Volgend seizoen komt ie te paard naar de mensen toe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Cassius het volgende:
Wtf, het Rijdende Rechter Ranch Resort?
Whehe, gmtaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Volgend seizoen komt ie te paard naar de mensen toe.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Piles het volgende:
Volgende week met cowboyhoed en paard op locatie-bezoek
Joris' Showroom #1quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef jeroen25 het volgende:
Straks joris met de oudste padvinder van nederland.
Te duur joh, paard moet je wel wat mee kunnen doen anders hoppa naar de slacht....Ik ga mijn katten ook maar eens duidelijk maken dat het tijd is om muizen te vangen want andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Ze wil gewoon van dat beest af, als ze dat paard echt zo "lief" vindt, dat houd ze hem gewoon zelf./
Ik vond hem zelf best goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat paard wordt nu gewoon cadeau gegeven aan die opvang? Hoe wordt het gebit van dat paard dan gecontroleerd?
Begin een zaak tegn hem..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Adelante het volgende:
Een rechter moet zich afzijdig houden van het welzijn van het paard, maar puur en alleen beslissen over de juridische gang van zaken. Meester Visser ging zijn boekje te buiten in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |