Ahh Roelie.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
Zit er niet al genoeg water in de Maas dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
Wat Waalwijker zegt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
Serieus nog nooit gehoord dit. Niet boos worden.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit er niet al genoeg water in de Maas dan?
Je krijgt nu 10 punten van Roel met een bonuspunt voor Ierland.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Nog nooit gehoord deze, echt heel mooi. Krijg nu ook echt zin in de winter. In Ierland ofzo.
Ierlandquote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Nog nooit gehoord deze, echt heel mooi. Krijg nu ook echt zin in de winter. In Ierland ofzo.
Wat Cee zegt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je krijgt nu 10 punten van Roel met een bonuspunt voor Ierland.
Is dat een systeem net zoals de bonuskaart van de Appie?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Uitbetaling in pints Guinnessquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat een systeem net zoals de bonuskaart van de Appie?
Doei.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Nu kan ik vredig heengaan. Spreekwoordelijk dan hè!
Het is meer zoiets als de Toy Story actie en je hebt net Woody gekregen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat een systeem net zoals de bonuskaart van de Appie?
Ik doe even een gehoortest.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Sirolf het volgende:
In de reclame zet ik maar even een pauzemuziekje op dan, met vandaag Infadels - Can't Get Enough.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je het maar wonderschoon vindt.
Héél erg prettig.quote:
Guinness.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uitbetaling in pints Guinness.
Erg fijne plaatquote:Op woensdag 17 november 2010 20:57 schreef Sirolf het volgende:
In de reclame zet ik maar even een pauzemuziekje op dan, met vandaag Infadels - Can't Get Enough.
En hierna de nieuwe single van Graffiti6, Stone In My Heart.
Ach, bij jou had ik de hoop toch al láng opgegeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat Waalwijker zegt.
Sorry Roel en Sersjee![]()
![]()
Ga jij maar even koffie halen voor Tom... met suiker!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe even een gehoortest.
Of een psychologische test.
Of een..
Sersjeequote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, bij jou had ik de hoop toch al láng opgegeven.
enorm druk hier, maar officiel heb ik nu weekend!!!quote:
Wtfquote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Waalwijker het volgende:
NEEEEE! TOM. FLIKKER-OP! Jij verdient die koffie die je krijgt niet eens.![]()
![]()
Nu al weekend? Goed bezig!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
enorm druk hier, maar officiel heb ik nu weekend!!!
zal wel niets van komen...
Ik heb net een verzoek ingestuurd voor de nieuwe werkgever van Roel.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/b(...)troductie/index.html
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
Eigenlijk is Tom de Ridder de schaamnaam van 2010.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef Waalwijker het volgende:
NEEEEE! TOM. FLIKKER-OP! Jij verdient die koffie die je krijgt niet eens.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
Gelukkig heb ik op DIT moment nog geen werk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
Roel heeft al lang geregeld dat ze bij hem thuis komt optreden hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MissMontreal![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net een verzoek ingestuurd voor de nieuwe werkgever van Roel.
Ik Spofity even de nieuwe van Caro Emerald: Riviera Life.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij maar even koffie halen voor Tom... met suiker!
do is mn roostervrije dag, vr heb ik vrij genomen. beide om voor de kids te zorgen. maar zo druk op het werk dat ik aangeboden heb in geval an nood vanaf huis mee te helpen.quote:
Al vond ik Con Domen toch ook wel grappig.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk is Tom de Ridder de schaamnaam van 2010.
Oe! Zalig zijn de onwetenden...quote:
Van MKB Brandstof! Iedereen is blij als hij langskomt want het is een toffe peer! En drinkt z'n koffie met suiker graag!quote:
die hoor je vaak op de radio..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Van MKB Brandstof! Iedereen is blij als hij langskomt want het is een toffe peer! En drinkt z'n koffie met suiker graag!
Die doet het met kleine kinderen... [/Prem]quote:
Dan heb je wel hart voor het werk en je collega's. Erg goed.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
do is mn roostervrije dag, vr heb ik vrij genomen. beide om voor de kids te zorgen. maar zo druk op het werk dat ik aangeboden heb in geval an nood vanaf huis mee te helpen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die doet het met kleine kinderen... [/Prem]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |