abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:45:54 #251
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89788045
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet beledigen. Ik wil aantonen dat de PVV een incompetente ondemocratische boevenbende is. Niet om mensen te kwetsen, maar juist om te voorkomen dat dat gebeurt.
Dan ben je aan het doorslaan wat mij betreft.
Weet je wat je zou moeten doen? De energie steken in kijken hoe je je favorietes partij weer bovenjan kan helpen.
Je kan wel blijven hangen en huilen in het verlies in vertrouwen in PVDA maar ga nou eerst eens kijken wat daar de oorzaak van zou zijn. Hoe maak je je partij weer sterk, zonder elleboogwerk.
Typisch hoor, iemand zwart maken om er zelf mooi uit te kunnen zien.
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:47:38 #252
104871 remlof
Europees federalist
pi_89788159
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan ben je aan het doorslaan wat mij betreft.
Weet je wat je zou moeten doen? De energie steken in kijken hoe je je favorietes partij weer bovenjan kan helpen.
Je kan wel blijven hangen en huilen in het verlies in vertrouwen in PVDA maar ga nou eerst eens kijken wat daar de oorzaak van zou zijn. Hoe maak je je partij weer sterk, zonder elleboogwerk.
Typisch hoor, iemand zwart maken om er zelf mooi uit te kunnen zien.
Je snapt het echt niet. Ik zie oprecht de PVV als een bedreiging voor onze democratie. Die bedreiging zie ik in geen enkele andere partij.
pi_89788220
Als de PVV een bedreiging was voor onze democratische rechtsstaat, had de AIVD allang ingegrepen, of zal dat nog doen. Vraag me af waar jij dat op baseert.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:49:02 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89788243
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet. Ik zie oprecht de PVV als een bedreiging voor onze democratie. Die bedreiging zie ik in geen enkele andere partij.
Nee ik snap het echt niet nee. De partij is democratisch gekozen.
The truth was in here.
pi_89788281
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Het lijkt af en toe helaas extremer te worden.

Je wordt praktisch een karikatuur van jezelf.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:51:34 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_89788384
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef Steeven het volgende:
Als de PVV een bedreiging was voor onze democratische rechtsstaat, had de AIVD allang ingegrepen, of zal dat nog doen. Vraag me af waar jij dat op baseert.
Omdat we een democratie zijn. Daarom vind ik juist dat het geëikte middel om die beweging te bestrijden is door deze continu door te lichten zodat het volk kan zien waar zij echt voor staat.

Maar goed, dit kan beter ergens anders, is nogal offtopic hier.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:54:04 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89788488
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat we een democratie zijn. Daarom vind ik juist dat het geëikte middel om die beweging te bestrijden is door deze continu door te lichten zodat het volk kan zien waar zij echt voor staat.

.
Dat lijkt mij niet offtopic omdat we in het anti PVV topic zitten .
The truth was in here.
pi_89788572
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee ik snap het echt niet nee. De partij is democratisch gekozen.
Ja, ik begrijp deze hetze ook niet. En om het een ondemocratische boevenbende te noemen vind ik wel heel erg extreem, net als het fascisme wat de PVV ook regelmatig aangewreven wordt.
pi_89788587
quote:

Want een paar randdebielen in de partij staat gelijk aan een gevaar voor de democratie? Elke partij heeft randdebielen erin zitten. Hoe dat onze democratische rechtsstaat precies in gevaar brengt is me niet duidelijk en snap je volgens mij zelf ook niet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:57:27 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_89788653
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

.
Dat lijkt mij niet offtopic omdat we in het anti PVV topic zitten .
Er is geen anti-PVV topic, wel [CENTRAAL] [PVV] - Deel 32 - Waar de PVV een personeelsprobleem heeft - daar ga ik graag deze discussie met je aan, niet hier.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Steeven het volgende:

[..]

Want een paar randdebielen in de partij staat gelijk aan een gevaar voor de democratie? Elke partij heeft randdebielen erin zitten. Hoe dat onze democratische rechtsstaat precies in gevaar brengt is me niet duidelijk en snap je volgens mij zelf ook niet.
[CENTRAAL] [PVV] - Deel 32 - Waar de PVV een personeelsprobleem heeft
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:01:00 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89788809
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Er is geen anti-PVV topic, wel [CENTRAAL] [PVV] - Deel 32 - Waar de PVV een personeelsprobleem heeft - daar ga ik graag deze discussie met je aan, niet hier.
Ok, nou afgaande op de TT's zou ik een merge voorstellen dan. ;)
The truth was in here.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:18:29 #262
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_89789731
- [CENTRAAL] [PVV] - Deel 32 - Waar de PVV een personeelsprobleem heeft -

[ Bericht 46% gewijzigd door remlof op 11-12-2010 00:24:26 ]
pi_89790714
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef phpmystyle het volgende:

Morgen ga ik remlof aanpakken. Wat hij doet kan niet.
BREAKING: Wilders steunt Fok!-topic! :o

"Ik kan U wel zeggen dat het zoeken van openbare bronnen iets is wat ik absoluut iedereen aanraad om te gaan doen." - Geert Wilders (PowNews, 10 december 2010)

Kennelijk kan het dus wel degelijk, sterker nog, ome Geert juicht het zelfs toe! :Y
pi_89794550
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij zijn amateurs en googlen alleen maar een beetje. De pers doet haar werk wel ;)

En één van die PVVers blijkt nu al tijdens de apartheid ijn Zuid-Afrika te hebben gestudeerd en aangesloten te zijn bij een kerk waar vrouwen strikt gescheiden worden van de mannen :')
In NL zijn er naar schatting 1 miljoen gelovigen die niets liever willen dan dat mannen van vrouwen gescheiden zijn. De meesten van hen zijn herkenbaar aan vlasbaarden en hoofddoeken. Dáár hoor ik je niet over.

Wat moet jij een enorme blok beton voor je kop hebben dat je dat niet eens ziet.
pi_89794679
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet beledigen. Ik wil aantonen dat de PVV een incompetente ondemocratische boevenbende is. Niet om mensen te kwetsen, maar juist om te voorkomen dat dat gebeurt.
Of het een bedreiging is voor onze democratie weet ik niet. Ze zijn democratisch gekozen. Echter in mijn ogen zijn ze wel een bedreiging voor onze samenleving. Ze zetten dingen op scherp zonder te komen met fatsoenlijke oplossingen. Ook vind ik persoonlijk dat Wilders zich heel diep moet schamen dat hij met deze boevenbende gewoon blijft zitten!!! Dat is kwalijk in mijn ogen.
Ik blijf het ook wrang vinden dat iemand een dik salaris vangt (dat wij, de burgers, betalen) voor bijna niets te doen!!

Omdat Wilders niet in staat is gebleken een fatsoenlijke groep tweede kamerleden te selecteren, lijkt het me handig dat daar door bewuste burgers wel naar wordt gekeken. Ben blij dat ook de pers erboven op zit!!!
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_89797320
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 07:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

In NL zijn er naar schatting 1 miljoen gelovigen die niets liever willen dan dat mannen van vrouwen gescheiden zijn. De meesten van hen zijn herkenbaar aan vlasbaarden en hoofddoeken. Dáár hoor ik je niet over.
De meesten zelfs :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_89797829
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
CV-fraude gebeurd overal, in elke partij, en buiten de politiek minstens zo, vind ik niet zo schokkend. Uiteraard wel jammer, dat zo'n volksvertegenwoordiger gewoon niet eerlijk is en beperkt opgeleid.

Maar goed dat Geert nog baas is, de komende jaren zal er wel een flinke wervings-/sanerings-/zuiveringsronde plaatsvinden.
dat een volksvertegenwoordiger beperkt opgeleid is vind ik geen schande, dat ze erover liegen is veel erger ;(
stand by me
pi_89798101
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

De meesten zelfs :D
Je had liever gezien dat ik getint met vissenogen en vrouwen met snor had geschreven?

Je hebt ook altijd wat te zeiken om te zeiken terwijl je weet wat er bedoeld wordt.
pi_89798492
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:22 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je had liever gezien dat ik getint met vissenogen en vrouwen met snor had geschreven?

Je hebt ook altijd wat te zeiken om te zeiken terwijl je weet wat er bedoeld wordt.
Je lult weer eens dom dat wou ik even aangeven ;).
pi_89798839
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je lult weer eens dom dat wou ik even aangeven ;).
Als user ben je al 2 keer niks en als mod al helemaal niet.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:49:19 #271
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_89799021
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als user ben je al 2 keer niks en als mod al helemaal niet.
Hij beweert tenminst niet dat er honderduizende mensen met vlasbaarden rondlopen die mannen en vrouwen geschijden willen houden. _O-
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:50:48 #272
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89799086
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 07:42 schreef aloe_vera het volgende:

"Volgende PVV'er in opspraak: De Mos was nooit schoolhoofd. "Maar als ik had gewild, had ik het kunnen zijn." Hij had z'n diploma tenslotte."
Ik ben benieuwd hoe dat nu verder gaat....
Dat gaat gewoon zo verder, dit -3 a 5- weken oude nieuws :) zal men wel recyclen tot en met :)
En vele van de sheeples vergeten het, misten het eerder ondanks alle staatskanalen 24/7, dus dat moet ook wel dan he! :)

En leuke OP ook, 'gisteren is er al een topic geopend, dus vandaar deze 2e er bij' met dank aan de uitermate pro-pvda anti-pvv modder eters hier die ook deze vast laten bestaan, echter, de pvv is zo groot dankzij dit gedrag, niet door de pvv zelf, dus met dank aan 'de oorlogs methodiek van de pvda . pvv dus' die navolging vond.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89799238
FTS, wel gezien van wanneer dit topic is? Juist van midden uit de hype rond de PVV-CV's waarin nogal wat vergeten was. Nu zijn er verse PVV'ers waaraan ook weer lekker veel niet klopt. Daar kunnen we het gewoon over hebben. Er is overigens ook een topic waar jij ook flink in meegepost hebt dat gaat over andere partijen en je begint keer op keer over die El Fassed dus dit komt nogal over als gehuil...
pi_89799308
Wat is er tot nu toe mis met de kandidaten?
pi_89799309
En ook in Drenthe hebben ze een niet onomstreden persoon gevonden. Niet handig wanneer dat je eerste naam is die bekend wordt :P

quote:
Drenthe
Nico Uppelschoten eerste Drentse PVV'er
DVHN | Gepubliceerd op 09 december 2010, 12:17
Laatst bijgewerkt op 09 december 2010, 12:28

ASSEN -
De 66-jarige Nico Uppelschoten uit Eelde is met grote waarschijnlijkheid de lijsttrekker in Drenthe voor de PVV bij de provinciale statenverkiezingen van 2 maart. Op zijn minst is hij een prominent kandidaat voor een statenzetel. Dat hebben bronnen Dagblad van het Noorden laten weten.

De oud-onderwijsman uit Eelde is daarmee de eerste bekende PVV-kandidaat in de provincie.

Uppelschoten is van oorsprong leraar wiskunde en heeft grote ervaring als onderwijsbestuurder. Hij was tot 1998 rector van het Zernike College in Groningen. Er werd hoog opgegeven van zijn werk aldaar, toch moest hij vanwege een affaire het veld ruimen.

Uppelschoten kon door een ondoorzichtige boekhouding een bedrag van rond de 15.000 gulden niet verantwoorden en werd van fraude beticht. Tot een zaak kwam het niet.

Van 2002 tot 2008 was de Eeldenaar lid van de raad van bestuur van het roc Deltion College in Overijssel. Hij vertrok na een verschil van inzicht met een nieuw aangestelde bestuurder. Zoals dat heet 'in goed overleg'. Ook hier werd zijn werk geroemd.

Uppelschoten liet in 1995 in het Nieuwsblad van het Noorden al weten politieke ambities te hebben. Zijn naam dook in 2002 op op de groslijst van toen nog Pim Fortuyns - Leefbaar Nederland. Het oud-lid van D66 haalde de definitieve lijst niet.

Er is weinig bekend over Uppelschotens politieke opvattingen. Onlangs bracht de PVV bij een bijeenkomst voor het samenstellen van een Drentse kieswijzer onder meer als standpunten naar voren dat er geen nieuwe moskeeën mogen komen in de provincie, dat alle provinciale informatie per definitie in het Nederlands gesteld moet zijn, dat er geen asielzoekerscentra bij mogen komen, dat alle provinciale cultuursubsidies afgeschaft moeten worden en er geen halal maaltijden in het provinciehuis te verkrijgen mogen zijn. Ook bepleit de partij een verbod op hoofddoekjes in het provinciehuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')