Mwa niet nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
Mathijsen er uit??
Awww, wat erg.....
Ik vind 'm geen aanwinst voor het NL 11tal.quote:
Maakt niet uit. Het Volksparkstadion is toch al van ons.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef BB-King het volgende:
Nou, Hamburg zal ook niet meer Oranje gezind zijn.
Dit had in elke willekeurige wedstrijd kunnen gebeurenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef BB-King het volgende:
Nou, Hamburg zal ook niet meer Oranje gezind zijn.
Alsof dit niet tijdens een training kan gebeuren...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
Je ziet gewoon van ver aankomen dat er iemand zwaar geblesseerd gaat raken .
Echt dom dit soort potjes
Wat lul je man, hij was één van de beste verdedigers van het hele WK.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen aanwinst voor het NL 11tal.
Of Maduro naar achteren en Schaars ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef BB-King het volgende:
Wisgerhof zal wel zo invallen... als dat maar goed gaat.
Tegen Oostenrijk 4? jaar geleden was hij inderdaad slecht.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof dit niet tijdens een training kan gebeuren...
of dan voor Janssenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of Maduro naar achteren en Schaars ofzo
Mwah.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat lul je man, hij was één van de beste verdedigers van het hele WK.
Totaal onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef iPat het volgende:
Rechtszaak met HSV kunnen we alvast voorbereiden.
Jij op Cohen stemmen, jij uitkering krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef bascross het volgende:
Die Turken allemaal fluiten en met die fakkels gooien. Ga lekker terug als je Nederland zo kut vindt.
Stel debielen.
Maar het is ook belachelijk dat je dit soort wedstrijden heb. Had ze dan lekker een paar dagen vrij gegeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
Wel weer typisch dat er altijd Nederlanders zwaar geblesseerd raken tijdens oefenpotjes...
Van Persie tegen Italië
Robben tegen Hongarije
En nu Mathijsen...
Bij andere landen hoor je dat niet zo veel.
hier moet ik het mee eens zijn. voor het wk mathijssen volledig tot aan de nek toe afgebrand en belachelijk gemaakt. maar ik kan niet anders zeggen dan dat ie geweldig speelde en juist onze aanval de zwakste schakel was ipv de verdediging! die jongen heeft tot en met het volgende toernooi bij mij alle kredietquote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat lul je man, hij was één van de beste verdedigers van het hele WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |