quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik aan der poesje gezeten heb..
*poked in boob*quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
Jongens, ben weg uit dit topic. Au revoir
Ja, het is meer van een sfeervol happen een gezellig zwijgen geworden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap dat de TT je aantrekt zeg maar.
De tijd van happen is nu toch wel voorbij?
nee wacht!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
I rest my casequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*poked in boob*
Nee, ze zijn nog lekker stevig vandaag
Ja inderdaad na mij is zeker lesbischquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tijnbrein is zeker anders dan wat je ooit gehad hebt.
Vleeschquote:
Fijne avond Sam-xquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
Wat heeft Freek hier nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik aan der poesje gezeten heb..
Negeren is wel erger dan happen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het is meer van een sfeervol happen een gezellig zwijgen geworden!
maar ze hangen al meer dan toen ik 18 was.. toen had ik pas tettenquote:
Om hem aan te raken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk uitgenodigd in Baby's hotelkamer
At jij toevallig afgelopen zondag bij een italiaans restaurant? Zat een familie naast me die vooraf lasagne of pasta nam, en als hoofdgerecht een pizzaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vleesch
stoofpotten
pasta's
Echt eten dat vult
Je wordt oudquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ze hangen al meer dan toen ik 18 was.. toen had ik pas tetten
Pics.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vullende soepjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vleesch
stoofpotten
pasta's
Echt eten dat vult
Oh, dat heb ik al eens gedaan, dus laat maarquote:
Badderenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk uitgenodigd in Baby's hotelkamer
Freekquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wat heeft Freek hier nu weer mee te maken?
als ik daar zat, had je wel op je knietjes naast me gezeten en me gesmeekt of ik met je op de foto wou en je een handtekening op je bil wilde gevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
At jij toevallig afgelopen zondag bij een italiaans restaurant? Zat een familie naast me die vooraf lasagne of pasta nam, en als hoofdgerecht een pizza
Ik kreeg vandaag te horen dat ik wel hangtieten moet hebben omdat ze zo groot zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaquote:
Was 1x al te veel ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik al eens gedaan, dus laat maar
Neenquote:
Nee, maar alleen maar aanraken? Dat is wel erg weinig hequote:
Zal toch wel mee vallen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen dat ik wel hangtieten moet hebben omdat ze zo groot zijn
als je er een potlood onder kan hangen, heb je hangtettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen dat ik wel hangtieten moet hebben omdat ze zo groot zijn
aww. kusje op je tieten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smeken, en je moet jezelf eerst bewijzen voor jij aan mijn heerlijke billen mag zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik daar zat, had je wel op je knietjes naast me gezeten en me gesmeekt of ik met je op de foto wou en je een handtekening op je bil wilde geven
En als je er een etui onder kan hangen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je er een potlood onder kan hangen, heb je hangtetten
Dat is de BH test, honeyquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kent Baby...die zal het niet bij aanraken willen houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar alleen maar aanraken? Dat is wel erg weinig he
Je weet niet beter..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smeken, en je moet jezelf eerst bewijzen voor jij aan mijn heerlijke billen mag zitten
Hele kleintjes kunnen dus amper gaan hangen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
tijd voor nieuwe boobsquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je er een etui onder kan hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |