Ach dat gebeurt niet zomaar hoor, zit er ook al jaren op te wachten....quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om je op andere gedachten te brengen?
Dat gaat kinky filmpjes opleveren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk dat ik toch maar lesbisch word
quote:
Meeten?quote:
dat komt omdat ik ook heul niet van soep houquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie jou geen beter soepie posten
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd. (of was het MissB?)quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helicopterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee wat voor soepie 't is, maar het ziet er wel gezond uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd.
Om lesbisch te worden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach dat gebeurt niet zomaar hoor, zit er ook al jaren op te wachten....
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx je hebt me inmiddels een stuk meer lesbisch gekregen!
About time!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
dawgiequote:
Missquote:
Hi therequote:
Hoiquote:
als ik oud ben en hangtetten/theezakjes hebquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helicopteren met je piemel, althans, dat zegt GvsE altijd. (of was het MissB?)
Don't you start again!quote:
Damn girl, soup is great!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat komt omdat ik ook heul niet van soep hou
*zjwoeng*quote:
hmmm ik zal er over nadenken, ik ben vrij overtuigd dat mannen allemaal hetzelfde zijn dus ik wil iets nieuwsquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je er wel mee hooghouden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik oud ben en hangtetten/theezakjes heb
ik heb liever ECHT etenquote:
Ik vind het niet nodig. Maar wat mensen doen moeten ze lekker zelf weten.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
Tijnbrein is zeker anders dan wat je ooit gehad hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
hmmm ik zal er over nadenken, ik ben vrij overtuigd dat mannen allemaal hetzelfde zijn dus ik wil iets nieuws
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
hmmm ik zal er over nadenken, ik ben vrij overtuigd dat mannen allemaal hetzelfde zijn dus ik wil iets nieuws
en je weet maar nooit.. misschien ben ik volgend jaar al oudquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kan je er wel mee hooghouden.
Moet datquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou meisje, kom jij maar eens kijken als Q. douchet.
Hoe weet jij wat ze gehad heeft?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tijnbrein is zeker anders dan wat je ooit gehad hebt.
Morgen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik oud ben en hangtetten/theezakjes heb
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tijnbrein is zeker anders dan wat je ooit gehad hebt.
Ook daar heb ik liever echt etenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soep is niet voor niets vaak een voorgerecht.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat komt omdat ik ook heul niet van soep hou
Dat zou jij wel willen..maar er wordt niet gefilmd!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat gaat kinky filmpjes opleveren.
En als lesbisch zijn niet bevalt wat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Misschien kan ik je twijfel wegnemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik aan der poesje gezeten heb..
*poked in boob*quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
Jongens, ben weg uit dit topic. Au revoir
Ja, het is meer van een sfeervol happen een gezellig zwijgen geworden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap dat de TT je aantrekt zeg maar.
De tijd van happen is nu toch wel voorbij?
nee wacht!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef Sam-x het volgende:
Jongens, ben weg uit dit topic. Au revoir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |