quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch wel hè.
[..]
Hè, wat?
[..]
[..]
neuh, kattenkots ruimen heb je zo gedaan..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trust me, dat ben je na 2 keer ook beu.
[..]
Ik.Want ik eet het nooit omdat ik het nooit lustte. Maar ik wil meer dingen leren eten zeg maar. Vandaar dat ik peper nodig heb.
ik ben bang dat je er niet zoveel tegen kunt doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze is niet bang voor water
[..]
Daarom hoeft ze het nog niet te slopen. En dat ze dat behang sloopt is nog tot daar aan toe. Maar mijn superstoere en extreem dure en afwasbare behang van mijn slaapkamer gaat me te ver
En dat van Nettings, maar daar ben ik toen niet geweestquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En had jij ook huppel niet aangezet tot het onzedelijk betasten van mijn achterwerk?
En kan je het nu nog een beetje bijhouden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want deze reeks is een beetje als een soap. Je moet het een beetje volgen wie het met wie doet en wie wie mag om bij te blijven!
Jaa, maar als kitten zijn ze ook zo schattig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jep, ongeveer anderhalf nu. is ze nu nog, vooral omdat ze meer ligt te maffen nu
whehe, je moet niks
Feestquote:
quote:
Niks onzedelijks aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En had jij ook huppel niet aangezet tot het onzedelijk betasten van mijn achterwerk?
ik kan er niks tegen doen. Ze is nergens van onder de indrukquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben bang dat je er niet zoveel tegen kunt doen.
Dat zijn opdrachtjes die ik met liefde en plezier uitvoer jaquote:
Wel! Ik ben een net meisjequote:
Maar ze spugen altijd op je spullen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, kattenkots ruimen heb je zo gedaan..
hondenkots in combinatie met slijmerige drab poep. Dat is pas klote opruimen
Het uitblijven van een reactie. Ik vroeg me af of je SYTYCSC-skills te bewonderen zijn op de meet.quote:
Logischquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trust me, dat ben je na 2 keer ook beu.
[..]
Ik.Want ik eet het nooit omdat ik het nooit lustte. Maar ik wil meer dingen leren eten zeg maar. Vandaar dat ik peper nodig heb.
En toch deed je het nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn opdrachtjes die ik met liefde en plezier uitvoer ja
En ik een nette jongen. Dus niets aan de hand tochquote:
Nee, maar we waren met zoveel dat de mensen die om 1 uur begonnen waren al weg mochten en de avondmeisjes achterbleven.quote:
Ik moet toch een reden hebben om terug te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |