Oneens. Reserve hoofdklasse is honderd keer leuker dan Oranje. Om over de FA-cup (op wat voor niveau dan ook) nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelfs Fa-Cup voetbal tussen teams uit de Blue-Square division gekeken.
Voetbal=Voetbal.
Ik kan me nog een MetMichiel uitzending herinneren waar ik bij aanwezig was en waar ik vergeten was m'n telefoon op stil te zetten...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha en terecht!
Gelukkig ben ik nog nooit een vreemde tegengekomen bij wie ineens *sms* of *telefoon* uit zijn toestel kwam.... Lijkt me zoooo raar
nee?! Echt?!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik kan me nog een MetMichiel uitzending herinneren waar ik bij aanwezig was en waar ik vergeten was m'n telefoon op stil te zetten...
*POING* SMS, gevolgd door een (geheel terechte) boze blik van jou
Hoe denk je dat ik me voelde, *poing* "Telefoon!" gevolgd door "Met Maricha!"quote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha en terecht!
Gelukkig ben ik nog nooit een vreemde tegengekomen bij wie ineens *sms* of *telefoon* uit zijn toestel kwam.... Lijkt me zoooo raar
Ja, echt. Was geloof ik toen ik er met die studenten was en ik ze net daarvoor vertelde dat het absoluut verboden was om enig geluid te maken als het rode lampje aan is...quote:
True, ook een keer gehadquote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voelde, *poing* "Telefoon!" gevolgd door "Met Maricha!"
Da's pas vaag.
hahahahahaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's pas vaag.
Goed om te lezen Marichaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Maricha het volgende:
met mij gaat het goed en het is erg gezellig bij de grootste familie!
Die zijn er wel ja...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Waalwijker het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die serieus mensen die vrij nemen voor Serious Request? Ik dacht daar laatst iets over te lezen.
Nope, heb al vakantiequote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Waalwijker het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die serieus vrij nemen voor Serious Request? Ik dacht daar laatst iets over te lezen.
Ik heb nog 5 dagen over. Ik kan een hele week tussen kerst en oud & nieuw vrij nemen en me eigen de pleuris vervelen. Of ik kan 3 dagen vrij nemen die week en 2 dagen daarvoor, om eens even volop te genieten van SR. En dat zou ik waarschijnlijk niet doen als er geen SR was. Dus ja, ik neem serieus 2 dagen vrij om vrij te zijn op dagen waarop iets leuks te doen is in de buurt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Waalwijker het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die serieus vrij nemen voor Serious Request? Ik dacht daar laatst iets over te lezen.
Ik krijg dat idee bijnaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef Waalwijker het volgende:
Is heel Maastricht aangesloten op jouw huis qua stroom, Roel?
Ik héb dan nog vrijquote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Waalwijker het volgende:
Ja en nee. Ik ben dit jaar sowieso vrij met Serious Request, vorig jaar heb ik inderdaad bewust vrij genomen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Och mensen, hoor toch es wat een ongekende schoonheid in muzikale vorm![]()
![]()
![]()
.
Bazinquote:Op woensdag 17 november 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik zet gewoon m'n laatste episode van Glee op pauze voor dit nummer. Wat een baas ben ik he.
ik heb wel een aantal keer het spannende muziekje gehad, gevolgd door "Met Maricha!"quote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's pas vaag.
Als je het maar wonderschoon vindt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
Serieus nog nooit gehoord dit. Niet boos worden.
En, hoe vind je 'm?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
Ahh Roelie.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
Zit er niet al genoeg water in de Maas dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
Wat Waalwijker zegt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit er niet al genoeg water in de Maas dan?
Je krijgt nu 10 punten van Roel met een bonuspunt voor Ierland.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Nog nooit gehoord deze, echt heel mooi. Krijg nu ook echt zin in de winter. In Ierland ofzo.
Ierlandquote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Nog nooit gehoord deze, echt heel mooi. Krijg nu ook echt zin in de winter. In Ierland ofzo.
Wat Cee zegt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je krijgt nu 10 punten van Roel met een bonuspunt voor Ierland.
Is dat een systeem net zoals de bonuskaart van de Appie?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Uitbetaling in pints Guinnessquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat een systeem net zoals de bonuskaart van de Appie?
Doei.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Nu kan ik vredig heengaan. Spreekwoordelijk dan hè!
Het is meer zoiets als de Toy Story actie en je hebt net Woody gekregen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat een systeem net zoals de bonuskaart van de Appie?
Ik doe even een gehoortest.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Sirolf het volgende:
In de reclame zet ik maar even een pauzemuziekje op dan, met vandaag Infadels - Can't Get Enough.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je het maar wonderschoon vindt.
Héél erg prettig.quote:
Guinness.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uitbetaling in pints Guinness.
Erg fijne plaatquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Sirolf het volgende:
In de reclame zet ik maar even een pauzemuziekje op dan, met vandaag Infadels - Can't Get Enough.
En hierna de nieuwe single van Graffiti6, Stone In My Heart.
Ach, bij jou had ik de hoop toch al láng opgegeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat Waalwijker zegt.
Sorry Roel en Sersjee![]()
![]()
Ga jij maar even koffie halen voor Tom... met suiker!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe even een gehoortest.
Of een psychologische test.
Of een..
Sersjeequote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, bij jou had ik de hoop toch al láng opgegeven.
enorm druk hier, maar officiel heb ik nu weekend!!!quote:
Wtfquote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Waalwijker het volgende:
NEEEEE! TOM. FLIKKER-OP! Jij verdient die koffie die je krijgt niet eens.![]()
![]()
Nu al weekend? Goed bezig!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
enorm druk hier, maar officiel heb ik nu weekend!!!
zal wel niets van komen...
Ik heb net een verzoek ingestuurd voor de nieuwe werkgever van Roel.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/b(...)troductie/index.html
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
Eigenlijk is Tom de Ridder de schaamnaam van 2010.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Waalwijker het volgende:
NEEEEE! TOM. FLIKKER-OP! Jij verdient die koffie die je krijgt niet eens.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
Gelukkig heb ik op DIT moment nog geen werk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
Roel heeft al lang geregeld dat ze bij hem thuis komt optreden hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net een verzoek ingestuurd voor de nieuwe werkgever van Roel.
Ik Spofity even de nieuwe van Caro Emerald: Riviera Life.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij maar even koffie halen voor Tom... met suiker!
do is mn roostervrije dag, vr heb ik vrij genomen. beide om voor de kids te zorgen. maar zo druk op het werk dat ik aangeboden heb in geval an nood vanaf huis mee te helpen.quote:
Al vond ik Con Domen toch ook wel grappig.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk is Tom de Ridder de schaamnaam van 2010.
Oe! Zalig zijn de onwetenden...quote:
Van MKB Brandstof! Iedereen is blij als hij langskomt want het is een toffe peer! En drinkt z'n koffie met suiker graag!quote:
die hoor je vaak op de radio..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Van MKB Brandstof! Iedereen is blij als hij langskomt want het is een toffe peer! En drinkt z'n koffie met suiker graag!
Die doet het met kleine kinderen... [/Prem]quote:
Dan heb je wel hart voor het werk en je collega's. Erg goed.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
do is mn roostervrije dag, vr heb ik vrij genomen. beide om voor de kids te zorgen. maar zo druk op het werk dat ik aangeboden heb in geval an nood vanaf huis mee te helpen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die doet het met kleine kinderen... [/Prem]
Oh die gozer.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hans. Je kent Tom de Ridder toch wel? Da's de zanger van de band MKB.
Nee. Het is maar een oefenpotje.quote:
ik kijk nooit naar voetbal, kijk alleen naar Ajaxquote:
dan zijn het geen 2 leuke weken als je alleen maar ajax kijkt ..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar voetbal, kijk alleen naar Ajax
En dat is de laatste tijd al geen feest.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb jij het even slecht getroffen de afgelopen tien jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb jij het even slecht getroffen de afgelopen tien jaar.
En die is goooeeeed manquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Sirolf het volgende:
En hierna de nieuwe single van Graffiti6, Stone In My Heart.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
8293quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
Zonder op zijn profiel te kijken, hoeveel followers denken jullie dat Tom de Ridder op Twitter heeft?
Geen..niemandquote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
Zonder op zijn profiel te kijken, hoeveel followers denken jullie dat Tom de Ridder op Twitter heeft?
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Oke, deze ken ik ook nog niet, maar gruwelijk wat vet![]()
Het is niet eens te meten hoezeer me dat aan m'n reet zal roesten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is niet eens te meten hoe zeer me dat aan m'n reet zal roesten.
Oke, hier kan ik niet tegen op.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is niet eens te meten hoe zeer me dat aan m'n reet zal roesten.
En wat dacht je van aan je achterwerk oxideren?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is niet eens te meten hoezeer me dat aan m'n reet zal roesten.
3quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
Ach, was wel in het stadion bij de laatste 2 europacups die we wonnen. Fan ben je in goede en slechte tijden. Zaterdagavond gewoon weer naar Ajax-PSV!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, was wel in het stadion bij de laatste 2 europacups die we wonnen. Fan ben je in goede en slechte tijden. Zaterdagavond gewoon weer naar Ajax-PSV!
Sirolf weet het. Zonder twijfel.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Broekie het volgende:
Valt me nu eigenlijk pas op dat er twee mensen aan de producerkant van het bureau zitten. Iemand enig idee wie er naast Tjitse zit?
Nope, geen idee. Zal je aan Dhr. T. Tjibsma moeten vragen via Twitter.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sirolf weet het. Zonder twijfel.
Zwaaien, zit ongeveer naast je in 414quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit in de PSV-vakken.
Die geeft toch geen antwoordquote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Zal je aan Dhr. T. Tjibsma moeten vragen via Twitter.
Tof, hoe herken ik je?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zwaaien, zit ongeveer naast je in 414
Wat zeg je nou, is Weezer?quote:
in jouw ogen ben ik in het uitvak denk ik? Zit gewoon in mn vertrouwde Ajax vak. Hoewel, dat was Vak R, en daar stonden we...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zit je wel in 't uitvak zaterdag?
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat dit nooit een hit is geworden...
Nee, sorry, ik zat in kengetallen te denken.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
in jouw ogen ben ik in het uitvak denk ik? Zit gewoon in mn vertrouwde Ajax vak. Hoewel, dat was Vak R, en daar stonden we...
Wat een baggerherrie...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Timo20 het volgende:
KIDS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb Michiel een tweet gestuurd of ie dan ook deze versie wilt draaien![]()
![]()
Als Ajax verliest en Roda wint bij De Graafschap (wat opzich al moeilijk zat wordtquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik zat in kengetallen te denken.Moment van verstandsverbijstering van mij.
Wat verwacht je ervan?
Ajax sjaal...quote:
quote:
zware pot.... voor onsquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik zat in kengetallen te denken.Moment van verstandsverbijstering van mij.
Wat verwacht je ervan?
Lijkt me duidelijk hoe ik hier over denk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als Ajax verliest en Roda wint bij De Graafschap (wat opzich al moeilijk zat wordt) dan staan we gelijk in punten
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd voor PILS.. Proost, Michiel.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd voor een glas Taksi Sinaasappel. Proost, Michiel.
Dat dus!!quote:
't is nu de badeend versie zie ik, maar stoomboot was idd toepasselijker geweestquote:
Dat was zielig geweest voor Rudy, was meteen de helft van z'n zendtijd verdwenen...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:39 schreef Sersjee het volgende:
Godver. Plork en de Aannemers... Die had ik moeten aanvragen. Sja la la ofzo.
Ik vind dat echt zo'n kerstliedjes-achtige sax!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef alors het volgende:
Jahoor het kan niet op vanavond
Die sax straks is zoooooooo vet!
The Big Man is een baas.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef alors het volgende:
Jahoor het kan niet op vanavond
Die sax straks is zoooooooo vet!
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans is er met z'n hoofd niet echt bij vanavond.
Werkt ie bij de NS met z'n vertraging?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans is er met z'n hoofd niet echt bij vanavond.
Pas op, er kan nog een Hans volgen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Werkt ie bij de NS met z'n vertraging?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:39 schreef Sersjee het volgende:
Godver. Plork en de Aannemers... Die had ik moeten aanvragen. Sja la la ofzo.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pas op, er kan nog een Hans volgen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was gisteren op station Hilversum, en de live omroepster versprak zich. De trein naar Hilversum had vertraging.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik was gisteren op station Hilversum, en de live omroepster versprak zich. De trein naar Hilversum had vertraging.![]()
Yup. Goede vriend van Zanger Rinus.quote:
*proest*quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Goede vriend van Zanger Rinus.
En zanger Bob dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Samen gangbangen ze Marloes elk weekendquote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stapte behoorlijk verkeerd. Is inmiddels afgevoerd naar het ziekenhuis.quote:
ouch.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Stapte behoorlijk verkeerd. Is inmiddels afgevoerd naar het ziekenhuis.
Die's wel zó 2005quote:
True that.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe mij de uitvoering van Tom Petty maar.
Dat je het durft toe te geven spreekt ook niet echt voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die's wel zó 2005![]()
Ik heb Zanger Bob een keer zien optreden. Op een gigantisch kamperfeest in Motel Akersloot van de legendarische Sjaak Verkade. Ik ben er niet trots op.
Ach, het was gratis en ik was kachellam. En daarbij, van elke ervaring leer jequote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat je het durft toe te geven spreekt ook niet echt voor jezoiets wil je normaal gesproken voor jezelf houden
Vooral dat is zéér belangrijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, het was gratis en ik was kachellam. En daarbij, van elke ervaring leer je
Volgens mij zijn wij de enigen die dat nog kennen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou de Veenstra-uitvoering van 9 Crimes ook nog gerequest worden?
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enigen die dat nog kennen.
Ik ken 'm. OMG. Als ik ballen had, had ik ze uit m'n broek gelachen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enigen die dat nog kennen.
Dat is de meest aangevraagde plaatquote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou de Veenstra-uitvoering van 9 Crimes ook nog gerequest worden?
Omroeppolitiek in ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef Waalwijker het volgende:
En iedereen in dit topic maar boos zijn dat Rudy 'wegging' toen bij die laatste uitzending. Joe.
Ikquote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
Mag ik nog evenop Silverlight?
Ja dat mag ik
Silverlight
Niks mis met Silverlight.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
Mag ik nog evenop Silverlight?
Ja dat mag ik
Silverlight
Kiek `m stoan, d`n DJ Paul Elstakquote:
Sinds Powned er een commerciel mee had is ie voor mij ook in waarde gedaald ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Nou dan had ik nog liever Turbo gehad, Mars
![]()
#TREETSquote:
Done.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, kom maar op met die #ITHINKILIKEIT reacties jongens.
Check.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond alleen #MARS twitteren wel genoeg. Dus deze doe ik hier wel even.
#ITHINKILIKEIT
cd? Wat is dat?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef Timo20 het volgende:
En daar ging het volume in m`n auto gisteren, toen deze op de cd voorbij kwam![]()
In Waalwijker zeker?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Waalwijker het volgende:
10 uur, dus dat betekent 3FM uit voor mij.Gelukkig heb ik weer nachtdienst, dus dat betekent Lex
en Bert.
Licht Uit... is dat niet een Opposites-vibe?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, DER RUDY zit nog echt in de LLink-vibe. Het licht uit.
Dit zal wel een heel slimme opmerking zijn, maar vind je 't erg als ik 'm niet snapt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |