Doner Kebabquote:
Ja, maar dat begrijpen ze niet, ze moeten het zien, anders snappen ze het niet,quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voorlopig worden ze nog niet weggespeeld, maar waarom zou je er uberhaupt iets van aantrekken!?
Als ze zeggen dat Turkije beter is, kun je altijd nog zeggen dat dat puur en alleen door de NLse coach komt...
Blijkbaar hebben de turken toch een Nederland baasje nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voorlopig worden ze nog niet weggespeeld, maar waarom zou je er uberhaupt iets van aantrekken!?
Als ze zeggen dat Turkije beter is, kun je altijd nog zeggen dat dat puur en alleen door de NLse coach komt...
Raffie lekker laten staanquote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is van der Vaart niet gewisseld?!???!?!?!?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Blakablaka het volgende:
Turkieturkie is niet dom,
turkieturkie luier om.
Droog en niet grappig, maar ach
om geen ban te krijgen vanwege het beledigen van een heel volk en geloof zou ik het als volgt willen formuleren:quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah Pietje ben je er ook, wat vind je van Turkije man?
Ojee, hoop dat ie hem nog kan terugvinden.quote:
Ja? Huntelaar blijft gewoon spits spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Ricard0j het volgende:
En gaat v. Persie dus wel op rechts spelen?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
om geen ban te krijgen vanwege het beledigen van een heel volk en geloof zou ik het als volgt willen formuleren:
vergeleken met turkije vind ik ajax een leuke en gezellige volksclub met traditie, historie en een imposante uitstraling waarvan de supporters altijd voor een leuke sfeer zorgen......
Goed van v. Marwijk dat ie Sneijder wisselt. Afgelopen weekend nog de Italiaanse derby gespeeld, die krijgt totaal geen rust.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Smoofie het volgende:
Maduro er nog inWel beter voor sneijder maar alsnog
geen 4-0 meer zo
Haha oké.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
om geen ban te krijgen vanwege het beledigen van een heel volk en geloof zou ik het als volgt willen formuleren:
vergeleken met turkije vind ik ajax een leuke en gezellige volksclub met traditie, historie en een imposante uitstraling waarvan de supporters altijd voor een leuke sfeer zorgen......
Ik herinner me één user hier die zei dat ik niet goed wijs, toen ik dat zeiquote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja? Huntelaar blijft gewoon spits spelen
mijn ongecensureerde reactie staat ergens op pagina 2 van dit topicquote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pietje, wooow, ik ben het met je eens!!!!
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Net je andere reactie gelezen, niet mee eens, wilders is slecht voor de economie helaasquote:Op woensdag 17 november 2010 21:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mijn ongecensureerde reactie staat ergens op pagina 2 van dit topic
Een goede vriendin zit er nu. Ze had er heel veel zin in... Mij benieuwen wat ze zegt als ze terug komtquote:
Zou wel mooie TV opleverenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
Tijd dat de ME die tribune gaat leegvegen.
Oja?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hongaarse scheids staat achter ons!
QFTquote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Tinos85 het volgende:
Nederland - Turkije en Nederland - Marokko zijn wedstrijden waar je niet bij wil zijn
Is dat een romeinse kaars in je broek of ben je gewoon blij me te zien?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe je vuurwerk mee naar binnen kan nemen.
Menig stadions in Turkije worden in de fik gestoken tijdens een wedstrijd. Daar is het zo normaal, dat ze gewoon door blijven spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Mkr het volgende:
Wat een kansloze stakkers zeg.. tering verneuk het in turkije lekker maar niet hier in nederland!
Ja hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de uitgang die kutturken laten kiezen welk paspoort ze willen houden, maar dat lef heeft deze regering niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |