Ik ben best sociaal!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, zulke interesse dmv van vragen toont een open sociale kant, dat is alleen maar aan te moedigen toch?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is niet bevorderlijk op die leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er toch nog zo goed uit zien, hoe doe ik het toch!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Haha zuchtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook en dat is veel leuker dan iets anders zagen
Vergeleken met wat?quote:
botox. plastische chirurgie, enz. enzquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En er toch nog zo goed uit zien, hoe doe ik het toch!
Geen idee wat voor soepie 't is, maar het ziet er wel gezond uitquote:
Voor zover ik het kan zien,komt dat wel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
trek die doos lingerie eens onder je bed vandaan dan. heb je naast joe nog wat meer gewillige slachtoffers.quote:
Was het maar waar! Ik zou nog wel wat wetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
botox. plastische chirurgie, enz. enz
Ik stel me niet beschikbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk dat ik toch maar lesbisch word
Dan ben ik ook sociaalquote:
iehl, dat ziet eruit als die pan vol kots (soepachtige substantie wat een beetje naar kots rook, waarschijnlijk door de paprika) van vanmiddagquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee wat voor soepie 't is, maar het ziet er wel gezond uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien,komt dat wel goedIk hoop dat je gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat laatste probeer ik.
![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En er toch nog zo goed uit zien, hoe doe ik het toch!
quote:
Wat kan ik doen om je op andere gedachten te brengen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk dat ik toch maar lesbisch word
ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was het maar waar! Ik zou nog wel wat weten
Ik zie jou geen beter soepie postenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehl, dat ziet eruit als die pan vol kots (soepachtige substantie wat een beetje naar kots rook, waarschijnlijk door de paprika) van vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |