Positiefquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, hoe moet ik dat opvatten?
Morgen ochtend zie je mij met een puike glimlach!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
Ik haal het beste in mensen naar boven (..not..)
Ik denk dat ik ms maar even een tukje ga doen, stomme griepquote:
En het is echte liefde omdat wij graag met elkaar bellen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
PositiefEn nee,heeft niks met mij te maken
Oh grieperig. Dan mag je nu al moe zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ms maar even een tukje ga doen, stomme griep
eindhovuh de gekste!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
Wow, dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
baby's hotelkamer?
Dat is weer wat anders dan de kinderkamer?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ms maar even een tukje ga doen, stomme griep
Ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het is echte liefde omdat wij graag met elkaar bellen?
Ja en in 2 dagen 7 uur slaap wil ook helpenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh grieperig. Dan mag je nu al moe zijn
Ochja, best so far.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
OokIk weet niet alles over jullie,maar van wat ik opvang,maak ik dat wel op
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Sam-x het volgende:
Ik zag de TT waarvan ik dacht, dit volg ik niet!quote:
Dat kan ook en dat is veel leuker dan iets anders zagenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
ik dacht dat zagen bedoelt waren om het vlees mee te snijden aan tafel
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
geen man die een kommetje soep komt brengen? je hebt ze niet goed afgericht dan, chick.
Welja, zulke interesse dmv van vragen toont een open sociale kant, dat is alleen maar aan te moedigen toch?quote:
Ik snap dat de TT je aantrekt zeg maar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag de TT waarvan ik dacht, dit volg ik niet!![]()
Ja, als ik hier kom begint iedereen te happen! Het is gevaarlijk om tussen de piranha's te zwemmen.
Is niet bevorderlijk op die leeftijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en in 2 dagen 7 uur slaap wil ook helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |