Yup. Goede vriend van Zanger Rinus.quote:
*proest*quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Goede vriend van Zanger Rinus.
En zanger Bob dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Samen gangbangen ze Marloes elk weekendquote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stapte behoorlijk verkeerd. Is inmiddels afgevoerd naar het ziekenhuis.quote:
ouch.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Stapte behoorlijk verkeerd. Is inmiddels afgevoerd naar het ziekenhuis.
Die's wel zó 2005quote:
True that.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe mij de uitvoering van Tom Petty maar.
Dat je het durft toe te geven spreekt ook niet echt voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die's wel zó 2005![]()
Ik heb Zanger Bob een keer zien optreden. Op een gigantisch kamperfeest in Motel Akersloot van de legendarische Sjaak Verkade. Ik ben er niet trots op.
Ach, het was gratis en ik was kachellam. En daarbij, van elke ervaring leer jequote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat je het durft toe te geven spreekt ook niet echt voor jezoiets wil je normaal gesproken voor jezelf houden
Vooral dat is zéér belangrijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, het was gratis en ik was kachellam. En daarbij, van elke ervaring leer je
Volgens mij zijn wij de enigen die dat nog kennen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou de Veenstra-uitvoering van 9 Crimes ook nog gerequest worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |