saaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen zin, geen geld, geen tijd en geen behoefte
Oja. En ik ben saaiquote:
OK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik ben zelf ook niet zozeer ontevreden hoor. Meer van: ietsje groter is welkom.
Goed puntquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel is je stelling dan waard?
Never to been seen again.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat betreft de meet. Als ik ga kan ik heus wel mensen oppikken op de route Emmen - Utrecht hoor
jij lijkt op boogerquote:
Ik word gewoon graag onder de voet gelopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is je kans! Je kan ontsnappen! Ren missmsx ren!
Of verdien je meer en moet je alimentatie betalen?
Duhquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet Nederlandse spreekwoorden niet vertalen![]()
En mijne zijn groot zat, thank you very much
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Wie eet er nu oliebollen met kerstDat is toch vreemd
Oliebollen noemen in dit topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
tieten, bollen, doh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.
Hoe kom je nu opeens bij oliebollen terecht.
ik krijg ze maar 1 keer per jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.
Mja, ik heb zin in oliebollenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen met de kermis en oud en nieuw. En misschien soms als ik een kraam tegen kom en trek hebt.
Hoe kom je nu opeens bij oliebollen terecht.
Iedereen die ooit bij mij is ingestapt is ook weer veilig uitgestapt hoorquote:
nee, echtquote:
Geen idee ik eet wel paaseitjes met kerstquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
Omdat het voor Oud en Nieuw is! Daaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn het hele jaar te krijgen,dus waarom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |