Jij mij ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet niet beter..
je hebt mij nog nooit gezien. Dat blijkt wel weer
Ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 'andere wezens' zich melden voor de meet.
Jeejquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je er een potlood onder kan hangen, heb je hangtetten
Grootte is onbelangrijk imoquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
past mooi bij je pittige rode kapsel
Dat kan ik niet betalenquote:
nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij mij ook niet
Kom je naar de meet?
quote:
Ik heb meteen een scheiding aan m'n broek hangen als ik aan m'n boobs ga laten sleutelenquote:
Oke ik ben een van die andere wezensquote:
Dat is echt niets dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook niet als de vrouw echt zo goed als plat is?
Da's ook niet coolquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb meteen een scheiding aan m'n broek hangen als ik aan m'n boobs ga laten sleutelen
Dus wanneer ga je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb meteen een scheiding aan m'n broek hangen als ik aan m'n boobs ga laten sleutelen
ik ben nog nooit naar een meet geweest en dat gaat ook nooit gebeurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Veel geschreeuw/gescheer/geblaat dus...
Nog niet zo iemand gehadquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook niet als de vrouw echt zo goed als plat is?
Want?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog nooit naar een meet geweest en dat gaat ook nooit gebeuren
Ik heb geen behoefte aan een scheidingquote:
Ben zelf eigenlijk wel tevredenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
Och, mijne mogen best groter als het van nature zo zou groeien zeg maar. Maar ik zou ze nooit, echt nooit, laten vergroten.
Geen zin, geen geld, geen tijd en geen behoeftequote:
Dit is je kans! Je kan ontsnappen! Ren missmsx ren!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een scheiding
Die in m'n haar is al genoeg
Je moet Nederlandse spreekwoorden niet vertalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor...We see it trough the fingers
saaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen zin, geen geld, geen tijd en geen behoefte
Oja. En ik ben saaiquote:
OK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik ben zelf ook niet zozeer ontevreden hoor. Meer van: ietsje groter is welkom.
Goed puntquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel is je stelling dan waard?
Never to been seen again.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat betreft de meet. Als ik ga kan ik heus wel mensen oppikken op de route Emmen - Utrecht hoor
jij lijkt op boogerquote:
Ik word gewoon graag onder de voet gelopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is je kans! Je kan ontsnappen! Ren missmsx ren!
Of verdien je meer en moet je alimentatie betalen?
Duhquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet Nederlandse spreekwoorden niet vertalen![]()
En mijne zijn groot zat, thank you very much
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Wie eet er nu oliebollen met kerstDat is toch vreemd
Oliebollen noemen in dit topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
tieten, bollen, doh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.
Hoe kom je nu opeens bij oliebollen terecht.
ik krijg ze maar 1 keer per jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.
Mja, ik heb zin in oliebollenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.
Hoe kom je nu opeens bij oliebollen terecht.
Iedereen die ooit bij mij is ingestapt is ook weer veilig uitgestapt hoorquote:
nee, echtquote:
Geen idee ik eet wel paaseitjes met kerstquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Omdat het voor Oud en Nieuw is! Daaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.
Kom je op de meet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen die ooit bij mij is ingestapt is ook weer veilig uitgestapt hoor
We posten al te lang in dezelfde topics.quote:
* Ezechielk agrees.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen die ooit bij mij is ingestapt is ook weer veilig uitgestapt hoor
revenge of the nerds?quote:
Als mn zakgeld het toelaatquote:
Zie en hij heeft al heel vaak bij mij in de auto gezetenquote:
Was dan ook ff naar de kermis gegaan een paar maanden geleden...oliebollenkraamquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg ze maar 1 keer per jaar
Ik wil m'n tieten niet kwijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk naar beneden, ff in de magnetron hangen en klaas is Samzz.
Beetje poedersuiker eroverheen
ik zit me een beetje in te houden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik dacht,ik maak het ze een keer makkelijk
Ja. ik wist niet eens dat het kermis wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was dan ook ff naar de kermis gegaan een paar maanden geleden...oliebollenkraam
Ik ook niet.quote:
Dus ze verkopen de rest van het jaar oude oliebollen ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het voor Oud en Nieuw is! Daarom
Vind ik niet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Negeren is wel erger dan happen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie en hij heeft al heel vaak bij mij in de auto gezeten
Ja dat stem ik ook. Geen idee hoe mn zakgeld stemtquote:
Dat lijstje he!!quote:
Nee, maar het hoort gewoon met Oud en Nieuw, vind ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus ze verkopen de rest van het jaar oude oliebollen ?![]()
Ik lust ze wel, maar zijn niet mijn favoriet. Als ik mag kiezen tussen oliebollen of een broodje gezond dan kies ik het laatste.quote:
Die stemt ook voorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat stem ik ook. Geen idee hoe mn zakgeld stemt
Och, negeren is zo saai soms.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik niet!
Weer een Utrecht-meet? Even bij de aartsbisschop op bezoek?
Houten stokjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. ik wist niet eens dat het kermis was
en ik had dan eerder een suikerspin genomen
zonder houten stokje weliswaar
Mislukt bij XFriendX dus nu ga je Ez versieren?quote:
Dan valt er niks te zeiken over het grote afzeggen dus dit is veel beter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Rifoki het volgende:
Waarom zo veel maybe's voor de meet trouwens? Dan kun je toch net zo goed niets aangeven tot je er uit bent?
whehe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mislukt bij XFriendX dus nu ga je Ez versieren?
Kans is dat die stemt van hier benzine en drinken kan je vergeten in Stairwayquote:
Wou jij niet iets van ons tweequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mislukt bij XFriendX dus nu ga je Ez versieren?
Stingeltjequote:
Nouquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is dat die stemt van hier benzine en drinken kan je vergeten in Stairway
Dacht ik ook altijd. Tot ik verhuisde naar het Land v Maas en Waal. Bij iedere kermis verkopen ze oliebollenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar het hoort gewoon met Oud en Nieuw, vind ik
*rilt al bij de gedachte*quote:
Mooi, mooi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
wel goed hoor.![]()
met jou? al weer wat gekalmeerd?
Samzeltjequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stingeltje
Nee, bah, ik lust geen warm of warm geweest fruit
Ja hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Rifoki het volgende:
Ik overweeg te gaan. If so, kan ik mensen oppikken on the way, maar er zal wel niemand uit het buitenland komen behalve ik.
Als je wat ouder bent kan je zo nietsvermoedend je tetters op Varken zn hoofdje laten vallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken is extreem vervelend.![]()
ze zat aan mn behang te kauwen![]()
ze gooit alles om
ze is nog verder omhoog geklommen
en ze is vervelend
Wees blij dat ze nergens overgeeft. Ik vond gister in 10 minuten 2 keer spuug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken is extreem vervelend.![]()
ze zat aan mn behang te kauwen![]()
ze gooit alles om
ze is nog verder omhoog geklommen
en ze is vervelend
Ga overleg plegen danquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wou jij niet iets van ons twee
Ik ga mn best doen om iets te hosselenquote:
Jou zeg ik geen hoi meer. Waar was je man?quote:
Mja, het kan niet allemaal koek en ei zijn hequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Samzeltje
Wa-wa-waaat? Hebben we hier een smaak verschil te pakken!?
Hier in het achtergestelde Friesland staat de oliebollenkraam ook altijd bij kermissenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd. Tot ik verhuisde naar het Land v Maas en Waal. Bij iedere kermis verkopen ze oliebollenBier + oliebollen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Rifoki het volgende:
Ik overweeg te gaan. If so, kan ik mensen oppikken on the way, maar er zal wel niemand uit het buitenland komen behalve ik.
met babe gaat ook goed, ze is eindelijk rustiger aan het worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooi, mooi.Hoe ist met babe?
Hier gaat goed. Heb vriend ff gebeld en ik heb ook kunnen uitleggen dat ik echt wel begrijp, maar ook baalde dat ie niet kwam. Goed en leuk gepraat. We bellen echt nooit dus was eerst ff wennen maar toch heel fijn.Gaan we vaker doen! En onzekerheid is nu weer weg.
Verdwaaldquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Jou zeg ik geen hoi meer. Waar was je man?
Koek en ei? Appelbeignetsquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het kan niet allemaal koek en ei zijn he
Mja, muziek is belangrijker
Willen en krijgen is een verschil hè.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wou jij niet iets van ons twee
In Sliedrecht en Emmen staat de oliebollenkraam bij de Intratuinquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hier in het achtergestelde Friesland staat de oliebollenkraam ook altijd bij kermissen
Het blijft natuurlijk het buitenland. Nagoed, hoi dan.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Willen en krijgen is een verschil hè.
Ik kan wel lekkere appelbeignets maken, dat moet wat goed maken toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Koek en ei? Appelbeignets
Muziek is idd veel belangrijker ja
Hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk het buitenland. Nagoed, hoi dan.
Inderdaad. Ze moet eerst maar wat aardiger doen voor ze iets krijgtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Willen en krijgen is een verschil hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |