Oke, hier kan ik niet tegen op.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is niet eens te meten hoe zeer me dat aan m'n reet zal roesten.
En wat dacht je van aan je achterwerk oxideren?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is niet eens te meten hoezeer me dat aan m'n reet zal roesten.
3quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Waalwijker het volgende:
Zonder op zijn profiel te kijken, hoeveel followers denken jullie dat Tom de Ridder op Twitter heeft?
Ach, was wel in het stadion bij de laatste 2 europacups die we wonnen. Fan ben je in goede en slechte tijden. Zaterdagavond gewoon weer naar Ajax-PSV!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb jij het even slecht getroffen de afgelopen tien jaar.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, was wel in het stadion bij de laatste 2 europacups die we wonnen. Fan ben je in goede en slechte tijden. Zaterdagavond gewoon weer naar Ajax-PSV!
Sirolf weet het. Zonder twijfel.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Broekie het volgende:
Valt me nu eigenlijk pas op dat er twee mensen aan de producerkant van het bureau zitten. Iemand enig idee wie er naast Tjitse zit?
Nope, geen idee. Zal je aan Dhr. T. Tjibsma moeten vragen via Twitter.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sirolf weet het. Zonder twijfel.
Zwaaien, zit ongeveer naast je in 414quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit in de PSV-vakken.
Die geeft toch geen antwoordquote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Zal je aan Dhr. T. Tjibsma moeten vragen via Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |