Ja. Ik heb liever dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nergens overgeeft. Ik vond gister in 10 minuten 2 keer spuug.
Dus jouw SYTYCSC-skills zijn te bewonderen op de meet?quote:
Pak een supersoakerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
ze springt om de zoveel minuten in mn behang![]()
en ik mag niet opspringen van de fysio, wat ik nu dus wel elke keer doe, en ik heb al pijn omdat ik te lang gelopen heb. Ze is zeer vervelend vandaag
quote:
Huppel doet altijd lief.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moet eerst maar wat aardiger doen voor ze iets krijgt
Ik ben superaardigquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moet eerst maar wat aardiger doen voor ze iets krijgt
Surequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dus jouw SYTYCSC-skills zijn te bewonderen op de meet?
mss wordt ze wel gek van je bloemetjesbehang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
en ik mag niet opspringen van de fysio, wat ik nu dus wel elke keer doe, en ik heb al pijn omdat ik te lang gelopen heb. Ze is zeer vervelend vandaag
Wie doet er nu peper over een gebakken eitje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
Ik wilde vorige keer zowaar een gebakken eitje nemen en toen bleken we geen peper te hebben. I mean....wie heeft er nu geen peper in huis!
Aaah fijn, ze is nu 1,5 ofzo? Ik vond ze toen zo schattig he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
met babe gaat ook goed, ze is eindelijk rustiger aan het worden.
zie je wel. fijn dat bellen goed beviel. pas wel op voor je rekening.
Hij houdt van mequote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
In de kooi met dat beestje danquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
Liefde. maag. manquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel lekkere appelbeignets maken, dat moet wat goed maken toch?
haarquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent kan je zo nietsvermoedend je tetters op Varken zn hoofdje laten vallen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
mss wordt ze wel gek van je bloemetjesbehang.
Misschien moeten wij dan maar over Ez gaan praten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben superaardig![]()
Ez is al de hele tijd gemeen aan het doen tegen mij
de stommerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben superaardig![]()
Ez is al de hele tijd gemeen aan het doen tegen mij
Nee, want deze reeks is een beetje als een soap. Je moet het een beetje volgen wie het met wie doet en wie wie mag om bij te blijven!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, negeren is zo saai soms.
Ik weet niets van Utrecht, so don't ask me, boy!
Ik roddel niet en zal dus het hele gesprek copy pasten naar hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan maar over Ez gaan praten?
Toch wel hè.quote:
Hè, wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan maar over Ez gaan praten?
quote:
quote:
ze is niet bang voor waterquote:
Daarom hoeft ze het nog niet te slopen. En dat ze dat behang sloopt is nog tot daar aan toe. Maar mijn superstoere en extreem dure en afwasbare behang van mijn slaapkamer gaat me te verquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
mss wordt ze wel gek van je bloemetjesbehang.
quote:
jep, ongeveer anderhalf nu. is ze nu nog, vooral omdat ze meer ligt te maffen nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah fijn, ze is nu 1,5 ofzo? Ik vond ze toen zo schattig he.
Ja, ik moet vaker naar jou luisteren. Rekening komt wel goed, heb nog tig minuten over.
Trust me, dat ben je na 2 keer ook beu.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb liever dat.
Ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie doet er nu peper over een gebakken eitje?
Grapje mooiboiquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch wel hè.
[..]
Hè, wat?
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |