Jij mij ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet niet beter..
je hebt mij nog nooit gezien. Dat blijkt wel weer
Ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 'andere wezens' zich melden voor de meet.
Jeejquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je er een potlood onder kan hangen, heb je hangtetten
Grootte is onbelangrijk imoquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
past mooi bij je pittige rode kapsel
Dat kan ik niet betalenquote:
nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij mij ook niet
Kom je naar de meet?
quote:
Ik heb meteen een scheiding aan m'n broek hangen als ik aan m'n boobs ga laten sleutelenquote:
Oke ik ben een van die andere wezensquote:
Dat is echt niets dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook niet als de vrouw echt zo goed als plat is?
Da's ook niet coolquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb meteen een scheiding aan m'n broek hangen als ik aan m'n boobs ga laten sleutelen
Dus wanneer ga je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb meteen een scheiding aan m'n broek hangen als ik aan m'n boobs ga laten sleutelen
ik ben nog nooit naar een meet geweest en dat gaat ook nooit gebeurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Veel geschreeuw/gescheer/geblaat dus...
Nog niet zo iemand gehadquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook niet als de vrouw echt zo goed als plat is?
Want?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog nooit naar een meet geweest en dat gaat ook nooit gebeuren
Ik heb geen behoefte aan een scheidingquote:
Ben zelf eigenlijk wel tevredenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Och, mijne mogen best groter als het van nature zo zou groeien zeg maar. Maar ik zou ze nooit, echt nooit, laten vergroten.
Geen zin, geen geld, geen tijd en geen behoeftequote:
Dit is je kans! Je kan ontsnappen! Ren missmsx ren!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een scheiding
Die in m'n haar is al genoeg
Je moet Nederlandse spreekwoorden niet vertalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor...We see it trough the fingers
saaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen zin, geen geld, geen tijd en geen behoefte
Oja. En ik ben saaiquote:
OK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik ben zelf ook niet zozeer ontevreden hoor. Meer van: ietsje groter is welkom.
Goed puntquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel is je stelling dan waard?
Never to been seen again.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat betreft de meet. Als ik ga kan ik heus wel mensen oppikken op de route Emmen - Utrecht hoor
jij lijkt op boogerquote:
Ik word gewoon graag onder de voet gelopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is je kans! Je kan ontsnappen! Ren missmsx ren!
Of verdien je meer en moet je alimentatie betalen?
Duhquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet Nederlandse spreekwoorden niet vertalen![]()
En mijne zijn groot zat, thank you very much
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Wie eet er nu oliebollen met kerstDat is toch vreemd
Oliebollen noemen in dit topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
tieten, bollen, doh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.
Hoe kom je nu opeens bij oliebollen terecht.
ik krijg ze maar 1 keer per jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.
Mja, ik heb zin in oliebollenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.
Hoe kom je nu opeens bij oliebollen terecht.
Iedereen die ooit bij mij is ingestapt is ook weer veilig uitgestapt hoorquote:
nee, echtquote:
Geen idee ik eet wel paaseitjes met kerstquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Omdat het voor Oud en Nieuw is! Daaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.
Kom je op de meet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen die ooit bij mij is ingestapt is ook weer veilig uitgestapt hoor
We posten al te lang in dezelfde topics.quote:
* Ezechielk agrees.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen die ooit bij mij is ingestapt is ook weer veilig uitgestapt hoor
revenge of the nerds?quote:
Als mn zakgeld het toelaatquote:
Zie en hij heeft al heel vaak bij mij in de auto gezetenquote:
Was dan ook ff naar de kermis gegaan een paar maanden geleden...oliebollenkraamquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg ze maar 1 keer per jaar
Ik wil m'n tieten niet kwijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk naar beneden, ff in de magnetron hangen en klaas is Samzz.
Beetje poedersuiker eroverheen
ik zit me een beetje in te houden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik dacht,ik maak het ze een keer makkelijk
Ja. ik wist niet eens dat het kermis wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was dan ook ff naar de kermis gegaan een paar maanden geleden...oliebollenkraam
Ik ook niet.quote:
Dus ze verkopen de rest van het jaar oude oliebollen ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het voor Oud en Nieuw is! Daarom
Vind ik niet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Negeren is wel erger dan happen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie en hij heeft al heel vaak bij mij in de auto gezeten
Ja dat stem ik ook. Geen idee hoe mn zakgeld stemtquote:
Dat lijstje he!!quote:
Nee, maar het hoort gewoon met Oud en Nieuw, vind ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus ze verkopen de rest van het jaar oude oliebollen ?![]()
Ik lust ze wel, maar zijn niet mijn favoriet. Als ik mag kiezen tussen oliebollen of een broodje gezond dan kies ik het laatste.quote:
Die stemt ook voorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat stem ik ook. Geen idee hoe mn zakgeld stemt
Och, negeren is zo saai soms.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik niet!
Weer een Utrecht-meet? Even bij de aartsbisschop op bezoek?
Houten stokjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. ik wist niet eens dat het kermis was
en ik had dan eerder een suikerspin genomen
zonder houten stokje weliswaar
Mislukt bij XFriendX dus nu ga je Ez versieren?quote:
Dan valt er niks te zeiken over het grote afzeggen dus dit is veel beter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Rifoki het volgende:
Waarom zo veel maybe's voor de meet trouwens? Dan kun je toch net zo goed niets aangeven tot je er uit bent?
whehe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mislukt bij XFriendX dus nu ga je Ez versieren?
Kans is dat die stemt van hier benzine en drinken kan je vergeten in Stairwayquote:
Wou jij niet iets van ons tweequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mislukt bij XFriendX dus nu ga je Ez versieren?
Stingeltjequote:
Nouquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is dat die stemt van hier benzine en drinken kan je vergeten in Stairway
Dacht ik ook altijd. Tot ik verhuisde naar het Land v Maas en Waal. Bij iedere kermis verkopen ze oliebollenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar het hoort gewoon met Oud en Nieuw, vind ik
*rilt al bij de gedachte*quote:
Mooi, mooi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wel goed hoor.![]()
met jou? al weer wat gekalmeerd?
Samzeltjequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stingeltje
Nee, bah, ik lust geen warm of warm geweest fruit
Ja hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Rifoki het volgende:
Ik overweeg te gaan. If so, kan ik mensen oppikken on the way, maar er zal wel niemand uit het buitenland komen behalve ik.
Als je wat ouder bent kan je zo nietsvermoedend je tetters op Varken zn hoofdje laten vallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken is extreem vervelend.![]()
ze zat aan mn behang te kauwen![]()
ze gooit alles om
ze is nog verder omhoog geklommen
en ze is vervelend
Wees blij dat ze nergens overgeeft. Ik vond gister in 10 minuten 2 keer spuug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken is extreem vervelend.![]()
ze zat aan mn behang te kauwen![]()
ze gooit alles om
ze is nog verder omhoog geklommen
en ze is vervelend
Ga overleg plegen danquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wou jij niet iets van ons twee
Ik ga mn best doen om iets te hosselenquote:
Jou zeg ik geen hoi meer. Waar was je man?quote:
Mja, het kan niet allemaal koek en ei zijn hequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Samzeltje
Wa-wa-waaat? Hebben we hier een smaak verschil te pakken!?
Hier in het achtergestelde Friesland staat de oliebollenkraam ook altijd bij kermissenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd. Tot ik verhuisde naar het Land v Maas en Waal. Bij iedere kermis verkopen ze oliebollenBier + oliebollen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Rifoki het volgende:
Ik overweeg te gaan. If so, kan ik mensen oppikken on the way, maar er zal wel niemand uit het buitenland komen behalve ik.
met babe gaat ook goed, ze is eindelijk rustiger aan het worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooi, mooi.Hoe ist met babe?
Hier gaat goed. Heb vriend ff gebeld en ik heb ook kunnen uitleggen dat ik echt wel begrijp, maar ook baalde dat ie niet kwam. Goed en leuk gepraat. We bellen echt nooit dus was eerst ff wennen maar toch heel fijn.Gaan we vaker doen! En onzekerheid is nu weer weg.
Verdwaaldquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Jou zeg ik geen hoi meer. Waar was je man?
Koek en ei? Appelbeignetsquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het kan niet allemaal koek en ei zijn he
Mja, muziek is belangrijker
Willen en krijgen is een verschil hè.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wou jij niet iets van ons twee
In Sliedrecht en Emmen staat de oliebollenkraam bij de Intratuinquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hier in het achtergestelde Friesland staat de oliebollenkraam ook altijd bij kermissen
Het blijft natuurlijk het buitenland. Nagoed, hoi dan.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Willen en krijgen is een verschil hè.
Ik kan wel lekkere appelbeignets maken, dat moet wat goed maken toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Koek en ei? Appelbeignets
Muziek is idd veel belangrijker ja
Hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk het buitenland. Nagoed, hoi dan.
Inderdaad. Ze moet eerst maar wat aardiger doen voor ze iets krijgtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Willen en krijgen is een verschil hè.
Ja. Ik heb liever dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nergens overgeeft. Ik vond gister in 10 minuten 2 keer spuug.
Dus jouw SYTYCSC-skills zijn te bewonderen op de meet?quote:
Pak een supersoakerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
ze springt om de zoveel minuten in mn behang![]()
en ik mag niet opspringen van de fysio, wat ik nu dus wel elke keer doe, en ik heb al pijn omdat ik te lang gelopen heb. Ze is zeer vervelend vandaag
quote:
Huppel doet altijd lief.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moet eerst maar wat aardiger doen voor ze iets krijgt
Ik ben superaardigquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moet eerst maar wat aardiger doen voor ze iets krijgt
Surequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dus jouw SYTYCSC-skills zijn te bewonderen op de meet?
mss wordt ze wel gek van je bloemetjesbehang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
en ik mag niet opspringen van de fysio, wat ik nu dus wel elke keer doe, en ik heb al pijn omdat ik te lang gelopen heb. Ze is zeer vervelend vandaag
Wie doet er nu peper over een gebakken eitje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
Ik wilde vorige keer zowaar een gebakken eitje nemen en toen bleken we geen peper te hebben. I mean....wie heeft er nu geen peper in huis!
Aaah fijn, ze is nu 1,5 ofzo? Ik vond ze toen zo schattig he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
met babe gaat ook goed, ze is eindelijk rustiger aan het worden.
zie je wel. fijn dat bellen goed beviel. pas wel op voor je rekening.
Hij houdt van mequote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
In de kooi met dat beestje danquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
Liefde. maag. manquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel lekkere appelbeignets maken, dat moet wat goed maken toch?
haarquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent kan je zo nietsvermoedend je tetters op Varken zn hoofdje laten vallen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
mss wordt ze wel gek van je bloemetjesbehang.
Misschien moeten wij dan maar over Ez gaan praten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben superaardig![]()
Ez is al de hele tijd gemeen aan het doen tegen mij
de stommerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben superaardig![]()
Ez is al de hele tijd gemeen aan het doen tegen mij
Nee, want deze reeks is een beetje als een soap. Je moet het een beetje volgen wie het met wie doet en wie wie mag om bij te blijven!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, negeren is zo saai soms.
Ik weet niets van Utrecht, so don't ask me, boy!
Ik roddel niet en zal dus het hele gesprek copy pasten naar hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan maar over Ez gaan praten?
Toch wel hè.quote:
Hè, wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan maar over Ez gaan praten?
quote:
quote:
ze is niet bang voor waterquote:
Daarom hoeft ze het nog niet te slopen. En dat ze dat behang sloopt is nog tot daar aan toe. Maar mijn superstoere en extreem dure en afwasbare behang van mijn slaapkamer gaat me te verquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
mss wordt ze wel gek van je bloemetjesbehang.
quote:
jep, ongeveer anderhalf nu. is ze nu nog, vooral omdat ze meer ligt te maffen nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah fijn, ze is nu 1,5 ofzo? Ik vond ze toen zo schattig he.
Ja, ik moet vaker naar jou luisteren. Rekening komt wel goed, heb nog tig minuten over.
Trust me, dat ben je na 2 keer ook beu.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
Ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie doet er nu peper over een gebakken eitje?
Grapje mooiboiquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch wel hè.
[..]
Hè, wat?
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch wel hè.
[..]
Hè, wat?
[..]
[..]
neuh, kattenkots ruimen heb je zo gedaan..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trust me, dat ben je na 2 keer ook beu.
[..]
Ik.Want ik eet het nooit omdat ik het nooit lustte. Maar ik wil meer dingen leren eten zeg maar. Vandaar dat ik peper nodig heb.
ik ben bang dat je er niet zoveel tegen kunt doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze is niet bang voor water
[..]
Daarom hoeft ze het nog niet te slopen. En dat ze dat behang sloopt is nog tot daar aan toe. Maar mijn superstoere en extreem dure en afwasbare behang van mijn slaapkamer gaat me te ver
En dat van Nettings, maar daar ben ik toen niet geweestquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En had jij ook huppel niet aangezet tot het onzedelijk betasten van mijn achterwerk?
En kan je het nu nog een beetje bijhouden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want deze reeks is een beetje als een soap. Je moet het een beetje volgen wie het met wie doet en wie wie mag om bij te blijven!
Jaa, maar als kitten zijn ze ook zo schattig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jep, ongeveer anderhalf nu. is ze nu nog, vooral omdat ze meer ligt te maffen nu
whehe, je moet niks
Feestquote:
quote:
Niks onzedelijks aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En had jij ook huppel niet aangezet tot het onzedelijk betasten van mijn achterwerk?
ik kan er niks tegen doen. Ze is nergens van onder de indrukquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben bang dat je er niet zoveel tegen kunt doen.
Dat zijn opdrachtjes die ik met liefde en plezier uitvoer jaquote:
Wel! Ik ben een net meisjequote:
Maar ze spugen altijd op je spullen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, kattenkots ruimen heb je zo gedaan..
hondenkots in combinatie met slijmerige drab poep. Dat is pas klote opruimen
Het uitblijven van een reactie. Ik vroeg me af of je SYTYCSC-skills te bewonderen zijn op de meet.quote:
Logischquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trust me, dat ben je na 2 keer ook beu.
[..]
Ik.Want ik eet het nooit omdat ik het nooit lustte. Maar ik wil meer dingen leren eten zeg maar. Vandaar dat ik peper nodig heb.
En toch deed je het nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn opdrachtjes die ik met liefde en plezier uitvoer ja
En ik een nette jongen. Dus niets aan de hand tochquote:
Nee, maar we waren met zoveel dat de mensen die om 1 uur begonnen waren al weg mochten en de avondmeisjes achterbleven.quote:
Ik moet toch een reden hebben om terug te komenquote:
haha, die boom is al een tijdje overleden door dat gekloot van babe en dus weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
Jaa, maar als kitten zijn ze ook zo schattig.Klimt ze nog in je boom?
Ok, ik wil meer naar je luisteren.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het uitblijven van een reactie. Ik vroeg me af of je SYTYCSC-skills te bewonderen zijn op de meet.
quote:
Het Varken kotste netjes op de vloer toen ze zo beroerd was van de rattensnoepjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ze spugen altijd op je spullen.
Maar goed dat ik die middag mijn laptop al had opgeruimd.
quote:
Ik vind haar nog best rustig,beetje speels,maar dat is niet zo gek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er niks tegen doen. Ze is nergens van onder de indruk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet toch een reden hebben om terug te komen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er niks tegen doen. Ze is nergens van onder de indruk
Jajajaja. Ga jij maar met Ang3l babbelen jongen.quote:
Dat zou ik nooit doen. Jammer dat je zulks een negatief beeld van mij hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beterquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar we waren met zoveel dat de mensen die om 1 uur begonnen waren al weg mochten en de avondmeisjes achterbleven.
Ja. Je zou dr moeten zien als je er niet bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik vind haar nog best rustig,beetje speels,maar dat is niet zo gek.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jajajaja. Ga jij maar met Ang3l babbelen jongen.
[..]
Dat zou ik nooit doen. Jammer dat je zulks een negatief beeld van mij hebt.
Aaahquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Kijk eens Varken, je grote broer is op bezoek'
Volgende keer halen we het bed niet eens schatquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, het bed delen met mij is geen reden genoeg?
Aah.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, die boom is al een tijdje overleden door dat gekloot van babe en dus weg.
oki. je weet me te vinden he
Daarvoor moet je bij StBabs zijn, of de volgende die een topic opentquote:
Oh, dat dacht ik. Maar dan nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Varken kan gevaarlijker kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Kijk eens Varken, je grote broer is op bezoek'
Nope! Kan je het even samenvatten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kan je het nu nog een beetje bijhouden?
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Maar dan nog![]()
Huppel; wie was het dan?
Ligt dus aan de persoon die bij haar isquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Je zou dr moeten zien als je er niet bent
Nee, dan rollen we weer van de bankquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer halen we het bed niet eens schat
Ze vroeg of ik me al wat beter voelde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Beter, nog iets ervan gehoord dat je je gister had ziek gemeld?
Daar krijgt ie dan wel bier vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nooit?quote:[..]
ja, zonde. maar ik heb nu de muur bij mn tafel groen geverfd, dus nu ziet het er weer anders uit. wel is de lamp stuk, tegen de lamp gelopen met verven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah.Dat was het kopstuk van je huis! Arme boom, was zo groot en sterk!
Kutkat.
Nou, niet altijd hoor.
Ja. Vast wel. Die kat tikt gewoon niet. Mafkutquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ligt dus aan de persoon die bij haar is
En dit keer niet van het lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dan rollen we weer van de bank
quote:
Dit wordt een seksloze meetquote:
Kan hij nog lopen daarna? En dan heb ik het over de hoeveelheid bier hè.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar krijgt ie dan wel bier van![]()
quote:[..]
Nooit?
slimquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze vroeg of ik me al wat beter voelde.Dus ik zei van wel, alleen een beetje draaierig. Maar voelde me vandaag eigenlijk echt niet lekker.
Heb ook maar tegen mijn collega's gezegd dat ik ziek was, want je weet maar nooit wie er dingen doorlult.
Dat laatste kan ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken kan gevaarlijker kijken
Met dr oortjes plat in dr nek, Gitzwarte grote ogen, en dan met dat kontje wiebelen
I fail to see the point then.quote:
Lijkt op d'r baasjequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Vast wel. Die kat tikt gewoon niet. Mafkut
ze is gewoon niet bang voor je. ze troeft je af. gave kat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Vast wel. Die kat tikt gewoon niet. Mafkut
Vast niet zo goed als het Varkenquote:
Wij maar meeten dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, een seksloze FOK!meet? Onmogelijk.
JM wel, die is wel iets gewendquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan hij nog lopen daarna? En dan heb ik het over de hoeveelheid bier hè.
[..]
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hang nooit met mn nagels in het behangquote:
Ik roeleer hier in huis. Alles is bang voor mequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is gewoon niet bang voor je. ze troeft je af. gave kat.
Same herequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik roeleer hier in huis. Alles is bang voor me
Die zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JM wel, die is wel iets gewend![]()
Niet in het behang neequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hang nooit met mn nagels in het behang
Gaat het nu alweer over mij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou inderdaad
Ze is Nergens bang voor. Ik vind het best vreemd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is gewoon niet bang voor je. ze troeft je af. gave kat.
Ik dacht al dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou inderdaad
Jij!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
Nog wat meer mensen erbij regelen dan.
Ik linkte ff de uitspraak van die travestiet uit Little Britain. Ik meende het zelf niet.quote:
Haha, tegen de lamp gelopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, zonde. maar ik heb nu de muur bij mn tafel groen geverfd, dus nu ziet het er weer anders uit. wel is de lamp stuk, tegen de lamp gelopen met verven.
niet? hoezo dan?
Ik heb al mn nagels afgebroken, dus niet zo zeurenquote:
Gang bang?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myr gaat voor de gangbangquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn singles, die gaan solo naar huisquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet. Er gaan altijd wel mensen thuis vies doen.
Nee sting, zo veel is er nu ook weer niet aan me gesleuteldquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik linkte ff de uitspraak van die travestiet uit Little Britain. Ik meende het zelf niet.
[..]
Haha, tegen de lamp gelopen.
Tijdje wilde je geen contact he.Dus toen vond ik je niet!
Lijkt mij goed. Your PM-box or mine?quote:
Ach wat zondequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb al mn nagels afgebroken, dus niet zo zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Hoe kom jij daar achter dan als ze het thuis gaan doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk maakte ik een grapjequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je een grapje maakte
Oh ja, ik moest nog PMen hè?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hm, true.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach wat zondeJa. Dat is keizonde. Ze waren zo mooi lang en ik kon er zo goed mee krabben enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
She's always involved!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar achter dan als ze het thuis gaan doen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze is geen mod meer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Number One Meldt*quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat is keizonde. Ze waren zo mooi lang en ik kon er zo goed mee krabben enzo
Zoek een krabpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
ja letterlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:
Haha, tegen de lamp gelopen.
Tijdje wilde je geen contact he.Dus toen vond ik je niet!
She'd better swallow.quote:
Zeg, voordringen op basis van je nick is niet tof!quote:
Ik ga jou versieren op de meet natuurlijk.quote:
Die had ik gevondenquote:
Gaan we nou weer beginnenquote:
Versierd wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga jou versieren op de meet natuurlijk.Op andere meets ging ik altijd alleen naar huis en moest ik het met de verhalen doen.
Laten we het beschaafd houden tot de meet.quote:
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |