Inderdaad, ik geef liever de Koningin 'de leiding' over het formatieproces dan kamerleden als Lucassen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:52 schreef Baszh het volgende:
Wie is er nu meer geschikt dan iemand die er zijn/haar hele leven voor wordt opgeleid?
Dat dus. Maar de Kamer was de afgelopen formatie hopeloos verdeeld. Dus ik snap niet dat men juist nu aan de positie van de Koningin wil rammelen. Juist in een verdeelde Kamer zou ik het proces niet door de Kamer zelf laten leiden, maar juist een wat meer neutrale entiteit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
Bea voert alleen maar uit wat de meerderheid wilt.
Al 2 boeiende gasten, nog eentje er bij en dan is het perfect.quote:Vanavond bij P&W
Hans Jansen
Islamoloog schrijft 'De onzichtbare Ayatolah.'
Joris Luyendijk
Schrijver doet verslag van de relatie tussen politiek en media op het Binnenhof.
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hey, Ton, je onderkin danst!
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hey, Ton, je onderkin danst!
En Pauw en vooral Witteman.quote:
Jansen is een Wilders-dhimmi.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Jansen is echt een Wilders-adept.
Hij noemt Pechtold dominee.
En dat is dan wetenschapper.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Ja, die zit zich zwaar in te houden.quote:
Het is andersomquote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Het kwam ook echt niet overtuigend eruitquote:Op woensdag 17 november 2010 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Marcouch bashen slaat nergens op...als er één Marokkaanse politicus kritisch/realistisch is over de multiculturele samenleving, dan is hij het wel.
Omdat-ie F16-piloot ofzo is geweest denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Waarom praat die man met al die Engelse termen?
Ja, maar dat ga ik niet meer meemaken.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
Over 50 jaar ben ik met pensioen en kunnen we voor een prikkie een ruimtereis maken.
Hartpatiënten en zwangere vrouwen zullen niet zo snel meemogen, nee.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik niet meer meemaken.
Trouwens zouden ze ook nog gezondheidseisen van te voren stellen aan de passagiers?
Toch dus een keuring van te voren.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Trouwens zouden ze ook nog gezondheidseisen van te voren stellen aan de passagiers?
Lekker internationaal je weet toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Waarom praat die man met al die Engelse termen?
Touché.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
ahmedmarcouch
Hans Janssen liegt! Ik heb nooit een predikant als stadsdvz slotervaart uitgenodigd geen cent aan uitgegeven@pauwenwitteman
Dus..
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ze vroegen Ton Elias niet. Blijkbaar werkt het effect van gewichteloosheid niet bij hem.
quote:
Ik heb 2 van zijn boeken gelezen, hij schrijft en analyseert heel leukquote:Op woensdag 17 november 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
Leuke observaties van Joris. Lijkt mij een leuk boekje.
Ook dus nog ff naar P&W gebeldquote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
ahmedmarcouch
Hans Janssen liegt! Ik heb nooit een predikant als stadsdvz slotervaart uitgenodigd geen cent aan uitgegeven@pauwenwitteman
Dus..
Het zal me benieuwen hoe lang het duurt vooraleer bekend wordt dat hij een strafblad heeft...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:03 schreef DeeBee het volgende:
Die Hans Jansen, wat een figuur.![]()
Vorige optredens ging nog wel en op zich niks mis mee als iemand uitgesproken is en z'n opvattingen ook in tv-programma's kan doen, maar hij lijkt nu af en toe meer op een soort PVV-woordvoerder dan serieus te nemen als onderzoeken of wetenschapper, want sommige 'anekdotes' en schrale voorbeelden waren echt te populistisch. Plus in het geval van Marcouch dus ook erg twijfelachtig aan zijn reactie ook te merken...
Klopt..Hart Van Nederland wordt op dit tijdstip ook uitgezonden...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wildersadepten kijken niet naar P&W.
En dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe lang het duurt vooraleer bekend wordt dat hij een strafblad heeft...
Inderdaad. Ik hoop dat deze figuur nooit meer serieus genomen wordt en al zeker niet als Islamdeskundige hoeft op te treden.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:10 schreef Aloulou het volgende:
Jansen is weer eens gigantisch op zijn bek gegaan. Kan beter de eer aan zichzelf houden maar die zelfkennis hebben ze meestal niet deze lui.
Die schamen zich de ballen uit de broek! Jammer dat die kritische denkers van weleer nu zo radicaal en zuur geworden zijn.... hij heeft ook een tijd gehad dat het allemaal stukken milder en meer onderbouwd was.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zou er nou niet een heel legertje arabisten in Nederland zijn dat zich elke keer zit op te vreten als die man weer eens op tv de expert mag uithangen?
Voor dat laatste kun je elke sukkel wel van de straat plukkenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
Voorlopige gastenlijst, want er zullen er nog wel minstens 2 bijkomen:
#
Peter R. de Vries
Over wrakingsverzoek in Puttense moordzaak en de toestanden binnen de PVV.
Peter R. staat bekend om zijn zeer negatieve mening over de PVV. Daarom nodigen ze hem lekker uit zodat hij bij en samen met de linkse kerk de PVV kan bashenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor dat laatste kun je elke sukkel wel van de straat plukken. Welke maatschappijk relevante functie heeft Peter R. de Vries om daar weer es over te gaan orakelen?
Dat gaat lachen wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
#
Peter R. de Vries
#
Naima El Bezaz
Over haar nieuwe roman 'Vinexvrouwen'.
#
Paul van Vliet
Krijgt zondag de 'Blijvend Applaus Prijs 2010'.
Luyenduik was erg interessant gisteren, vooral over de Tweede Kamerquote:Op woensdag 17 november 2010 23:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vond die vergelijking van Luyendijk over gematigde moslims <-> gematigde Duitsers echt zeer treffend!
Precies. En daarom hoeft ie wat mij betreft niet uitgenodigd te worden. Zijn mening is niet vernieuwend noch nieuwswaardig.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Peter R. staat bekend om zijn zeer negatieve mening over de PVV. Daarom nodigen ze hem lekker uit zodat hij bij en samen met de linkse kerk de PVV kan bashen
quote:
Hij heeft iig genoeg ruimte om z'n verborgen agenda te verstoppen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Ik vertrouw die Ton Elias voor geen meter.
Nog een gast bekend:quote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond.
#
Peter R. de Vries
#
Naima El Bezaz
Over haar nieuwe roman 'Vinexvrouwen'.
#
Paul van Vliet
Krijgt zondag de 'Blijvend Applaus Prijs 2010'.
Ja. De vraag of er ooit een aanklacht tegen je gedaan is is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Peter RRRRRRR wil mensen zonder veroordeling aan de schandpaal. Ongelooflijk.
Bijzonder inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Peter RRRRRRR wil mensen zonder veroordeling aan de schandpaal. Ongelooflijk.
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. De vraag of er ooit een aanklacht tegen je gedaan is is natuurlijk onzin.
Ik kan ook zo aangifte doen tegen Peter Rudolf en dat wordt dan geseponeerd.
Veroordelingen zijn eventueel wel relevant en dan nog hangt het er van af voor wat voor overtreding of delict je bent veroordeeld.
Ja maar ze is een 'ongeleid projectiel' dus het is grappig ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:20 schreef Blaxje het volgende:
Weer zo'n nietzeggend Marokkaans wijf aan tafel dat geen fuck heeft toe te voegen en maar gaat interrumperen met klinklare onzin.
Totaal niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
De Marokkaanse en vrouwelijke Van Rossem.
Noooooooquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Nou. Nee.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat dus.quote:
Dat zegt wellicht meer over je omgeving. Haar hele attitude is fake.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef Integreerbeer het volgende:
Ik vind haar wel origineel. Nog nooit zo'n spraakzame Marokkaanse gezien
Dan ken je er niet veel.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef Integreerbeer het volgende:
Ik vind haar wel origineel. Nog nooit zo'n spraakzame Marokkaanse gezien
Jij bent wel snel met je conclusies zeg...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zegt wellicht meer over je omgeving. Haar hele attitude is fake.
Ze is opgegroeid in Alphen aan de Rijn zegt ze net. Irritant: ja. Profiteur: neuh.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef Blaxje het volgende:
In Nederland gaan wonen en vervolgens gaan zeiken over de woonomstandigheden hier.
Je ziet toch zo dat haar attitude te gemaakt is? Zoiets noemen ze een gezond dosis mensenkennis bezitten.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Jij bent wel snel met je conclusies zeg...
Valium is inderdaad een verdovend middel. Wel jammer dat haar verstand nu ook verdoofd lijkt te zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef michaelmoore het volgende:
Die tante is dronken of stoned
Ik denk het wel!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is dit het irritantste wijf ooit bij P&W?
Dan is er een grote uitgever die jou als auteur zendtijd bij PenW bezorgt en dan gedraag je je zo. Ongekend slecht, dit. Dit is alleen maar slecht voor de boekverkoop.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef Omniej het volgende:
Nou, ik sta te popelen om dat boek te kopen.
Welke grap?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef Omniej het volgende:
Die grappen van haar zijn echt tenenkrommend, mijn god...
Ze speelt een rol, dat is haar goed recht. Wat zou televisie saai zijn zonder...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat haar attitude te gemaakt is? Zoiets noemen ze een gezond dosis mensenkennis bezitten.
Boeiend.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze is opgegroeid in Alphen aan de Rijn zegt ze net. Irritant: ja. Profiteur: neuh.
Je weet wel, die momenten waarop ze zelf tevreden grinnikt en de rest van de zaal ongeveer zoquote:
Vind je het gek?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Youp Van 't Hek klaagt over Vinex-wijken, dan vind iedereen het prachtig en nu mag het niet niet
Op haar neus ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een leuk mokkeltje, ik zou haar wel raken.
Omdat Youp tenminste nog wél humor heeft.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Youp Van 't Hek klaagt over Vinex-wijken, dan vind iedereen het prachtig en nu mag het niet niet
In haar jurk/topje.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:29 schreef Baszh het volgende:
Waar is de rode draad van dit verhaal.
Mehquote:Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef michaelmoore het volgende:
In de kroeg zal ze wel grappig zijn
Gewoon reclame makenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef Blue_note het volgende:
Toen kwetsbaar, nu gewoon een grote plank voor d'r kop.
Rot toch op man. Dit hoort bij het kijk-mij-eens-interessant/uniek/mysterieus zijn schrijvers attitude.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef Integreerbeer het volgende:
Ze speelt een rol, dat is haar goed recht. Wat zou televisie saai zijn zonder...
voor een snelle wip heeft ze wel kans in de kroegquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef Baszh het volgende:
Pauw wil na de uitzending wat met d'r doen ja.
ja Henk, dat zij Wilma net nou ook!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rot toch op man. Dit hoort bij het kijk-mij-eens-interessant/uniek/mysterieus schrijvers attitude.
Mocht ze willen, dat mens is gewoon zo.:')quote:
Maar het was zo saaaaaaaaaai, dus ze heeft niet geluisterd.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef belegingnewbie het volgende:
dat marokaans sletje, probeert aan te geven dat veroordeelde kamerleden helemaal niet zo erg zijn, want iedereen heeft wel eens iets illegaals gedaan:"iedereen heeft wel iets illegaals gedaan, ik heb veel verkeersboetes"
Auw, er is net aan tafel uitgebreid besproken dat verkeersboetes onder de wet mulder vallen en dus niet belangerijk zijn geen misdrijf.
Niet echt labiel? Alles is relatief toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Deckard het volgende:
Ze heeft gelijk, maar ze is niet echt labiel.
ja i ken ze ook, heel leuk in de kroeg voor vijf minutenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mocht ze willen, dat mens is gewoon zo.:')
Wees blij dat er ook assertieve en geïntegreerde Marokkaanse vrouwen zijn...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
Geef mij maar een bescheiden Marokkaanse met hoofddoek, ipv dit irritanten en vrijgevochten wijf.
quote:Aparte vrouw bij Pauw&Witteman..
Je bedoelt gemaakte Marokkanen? Dit is één grote grap man.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wees blij dat er ook assertieve en geïntegreerde Marokkaanse vrouwen zijn...
Wees gerust, zij is daar ook toe in staat.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:36 schreef sander89 het volgende:
Wow dat wijf bij P&W is best normaal, die van de zapp service was echt wakko.![]()
Hoezo? Is dit de norm dan? Hier tevreden mee zijn is zeggen dat je Marokkaanse vrouwen niet serieus hoeft te nemen of voor vol aanziet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wees blij dat er ook assertieve en geïntegreerde Marokkaanse vrouwen zijn...
ze probeert ook grappig te zijn en in de kroeg werkt dat wel, wat zullen de buren haar hatenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wees gerust, zij is daar ook toe in staat.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef JHM het volgende:
Ik denk dat het Wendy van Dijk is in een marokkanenpak.
Dan mankeerde er dus niks aan m'n ogen, ze is dus echt dun behaard daar...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:39 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dan had ze wel een fatsoenlijke pruik gepakt, in plaats van een half kalende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |