ik gelukkig ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb te weinig verstand van paarden om dit te snappen.
Mnr Visser is rijp voor de slacht!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Mr Visser heeft dezelfde pijntjes als het paard.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Mnr Visser is rijp voor de slacht!
Grappig, bijna precies 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
18 november 2008
Een zaak bij de Rijdende Rechter
College van mnr visserquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Wat een vreemd zaaltje, lijkt me niet lekker zitten daar.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het was een kopie van de vorige, maar nu aangepast
Ceequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Deze zaak gaat gepaard met veel emoties. Die vrouw heeft de teugels vast in deze discussie maar de man is de schoft. Ze kennen dit soort mensen van haver tot gort! Hopelijk vergaloppeert dhr. Visser zich niet bij de uitspraak en geeft hij een hengst op het tafeltje met z'n hamer en zal hij de boel niet te veel hoeven sussen! Wat een nachtmerrie!
sorry
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
![]()
Deze zaak gaat gepaard met veel emoties. Die vrouw heeft de teugels vast in deze discussie maar de man is de schoft. Ze kennen dit soort mensen van haver tot gort! Hopelijk vergaloppeert dhr. Visser zich niet bij de uitspraak en geeft hij een hengst op het tafeltje met z'n hamer en zal hij de boel niet te veel hoeven sussen! Wat een nachtmerrie!
sorry
Jaja...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb te weinig verstand van paarden om dit te snappen.
Ceequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
sorry
Dan moet ze dat wel zeggen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef trovey het volgende:
Omdat het paard dan naar de slacht gaat Meneer Visser, daarom wil ze dat paard niet teruggeven.
Ach nee joh, iedere gek kan wedstrijden rijden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Een paard dat wedstrijden moet doen, kost toch veel meer dan 3000 euro (denk ik).
@Cee: je moet bij die redactie gaan werken!
Oh, weet ik veelquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ach nee joh, iedere gek kan wedstrijden rijden.
Totilasjes en Salinero's ja die kosten tonnen/miljoenen.
Volgend seizoen komt ie te paard naar de mensen toe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Cassius het volgende:
Wtf, het Rijdende Rechter Ranch Resort?
Whehe, gmtaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Volgend seizoen komt ie te paard naar de mensen toe.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Piles het volgende:
Volgende week met cowboyhoed en paard op locatie-bezoek
Joris' Showroom #1quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef jeroen25 het volgende:
Straks joris met de oudste padvinder van nederland.
Te duur joh, paard moet je wel wat mee kunnen doen anders hoppa naar de slacht....Ik ga mijn katten ook maar eens duidelijk maken dat het tijd is om muizen te vangen want andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Ze wil gewoon van dat beest af, als ze dat paard echt zo "lief" vindt, dat houd ze hem gewoon zelf./
Ik vond hem zelf best goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat paard wordt nu gewoon cadeau gegeven aan die opvang? Hoe wordt het gebit van dat paard dan gecontroleerd?
Begin een zaak tegn hem..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Adelante het volgende:
Een rechter moet zich afzijdig houden van het welzijn van het paard, maar puur en alleen beslissen over de juridische gang van zaken. Meester Visser ging zijn boekje te buiten in deze.
dat is de C in NCRVquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Adelante het volgende:
Een rechter moet zich afzijdig houden van het welzijn van het paard, maar puur en alleen beslissen over de juridische gang van zaken. Meester Visser ging zijn boekje te buiten in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |