Daar ben ik al hoor, ik vind het nog steeds een vrij matige voetballer, maar zijn streak is ongelooflijk en hij moet er nu altijd instaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal er een dag komen dat mensen Huntelaar in heel Nederland gaan waarderen. Zonder hem niet objectief af te kraken omdath ij toevallig bij Ajax heeft gespeeld
Worden die Turken daar nou nooit moe van, aangezien ze nou niet bepaald veel weten te winnen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Dat worden straks rellen in Amsterdam
Zit in het bloed.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Worden die Turken daar nou nooit moe van, aangezien ze nou niet bepaald veel weten te winnen.
Buiten de 16 is het niet veel inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar ben ik al hoor, ik vind het nog steeds een vrij matige voetballer, maar zijn streak is ongelooflijk en hij moet er nu altijd instaan.
Zij werken niet.. wij welquote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Worden die Turken daar nou nooit moe van, aangezien ze nou niet bepaald veel weten te winnen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Misschien zitten er zelfmoordterroristen tussen
Oh...quote:
Net reclamequote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Engeland - Frankrijk is op EL! even spieken.
Fuck, het heeft het topic gevonden fuck fuck fuck.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie graag edele négertje Drenthe invallen. Ik zie hem graag als Oranje's vaste linksback.˛
Komop niet zo klagen, hij zegt ook wel eens wat leuks...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Shit, BansheeBoy heeft het topic gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |