Inderdaad, ik geef liever de Koningin 'de leiding' over het formatieproces dan kamerleden als Lucassen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:52 schreef Baszh het volgende:
Wie is er nu meer geschikt dan iemand die er zijn/haar hele leven voor wordt opgeleid?
Dat dus. Maar de Kamer was de afgelopen formatie hopeloos verdeeld. Dus ik snap niet dat men juist nu aan de positie van de Koningin wil rammelen. Juist in een verdeelde Kamer zou ik het proces niet door de Kamer zelf laten leiden, maar juist een wat meer neutrale entiteit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
Bea voert alleen maar uit wat de meerderheid wilt.
Al 2 boeiende gasten, nog eentje er bij en dan is het perfect.quote:Vanavond bij P&W
Hans Jansen
Islamoloog schrijft 'De onzichtbare Ayatolah.'
Joris Luyendijk
Schrijver doet verslag van de relatie tussen politiek en media op het Binnenhof.
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hey, Ton, je onderkin danst!
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hey, Ton, je onderkin danst!
En Pauw en vooral Witteman.quote:
Jansen is een Wilders-dhimmi.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Jansen is echt een Wilders-adept.
Hij noemt Pechtold dominee.
En dat is dan wetenschapper.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Ja, die zit zich zwaar in te houden.quote:
Het is andersomquote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Het kwam ook echt niet overtuigend eruitquote:Op woensdag 17 november 2010 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Marcouch bashen slaat nergens op...als er één Marokkaanse politicus kritisch/realistisch is over de multiculturele samenleving, dan is hij het wel.
Omdat-ie F16-piloot ofzo is geweest denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Waarom praat die man met al die Engelse termen?
Ja, maar dat ga ik niet meer meemaken.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
Over 50 jaar ben ik met pensioen en kunnen we voor een prikkie een ruimtereis maken.
Hartpatiënten en zwangere vrouwen zullen niet zo snel meemogen, nee.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik niet meer meemaken.
Trouwens zouden ze ook nog gezondheidseisen van te voren stellen aan de passagiers?
Toch dus een keuring van te voren.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Trouwens zouden ze ook nog gezondheidseisen van te voren stellen aan de passagiers?
Lekker internationaal je weet toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Waarom praat die man met al die Engelse termen?
Touché.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
ahmedmarcouch
Hans Janssen liegt! Ik heb nooit een predikant als stadsdvz slotervaart uitgenodigd geen cent aan uitgegeven@pauwenwitteman
Dus..
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ze vroegen Ton Elias niet. Blijkbaar werkt het effect van gewichteloosheid niet bij hem.
quote:
Ik heb 2 van zijn boeken gelezen, hij schrijft en analyseert heel leukquote:Op woensdag 17 november 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
Leuke observaties van Joris. Lijkt mij een leuk boekje.
Ook dus nog ff naar P&W gebeldquote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef feeling_sinister het volgende:
ahmedmarcouch
Hans Janssen liegt! Ik heb nooit een predikant als stadsdvz slotervaart uitgenodigd geen cent aan uitgegeven@pauwenwitteman
Dus..
Het zal me benieuwen hoe lang het duurt vooraleer bekend wordt dat hij een strafblad heeft...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:03 schreef DeeBee het volgende:
Die Hans Jansen, wat een figuur.![]()
Vorige optredens ging nog wel en op zich niks mis mee als iemand uitgesproken is en z'n opvattingen ook in tv-programma's kan doen, maar hij lijkt nu af en toe meer op een soort PVV-woordvoerder dan serieus te nemen als onderzoeken of wetenschapper, want sommige 'anekdotes' en schrale voorbeelden waren echt te populistisch. Plus in het geval van Marcouch dus ook erg twijfelachtig aan zijn reactie ook te merken...
Klopt..Hart Van Nederland wordt op dit tijdstip ook uitgezonden...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wildersadepten kijken niet naar P&W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |