Oh die gozer.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hans. Je kent Tom de Ridder toch wel? Da's de zanger van de band MKB.
Nee. Het is maar een oefenpotje.quote:
ik kijk nooit naar voetbal, kijk alleen naar Ajaxquote:
dan zijn het geen 2 leuke weken als je alleen maar ajax kijkt ..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar voetbal, kijk alleen naar Ajax
En dat is de laatste tijd al geen feest.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb jij het even slecht getroffen de afgelopen tien jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb jij het even slecht getroffen de afgelopen tien jaar.
En die is goooeeeed manquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Sirolf het volgende:
En hierna de nieuwe single van Graffiti6, Stone In My Heart.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb jij het even slecht getroffen de afgelopen tien jaar.
8293quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
Zonder op zijn profiel te kijken, hoeveel followers denken jullie dat Tom de Ridder op Twitter heeft?
Geen..niemandquote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
Zonder op zijn profiel te kijken, hoeveel followers denken jullie dat Tom de Ridder op Twitter heeft?
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Oke, deze ken ik ook nog niet, maar gruwelijk wat vet![]()
Het is niet eens te meten hoezeer me dat aan m'n reet zal roesten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is niet eens te meten hoe zeer me dat aan m'n reet zal roesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |