Positiefquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, hoe moet ik dat opvatten?
Morgen ochtend zie je mij met een puike glimlach!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
Ik haal het beste in mensen naar boven (..not..)
Ik denk dat ik ms maar even een tukje ga doen, stomme griepquote:
En het is echte liefde omdat wij graag met elkaar bellen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
PositiefEn nee,heeft niks met mij te maken
Oh grieperig. Dan mag je nu al moe zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ms maar even een tukje ga doen, stomme griep
eindhovuh de gekste!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
Wow, dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
baby's hotelkamer?
Dat is weer wat anders dan de kinderkamer?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ms maar even een tukje ga doen, stomme griep
Ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het is echte liefde omdat wij graag met elkaar bellen?
Ja en in 2 dagen 7 uur slaap wil ook helpenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh grieperig. Dan mag je nu al moe zijn
Ochja, best so far.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
OokIk weet niet alles over jullie,maar van wat ik opvang,maak ik dat wel op
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
Ik zag de TT waarvan ik dacht, dit volg ik niet!quote:
Dat kan ook en dat is veel leuker dan iets anders zagenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
ik dacht dat zagen bedoelt waren om het vlees mee te snijden aan tafel
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
geen man die een kommetje soep komt brengen? je hebt ze niet goed afgericht dan, chick.
Welja, zulke interesse dmv van vragen toont een open sociale kant, dat is alleen maar aan te moedigen toch?quote:
Ik snap dat de TT je aantrekt zeg maar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag de TT waarvan ik dacht, dit volg ik niet!![]()
Ja, als ik hier kom begint iedereen te happen! Het is gevaarlijk om tussen de piranha's te zwemmen.
Is niet bevorderlijk op die leeftijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en in 2 dagen 7 uur slaap wil ook helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ik ben best sociaal!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, zulke interesse dmv van vragen toont een open sociale kant, dat is alleen maar aan te moedigen toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is niet bevorderlijk op die leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er toch nog zo goed uit zien, hoe doe ik het toch!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Haha zuchtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook en dat is veel leuker dan iets anders zagen
Vergeleken met wat?quote:
botox. plastische chirurgie, enz. enzquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En er toch nog zo goed uit zien, hoe doe ik het toch!
Geen idee wat voor soepie 't is, maar het ziet er wel gezond uitquote:
Voor zover ik het kan zien,komt dat wel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
trek die doos lingerie eens onder je bed vandaan dan. heb je naast joe nog wat meer gewillige slachtoffers.quote:
Was het maar waar! Ik zou nog wel wat wetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
botox. plastische chirurgie, enz. enz
Ik stel me niet beschikbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk dat ik toch maar lesbisch word
Dan ben ik ook sociaalquote:
iehl, dat ziet eruit als die pan vol kots (soepachtige substantie wat een beetje naar kots rook, waarschijnlijk door de paprika) van vanmiddagquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee wat voor soepie 't is, maar het ziet er wel gezond uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien,komt dat wel goedIk hoop dat je gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat laatste probeer ik.
![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En er toch nog zo goed uit zien, hoe doe ik het toch!
quote:
Wat kan ik doen om je op andere gedachten te brengen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was het maar waar! Ik zou nog wel wat weten
Ik zie jou geen beter soepie postenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehl, dat ziet eruit als die pan vol kots (soepachtige substantie wat een beetje naar kots rook, waarschijnlijk door de paprika) van vanmiddag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
trek die doos lingerie eens onder je bed vandaan dan. heb je naast joe nog wat meer gewillige slachtoffers.
Ach dat gebeurt niet zomaar hoor, zit er ook al jaren op te wachten....quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om je op andere gedachten te brengen?
Dat gaat kinky filmpjes opleveren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
quote:
Meeten?quote:
dat komt omdat ik ook heul niet van soep houquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie jou geen beter soepie posten
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd. (of was het MissB?)quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helicopterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee wat voor soepie 't is, maar het ziet er wel gezond uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd.
Om lesbisch te worden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach dat gebeurt niet zomaar hoor, zit er ook al jaren op te wachten....
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx je hebt me inmiddels een stuk meer lesbisch gekregen!
About time!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
dawgiequote:
Missquote:
Hi therequote:
Hoiquote:
als ik oud ben en hangtetten/theezakjes hebquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd. (of was het MissB?)
Don't you start again!quote:
Damn girl, soup is great!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat komt omdat ik ook heul niet van soep hou
*zjwoeng*quote:
hmmm ik zal er over nadenken, ik ben vrij overtuigd dat mannen allemaal hetzelfde zijn dus ik wil iets nieuwsquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je er wel mee hooghouden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik oud ben en hangtetten/theezakjes heb
ik heb liever ECHT etenquote:
Ik vind het niet nodig. Maar wat mensen doen moeten ze lekker zelf weten.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
Tijnbrein is zeker anders dan wat je ooit gehad hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
hmmm ik zal er over nadenken, ik ben vrij overtuigd dat mannen allemaal hetzelfde zijn dus ik wil iets nieuws
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
hmmm ik zal er over nadenken, ik ben vrij overtuigd dat mannen allemaal hetzelfde zijn dus ik wil iets nieuws
en je weet maar nooit.. misschien ben ik volgend jaar al oudquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kan je er wel mee hooghouden.
Moet datquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou meisje, kom jij maar eens kijken als Q. douchet.
Hoe weet jij wat ze gehad heeft?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tijnbrein is zeker anders dan wat je ooit gehad hebt.
Morgen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik oud ben en hangtetten/theezakjes heb
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook daar heb ik liever echt etenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soep is niet voor niets vaak een voorgerecht.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat komt omdat ik ook heul niet van soep hou
Dat zou jij wel willen..maar er wordt niet gefilmd!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat gaat kinky filmpjes opleveren.
En als lesbisch zijn niet bevalt wat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Misschien kan ik je twijfel wegnemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik aan der poesje gezeten heb..
*poked in boob*quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
Jongens, ben weg uit dit topic. Au revoir
Ja, het is meer van een sfeervol happen een gezellig zwijgen geworden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap dat de TT je aantrekt zeg maar.
De tijd van happen is nu toch wel voorbij?
nee wacht!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
I rest my casequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*poked in boob*
Nee, ze zijn nog lekker stevig vandaag
Ja inderdaad na mij is zeker lesbischquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vleeschquote:
Fijne avond Sam-xquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
Wat heeft Freek hier nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik aan der poesje gezeten heb..
Negeren is wel erger dan happen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het is meer van een sfeervol happen een gezellig zwijgen geworden!
maar ze hangen al meer dan toen ik 18 was.. toen had ik pas tettenquote:
Om hem aan te raken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk uitgenodigd in Baby's hotelkamer
At jij toevallig afgelopen zondag bij een italiaans restaurant? Zat een familie naast me die vooraf lasagne of pasta nam, en als hoofdgerecht een pizzaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vleesch
stoofpotten
pasta's
Echt eten dat vult
Je wordt oudquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ze hangen al meer dan toen ik 18 was.. toen had ik pas tetten
Pics.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vullende soepjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vleesch
stoofpotten
pasta's
Echt eten dat vult
Oh, dat heb ik al eens gedaan, dus laat maarquote:
Badderenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk uitgenodigd in Baby's hotelkamer
Freekquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wat heeft Freek hier nu weer mee te maken?
als ik daar zat, had je wel op je knietjes naast me gezeten en me gesmeekt of ik met je op de foto wou en je een handtekening op je bil wilde gevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
At jij toevallig afgelopen zondag bij een italiaans restaurant? Zat een familie naast me die vooraf lasagne of pasta nam, en als hoofdgerecht een pizza
Ik kreeg vandaag te horen dat ik wel hangtieten moet hebben omdat ze zo groot zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaquote:
Was 1x al te veel ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik al eens gedaan, dus laat maar
Neenquote:
Nee, maar alleen maar aanraken? Dat is wel erg weinig hequote:
Zal toch wel mee vallen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen dat ik wel hangtieten moet hebben omdat ze zo groot zijn
als je er een potlood onder kan hangen, heb je hangtettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen dat ik wel hangtieten moet hebben omdat ze zo groot zijn
aww. kusje op je tieten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smeken, en je moet jezelf eerst bewijzen voor jij aan mijn heerlijke billen mag zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik daar zat, had je wel op je knietjes naast me gezeten en me gesmeekt of ik met je op de foto wou en je een handtekening op je bil wilde geven
En als je er een etui onder kan hangen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je er een potlood onder kan hangen, heb je hangtetten
Dat is de BH test, honeyquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kent Baby...die zal het niet bij aanraken willen houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar alleen maar aanraken? Dat is wel erg weinig he
Je weet niet beter..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smeken, en je moet jezelf eerst bewijzen voor jij aan mijn heerlijke billen mag zitten
Hele kleintjes kunnen dus amper gaan hangen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
tijd voor nieuwe boobsquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je er een etui onder kan hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |