederland!
Ja hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de uitgang die kutturken laten kiezen welk paspoort ze willen houden, maar dat lef heeft deze regering niet.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maduro heeft in de rust zitten Fokken en hij wist wat hem te doen stond.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maduro heeft in de rust zitten Fokken en hij wist wat hem te doen stond.
Ja lache joh.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Dat worden straks rellen in Amsterdam
Bij een eventuele 3-0 is de 2e ring 'r straks aanquote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Shit, BansheeBoy heeft het topic gevondenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt wel of die gasten voetballen met een verse Turkse pizza op de torso, met of zonder sambal even daargelaten.²
Daar ben ik al hoor, ik vind het nog steeds een vrij matige voetballer, maar zijn streak is ongelooflijk en hij moet er nu altijd instaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal er een dag komen dat mensen Huntelaar in heel Nederland gaan waarderen. Zonder hem niet objectief af te kraken omdath ij toevallig bij Ajax heeft gespeeld
Worden die Turken daar nou nooit moe van, aangezien ze nou niet bepaald veel weten te winnen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Zit in het bloed.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Worden die Turken daar nou nooit moe van, aangezien ze nou niet bepaald veel weten te winnen.
Buiten de 16 is het niet veel inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar ben ik al hoor, ik vind het nog steeds een vrij matige voetballer, maar zijn streak is ongelooflijk en hij moet er nu altijd instaan.
Zij werken niet.. wij welquote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Worden die Turken daar nou nooit moe van, aangezien ze nou niet bepaald veel weten te winnen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Misschien zitten er zelfmoordterroristen tussen
Oh...quote:
Net reclamequote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Engeland - Frankrijk is op EL! even spieken.
Fuck, het heeft het topic gevonden fuck fuck fuck.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie graag edele négertje Drenthe invallen. Ik zie hem graag als Oranje's vaste linksback.²
Komop niet zo klagen, hij zegt ook wel eens wat leuks...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Shit, BansheeBoy heeft het topic gevonden
Truequote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Shit, BansheeBoy heeft het topic gevonden
Dat krijg je helaas als je een linkspoot op rechts zet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
van Persie moet wel voorzetten gaan geven, straks gaat ie constant naar binnen
Tong die iets leuks zegt ,nog nooit gezienquote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komop niet zo klagen, hij zegt ook wel eens wat leuks...
O nee, dat is tong
Weet je wel zeker dat het de echte Bertje is en geen kartonnen bord?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Silv het volgende:
''De rust van de voorsprong is duidelijk zichtbaar bij V. Marwijk''
Kerel zit al de hele wedstrijd op dezelfde manier.
Z'n hele leven. Volgens mij is de enige keer dat die vent kwaad is geweest in z'n hele leven, toen Van Bommel hem vertelde dat hij z'n dochter aan het ballen was.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Silv het volgende:
''De rust van de voorsprong is duidelijk zichtbaar bij V. Marwijk''
Kerel zit al de hele wedstrijd op dezelfde manier.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Z'n hele leven. Volgens mij is de enige keer dat die vent kwaad is geweest in z'n hele leven, toen Van Bommel hem vertelde dat hij z'n dochter aan het ballen was.
400.000 posts, dan moet hij toch wel een keer iets leuks hebben gezegd?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tong die iets leuks zegt ,nog nooit gezien
Zou het iemand opvallenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het de echte Bertje is en geen kartonnen bord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |