Ik probeer je al die tijd een compliment te geven. Snap je nu waarom ik zo slecht ben met de ladies?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.. En ik maar denken dat die jongen me probeert te beledigen
Dat bedoelde ik wel. Eigenlijkquote:
De toepasselijke smilies zijn opquote:
"Dat snapten we al lang voor dit akkefietsje hahaha ZOMGBOONZORZ BURN!!!1!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik probeer je al die tijd een compliment te geven. Snap je nu waarom ik zo slecht ben met de ladies?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
"Dat snapten we al lang voor dit akkefietsje hahaha ZOMGBOONZORZ BURN!!!1!"
Ja leuk
Voorspelbare kut-SC hèquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja leuk
Vrouwen...quote:
herkenbaar....quote:[..]
De toepasselijke smilies zijn op.
Ik zou geen vrouw zijn als ik dat deed poppeke!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Fallen het volgende:
Vrouwen...
Zeg dan ook wat je bedoelt!!
quote:herkenbaar....
Ik kan in mijn eentje een eigen SC beginnen en voor iedereen posten.quote:
Ja, maar dat snapten we... oh, laat maar...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja leuk
Behalve voor de vrouwen dan hèquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan in mijn eentje een eigen SC beginnen en voor iedereen posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Doe dat dan wel binnen R&P.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Nebo het volgende:
Ik kan in mijn eentje een eigen SC beginnen en voor iedereen posten.
Er staat nog steeds Maresepein.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Nebo het volgende:
Ik vond de TT overigens schappelijker zo.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou geen vrouw zijn als ik dat deed poppeke!
quote:[..]
.
Braaf!quote:
Broodje broeder?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Nebo het volgende:
Ik vond de TT overigens schappelijker zo.
Het zit hem vast in dat chromosoomquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Fallen het volgende:
[..]Owja....
Maar toch, vrouwen... waarom kunnen ze nou nooit duidelijk zijn!![]()
Omdat andere planeet. En het is moeilijk om duidelijk te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Fallen het volgende:
Owja....
Maar toch, vrouwen... waarom kunnen ze nou nooit duidelijk zijn!![]()
Zeg het met smilies part 5.2369874.2558.quote:
Deze keer verdien je hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Poit het volgende:
Wel lang geleden dat ik een naamtopic heb gehad
Inderdaad.. Als je van 1 van deze dingen in de TT teveel neemt word je misselijkquote:
U-huh...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat andere planeet. En het is moeilijk om duidelijk te zijn.
Zo krijg ik soms gewoon niet uit m'n mond geperst wat ik bedoel. Dus dan draai ik eeuwig om de feiten heen, tot ik in huilen uitbarst en uitschreeuw wat ik bedoel. Weejejewel.
quote:[..]
Zeg het met smilies part 5.2369874.2558.
Zou 't?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Fallen het volgende:
U-huh...
Tuurlijk, geeft niet... komt allemaal goed.![]()
quote:
Zo niet dan is het een goed excuus om op shopping-spree te gaan, veel chocolade te eten en nog eens een film met Clooney te kijken.quote:
inspiratie is echt op...quote:[..]
Enige wat ik me kan herinneren van die film is de overmaat aan sunflares (of hoe heten die dingen waarbij zo'n extreme lichtbron dikke strepen op het scherm laat zien?)quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Nebo het volgende:
Star Trek film is best prima trouwens (die van 2009 bedoel ik), al heb ik de serie nooit gekeken
Nooit zin in de oude series gehad, nieuwe film is prima inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Nebo het volgende:
Star Trek film is best prima trouwens (die van 2009 bedoel ik), al heb ik de serie nooit gekeken
Fixed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Fallen het volgende:
Zo niet dan is het een goed excuus om op shopping-spree te gaan, veel chocolade te eten en nog eens een film met Depp of Pitt of RPatz of Jake te kijken.
Ook goed, alsof ik dat allemaal ga bijhouden...quote:
Dat doe ik wel voor je.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Fallen het volgende:
Ook goed, alsof ik dat allemaal ga bijhouden...
Is goed.quote:
Ga je Killzone beta doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is goed.
Dan ga ik nu even een avondje PS3'en.
Was ik in eerste instantie niet van plan, maar als je zin hebt om online te gaan schieten wil ik best wel afzien van wat singleplayer gedoe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ga je Killzone beta doen?
Heb m'n PS3 al opgewarmd.. (Al heb ik net wel een game gekocht, Crescent Pale Mist, heerlijk die impuls aankopen..)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Fallen het volgende:
Is goed.
Dan ga ik nu even een avondje PS3'en.
Ik wil jou ook zeker niet onthouden van je Single Player Gedoe..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Was ik in eerste instantie niet van plan, maar als je zin hebt om online te gaan schieten wil ik best wel afzien van wat singleplayer gedoe.
Goed bezigquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
Best of 2 worlds.. Dubstep met Duke Nukem samples
Zo, daar gooi ik dit even tegenaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
Best of 2 worlds.. Dubstep met Duke Nukem samples
Als je lief bent met.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef badboynova het volgende:
wel verdomme, is dat broodje poit gewoon zonder extra SAUS
Je hebt het verdiend!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Poit het volgende:
Wel lang geleden dat ik een naamtopic heb gehad
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Nebo het volgende:
Je kan van de trap af lazeren, aangereden worden, naar de tandarts moeten, een saai college hebben, maar niks heeft zo'n sterke macht over je humeur als je freaking ouders...
Je hoorde ze net seks hebben? Oh the horror....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Nebo het volgende:
Je kan van de trap af lazeren, aangereden worden, naar de tandarts moeten, een saai college hebben, maar niks heeft zo'n sterke macht over je humeur als je freaking ouders...
quote:
Thank god noquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoorde ze net seks hebben? Oh the horror....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[ afbeelding ]En dan toch ben je ontzettend teleurgesteld dat ze niet net iets meer eruit schieten als het wareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
leg die zin eens uit, ik begrijp niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dan toch ben je ontzettend teleurgesteld dat ze niet net iets meer eruit schieten als het ware
Ze maken geen poit-geluidje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
leg die zin eens uit, ik begrijp niet wat je bedoelt
tijd voor een 3d monitor en brilquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dan toch ben je ontzettend teleurgesteld dat ze niet net iets meer eruit schieten als het ware
Same.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:32 schreef Fallen het volgende:
Mogguh...
Bijna niet geslapen vannacht. Ik haat verkouden/grieperig zijn.
Tijd voor een bijzonder goede kop koffie.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Ik heb een maandaggevoel.
Oh dat zijn leuke dagen toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mogge! Rare werkdag voor de boeg: eerst van half 10 tot half 12 vergaderen in Woerden, dan om 13 uur vergderen in Amsterdam en om half 18 moet ik in Nieuwegein zijn voor een diner
En dat 'werken' noemenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mogge! Rare werkdag voor de boeg: eerst van half 10 tot half 12 vergaderen in Woerden, dan om 13 uur vergderen in Amsterdam en om half 18 moet ik in Nieuwegein zijn voor een diner
Gewoon meer alert wezen op het topic.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:28 schreef Kn0x het volgende:
En weer val ik op de 2e pagina binnen. Het is een vloek zeg ik jullie! Gister nog fijn Black Ops kunnen spelen. Gaat steeds beter merk ik
Vergaderen in de ochtend...quote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Volgens 'de theorieën' zou dat dus juist niet het geval moeten zijn. Alles wat je kut vindt moet je 's morgens als eerste doen, omdat je dan op je opperbest bent.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:32 schreef Fallen het volgende:
Vergaderen in de ochtend...
Dat zijn de ergste, de langste en de minst productieve....
Gewoon staan tijdens de vergadering, opletten hoe snel alles kan gaan!quote:Op woensdag 17 november 2010 08:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vergaderen in de ochtend...
Dat zijn de ergste, de langste en de minst productieve....
De andere theorie zegt juist dat in de ochtend mensen wakker zijn, scherp, maar daardoor ook afdwalen naar omringende gebieden, mensen meer in verzet komen. Een vergadering in de middag is meestal korter omdat mensen de aandacht niet zo lang bij kunnen houden en daardoor bij de kern blijven.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens 'de theorieën' zou dat dus juist niet het geval moeten zijn. Alles wat je kut vindt moet je 's morgens als eerste doen, omdat je dan op je opperbest bent.
Prima tactiek. Heb ik ook een keer gebruikt bij een werkoverleg, snel, helder, duidelijk en effectief (zelfs bij lage temperaturen...).quote:Op woensdag 17 november 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon staan tijdens de vergadering, opletten hoe snel alles kan gaan!
Oh, die kende ik nog niet. Zit wel wat in.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:37 schreef Fallen het volgende:
De andere theorie zegt juist dat in de ochtend mensen wakker zijn, scherp, maar daardoor ook afdwalen naar omringende gebieden, mensen meer in verzet komen. Een vergadering in de middag is meestal korter omdat mensen de aandacht niet zo lang bij kunnen houden en daardoor bij de kern blijven.
Daarom. Hier gebruiken we het ook. Scheelt een hoop gedraai om de kern heen.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Prima tactiek. Heb ik ook een keer gebruikt bij een werkoverleg, snel, helder, duidelijk en effectief (zelfs bij lage temperaturen...).
"Shift delete".quote:Op woensdag 17 november 2010 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Pfff.. ik werk een dagje niet. En zo te zien puilt m'n inbox uit.
Ja, dat zou leuk zijn. Ik kan me nog even geestelijk voorbereiden.quote:
Agonyquote:Op woensdag 17 november 2010 08:41 schreef Kuukske het volgende:
+ E-mail naar hele bedrijf: "Volgens mij is er iets fout gegaan, ik ben al mijn e-mail kwijt. Als je me de laatste paar dagen iets belangrijks hebt gemaild, kun je dit dan nog eens doen?"quote:
Tip, wellicht al bekend, gebruik de AAN en CC opties van mail zoals ze bedoeld zijn:quote:Op woensdag 17 november 2010 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Wel je read-receipt uitzetten!quote:Op woensdag 17 november 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
+ E-mail naar hele bedrijf: "Volgens mij is er iets fout gegaan, ik ben al mijn e-mail kwijt. Als je me de laatste paar dagen iets belangrijks hebt gemaild, kun je dit dan nog eens doen?"
Wedden dat je maar een mailtje of 2 krijgt?
*Mental note maakt.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
+ E-mail naar hele bedrijf: "Volgens mij is er iets fout gegaan, ik ben al mijn e-mail kwijt. Als je me de laatste paar dagen iets belangrijks hebt gemaild, kun je dit dan nog eens doen?"
Wedden dat je maar een mailtje of 2 krijgt?
Zo werk ik ook, maar zo werkt de rest op de afdeling niet vaak. Bij ons heerst een enorme mailcultuur. Alles gaat op de mail en het liefst 10 man in de CC of in de Aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:46 schreef Fallen het volgende:
Tip, wellicht al bekend, gebruik de AAN en CC opties van mail zoals ze bedoeld zijn:
Ik heb altijd op mijn werk een vaste regel. Als je iets van me moet, dan stuur je een bericht AAN mij. Wil je dat ik iets lees, maar geen antwoord geef, of dat ik ergens van op de hoogte ben... gebruik dan CC. De mail die via CC aan mij gericht is, die gaat in een aparte map en die lees ik op dinsdag en vrijdag.
Het scheelt mij altijd een hoop gezeik en tijd.
Ow, en natuurlijk bij de meest recente mail beginnen met antwoorden. Meestal kan je een paar andere mails alweer wegdoen.
Check. Maar dat weerhoudt niet van mailen. Helaas.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:48 schreef Michhas het volgende:
Je kan toch ook gewoon zo'n automatisch antwoord bij afwezigheid instellen? Dan weten ze dat je er niet bent
Dat is waar, maar als je dan niet reageert, hebben ze geen recht om boos te wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Check. Maar dat weerhoudt niet van mailen. Helaas.
Maar je ontvangt de mail nog wel gewoon.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:48 schreef Michhas het volgende:
Je kan toch ook gewoon zo'n automatisch antwoord bij afwezigheid instellen? Dan weten ze dat je er niet bent
Da's waar.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:50 schreef Michhas het volgende:
Dat is waar, maar als je dan niet reageert, hebben ze geen recht om boos te worden
Ow, daar ben ik vrij makkelijk in. Ik geef het duidelijk in een bericht aan dat ik over de hele afdeling stuur (of bedrijf) en daar hebben ze het mee te doen. Uiteraard leg ik het nog wel een keer uit als mensen bellen/mailen omdat ze een antwoord hadden verwacht, maar zo zijn mijn spelregels.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo werk ik ook, maar zo werkt de rest op de afdeling niet vaak. Bij ons heerst een enorme mailcultuur. Alles gaat op de mail en het liefst 10 man in de CC of in de Aan.
Laatst was er iemand die 4 mensen wilde mailen; had ze er 1 in Aan gezet, 1 in CC en 1 in BCC. Toen de regels opwaren had ze de 4e maar weer bij Aan gezet..
Dat zou je bijna denkenquote:
Oh lachen! Ik zie mijn moeder al zitten. Whehehe.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:00 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het prima als mensen mailen, maar dan wel via mijn spelregels!
Maar goed, ik ga moeders maar eens Photoshop les geven.
Lol. Ja, dat werkt ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Poit het volgende:
geen mailprobleem hier.. we schreeuwen gewoon dingen naar elkaar. werkt prima.
Werkt hier niet aangezien bij ons de gebouwen zo'n 150 meter uit elkaar staan ivm met gevarencirkels rondom de gebouwenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:44 schreef Poit het volgende:
geen mailprobleem hier.. we schreeuwen gewoon dingen naar elkaar. werkt prima.
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt hier niet aangezien bij ons de gebouwen zo'n 150 meter uit elkaar staan ivm met gevarencirkels rondom de gebouwen
Dus.. Wanneer ging je daar ook alweer weg?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gister nog een collega die tegen mij te keer gaat, die ik daarna betrap op dezelfde fout, en daarna gaat lopen zeiken tegen de mijn baas dat ik hem daarop aanspreek..nu net weer de directeur die tegen mij begint te zeiken over dat ik iets niet heb gezien wat 3 andere mensen voor mij ook niet gezien hebben
Mogguhquote:
En ik maar denken dat jij het schrijven zat wasquote:Op woensdag 17 november 2010 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Anderhalf uur te laat op mn werk, maar wel heerlijk geslapen!
Maar ik zit dus heel de dag in mn hok, dus ik zal lekker veel posten jongen! Joechei!
Ook maar ff een mooi stukje voor cutscene schrijven!
Haha truequote:Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus.. Wanneer ging je daar ook alweer weg?
[..]
Mogguh
Ben ik stiekempjes ook, maar anders wordt Rossdale zo boos/teleurgesteld...quote:Op woensdag 17 november 2010 10:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij het schrijven zat was
Gefeliciteerd!quote:
Ik ben nooit boos, gewoon teleurgesteld.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben ik stiekempjes ook, maar anders wordt Rossdale zo boos/teleurgesteld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Sphanks.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos, gewoon teleurgesteld.Herkenbaar, bijvoorbeeld toen ik voor de eerste keer ladderzat thuis kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ik vertelde dat ik welles blowde was er niets aan de hand
I am the Milkman! My milk is delicious!
Zatlapquote:Op woensdag 17 november 2010 11:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Herkenbaar, bijvoorbeeld toen ik voor de eerste keer ladderzat thuis kwam.
Je bent wel eerlijk, dus misschien vonden ze het daarom okequote:Op woensdag 17 november 2010 11:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Herkenbaar, bijvoorbeeld toen ik voor de eerste keer ladderzat thuis kwam.
Misschien zijn het hippies die anti-alcohol zijn maar pro-blowenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk, dus misschien vonden ze het daarom oke
Optie 2 iddquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Misschien zijn het hippies die anti-alcohol zijn maar pro-blowen
Dan moet je wat etenquote:
Yeah ik ga ook ff wat halen!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet je wat eten. Dat ga ik ook eens even doen.
Broodje ham ftw.
gewoon sambal doorheen mieteren.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Boterham met chocopasta. Als er een smaakbeleving is waar ik moe van word dan is het dat wel
Of Maggi. Maggi is de oplossing voor alles.quote:
I know, maar dit gaat 's ochtends het snelst. Sambal is misschien niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 17 november 2010 13:44 schreef Kuukske het volgende:
De oplossing is heel simpel hoor Neeb. Gewoon iets anders erop doen?
Kibbeling ftw!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef Solique het volgende:
Naast de standaard bammetjes maar naar de visboer gelopen.
Serieus? Ik krijg al kotsneigingen als ik denk aan de combinatie. Maar whatever floats your boat mèhn.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef Nebo het volgende:
I know, maar dit gaat 's ochtends het snelst. Sambal is misschien niet eens zo'n slecht idee
Nooit chocolade met chilipoeder gegeten? Dikke prima!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kibbeling ftw!
[..]
Serieus? Ik krijg al kotsneigingen als ik denk aan de combinatie. Maar whatever floats your boat mèhn..
Heerlijk!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nooit chocolade met chilipoeder gegeten? Dikke prima!
Nope. Nooit gegeten.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:50 schreef Nebo het volgende:
Nooit chocolade met chilipoeder gegeten? Dikke prima!
Crosspost!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nope. Nooit gegeten.
Waarom de smaak van chocolade vergallen met één of ander spicy iets? Chocola an sich is al goddelijk genoeg. Maar als je het iedere dag op je brood smeert kan ik me wel voorstellen dat je toe bent aan iets anders. Doe er pindakaas bij!
Weer een dame die zich vergist.. Het is Poit, niet Chocola..quote:Op woensdag 17 november 2010 13:52 schreef Kuukske het volgende:
Chocola an sich is al goddelijk genoeg.
Ik moet iets bekennen, ik heb nog nooit call of duty gespeeldquote:Op woensdag 17 november 2010 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik moet iets bekennen, ik heb alleen call of duty 1 uitgespeeld
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet iets bekennen, ik heb nog nooit call of duty gespeeld
Ik ook. Ik heb deel 1 t/m 7 thuis liggen. Sommige zelfs dubbel voor PC en X360.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik moet iets bekennen, ik heb alleen call of duty 1 uitgespeeld
Box!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet iets bekennen, ik heb alle Call of Duty's uitgespeeld
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:18 schreef Poit het volgende:
Ik beken het niet eens, het is algemeen bekend.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet iets bekennen, ik heb alle Call of Duty's uitgespeeld
Niet vragen. Doen.quote:
Bij mij doe je anders nooit zo moeilijk..quote:
PICS!!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef Poit het volgende:
Bij mij doe je anders nooit zo moeilijk..
Maarja, ik ben dan natuurlijk ook dead sexy..
Nou, wat houdt je tegen? Je baas? Die loop je gewoon voorbij.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb zin om naar huis te gaan....!
quote:
Meer te vinden in m'n fotoboek / facebook.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Ik krijg geen genoeg van z'n foto's. Snap dat nou.
Broederquote:
Nee man, die is alweer gefixedquote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, wat houdt je tegen? Je baas? Die loop je gewoon voorbij.
Ow wacht, je had een lekke tuub hè?
Als m'n collega's straks weg zijn zal ik even kijken of ik je kan traceren.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef Poit het volgende:
Meer te vinden in m'n fotoboek / facebook.
Fixed.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee vrouw, die is alweer gefixed
Nouja opzich houdt niets me tegen, maar ik kan hier ook nog ff een uurtje aan mn scriptie werken dus ik denk dat ik slim ga zijn en dat ga doen
Fixed schmixed! Al dat nep feminisme ook!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fixed.
En eh, goed bezig! Wees slim. Enzo.
Hmm.. Stiekem klinkt dat nog dubieuzer dan ik en m'n doos pringles..quote:Op woensdag 17 november 2010 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als m'n collega's straks weg zijn zal ik even kijken of ik je kan traceren.
Nou, die pringlesbus was wel heel dubieus hoor. Hoe is het daarmee afgelopen eigenlijk? Was het allemaal naar wens enzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:13 schreef Poit het volgende:
Hmm.. Stiekem klinkt dat nog dubieuzer dan ik en m'n doos pringles..
Toch knap dat je er overheen probeert te pratenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, die pringlesbus was wel heel dubieus hoor. Hoe is het daarmee afgelopen eigenlijk? Was het allemaal naar wens enzo?
Een beetje volle bus is ook veel lekkerder om te neuken!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch knap dat je er overheen probeert te praten
Maar de pringlesbus leeft nog.. En hij is nog geeneens leeg!![]()
In een bus neuken, die badge heb ik nog niet...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een beetje volle bus is ook veel lekkerder om te neuken!
Wat voor bus?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In een bus neuken, die badge heb ik nog niet...
Neem wat naise goodies voor me mee!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
Exotische kipschotel, enkel rode kleren aan en hoplakee, naar een feestje in A'dam, fijne avond heren en dames
Geen van allen, ik ben een burgertrutjequote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat voor bus?
Stads? Streek? Bestel?
SAAAI!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geen van allen, ik ben een burgertrutje
Neequote:Op woensdag 17 november 2010 17:39 schreef Poit het volgende:
[..]
SAAAI!
Ook nooit achterin een busje met matras?
Een viefje is een auto met plastic wieldoppen en zo'n speaker eronder die het geluid van een Testarossa maakt.quote:
Ik ken jou ergens van. Maar ik weet niet waarvan.quote:
En dat gaan we zo houden ook!quote:
3 letters , heeft met heerlijke substantie te maken , lijkt op chocolade bonen maar anders en vele nederlanders drinken het. een andere tegenhanger word in Engeland veelal gedronken en komt oorpspronkelijk vanuit india.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ken jou ergens van. Maar ik weet niet waarvan.
Hosselbak.quote:
Oh.. Dat. Ok.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
3 letters , heeft met heerlijke substantie te maken , lijkt op chocolade bonen maar anders en vele nederlanders drinken het. een andere tegenhanger word in Engeland veelal gedronken en komt oorpspronkelijk vanuit india.
Bah, dat klinkt heel carnaval-esk.quote:
Koekblik op wielen klinkt als een Kuukske op rolschaatsen.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koekblik op wielen klinkt als een Kuukske op rolschaatsen.
[..]
En jij dacht. kom eens kijken waar het echt gezellig isquote:Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ben een Ksc SCGast. en soms overal en nergens
Hij stalkt gewoon Kuukske.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef Poit het volgende:
[..]
En jij dacht. kom eens kijken waar het echt gezellig is
Nou. Je foto's moeten naar koei.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben een Ksc SCGast. en soms overal en nergens
Zet de taalinstelling snel op Chinees!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef Frankii het volgende:
Twee oude omaatjes zijn aan het uitvogelen hoe hun touch teledoon werkt hier in de trein. Topvermaak!
Ik zoek grote, brede, sterke mannen en/of pinguïns die me willen beschermen.quote:
Die zijn hier vast te vinden. Ik kan alleen maar zwaar en snel fietsenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zoek grote, brede, sterke mannen die me willen beschermen.
en dat zeg jij? waar blijft de jouwe?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Je foto's moeten naar koei.
Poit dus...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zoek grote, brede, sterke mannen en/of pinguïns die me willen beschermen.
Facebook!quote:
Link?quote:
Oh, pinguin kan ik wel, met pak lijk ik sprekend.quote:
Geen idee ik zat op DIG te kijken toen zag ik dit topicquote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef Poit het volgende:
En jij dacht. kom eens kijken waar het echt gezellig is
quote:
Welke foto's?quote:
Superhoogknuffelgehalte!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Pheno het volgende:
Oh, pinguin kan ik wel, met pak lijk ik sprekend.
Van jou.quote:
quote:
quote:
quote:
Joehoe.quote:
Brede schouders denk ik, niet de bierspieren.quote:
Hmmmmmhallo!quote:
Boehoequote:
Zullen we 'm delen?quote:
Wat spinazie met Popeye doet, doet bier met Poitquote:Op woensdag 17 november 2010 19:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Brede schouders denk ik, niet de bierspieren.
Wie gaan we delen en waarom?quote:
Sphanks. Zomaar. Leuk. Mits je 'm schoon aflevert na ieder gebruik.quote:
Ehm, welke link Sol?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:54 schreef Solique het volgende:
Zo eten is ook weer weg gewerkt.
Waar blijft die link Kuuk?
Gejat door een Marokkaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef BobbanzPS het volgende:
Waar blijven die discriminerende grappen?
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef badboynova het volgende:
Na een zeer lange en heel zenuwachtig dag, weten we wat de kleine gaat worden.
Hint:
Er komt nog een jood erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Je gezichtboek met foto'squote:
Ooh. Díe link. Mja, die hou ik voor mezelf.quote:
Wel verwijzen naar gezichtsboek voor foto's en dan geen link.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooh. Díe link. Mja, die hou ik voor mezelf.
Streep je me nu gewoon door?!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:02 schreef Solique het volgende:
Wel verwijzen naar gezichtsboek voor foto's en dan geen link.![]()
Kuukske
Mijnes is tactisch zonder foto waar ik op sta, alleen foto's die ik geschoten hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Streep je me nu gewoon door?!. Wat is jóuw link dan?
Yay. Zoekopdrachtjes op teh interwebz.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Solique het volgende:
Mijnes is tactisch zonder foto waar ik op sta, alleen foto's die ik geschoten hebt.
Had link al eens geplaatst hier, of tenminste de hint. (zoek maar op Solique en check zelfde ui)
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ja, leuk! Gefeliciteerd!quote:
Ik heb uw plek op het internet gevondenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijnes is tactisch zonder foto waar ik op sta, alleen foto's die ik geschoten hebt.
Had link al eens geplaatst hier, of tenminste de hint. (zoek maar op Solique en check zelfde ui)
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb uw plek op het internet gevonden
Ik zei het al, heb mijn FB al vaker gepost. Al houd ik hem weinig up-to-date. Alleen als ik weer eens zin hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Joh, sol. We hebben gewoon al gemeenschappelijke vrinden.
Oh al die spelletjes enzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Solique het volgende:
Ik zei het al, heb mijn FB al vaker gepost. Al houd ik hem weinig up-to-date. Alleen als ik weer eens zin hebt.
Sowieso gebruik ik het meer voor tijd verdrijf op werk.
Ja, heb er een hele zooi maar speel er maar 1 of 2 ofzo. Zal eens wat opruimen.quote:
Ik vind je niet op facebook... ook niet via de andere sites, zal wel weer blond zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, heb er een hele zooi maar speel er maar 1 of 2 ofzo. Zal eens wat opruimen.
Dat ben ik ook, daar kan het niet aan liggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef GameBabe het volgende:
Ik vind je niet op facebook... ook niet via de andere sites, zal wel weer blond zijn
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind je niet op facebook... ook niet via de andere sites, zal wel weer blond zijn
Het is enorm simpelquote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, daar kan het niet aan liggen.
fixedquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Het is enorm simpel
Zelfs op andere sites ben ik te vinden via mijn nickname, gebruik hem pas sinds 1999 ofzo online.
Thank youquote:
Is altijd zo geweest, afslachten die hap.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef badboynova het volgende:
hoor ze eens fluiten al die turken, als nederland aan de bal is.
??? wat Doen ze dan hier???
Succesquote:
Wie gaan jullie delen?quote:
Wat een bazen UI heb jij eigenlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie gaan jullie delen?
Als het om mij gaat.. Bring it on!!!
Een of andere koning met een gitaar heeft hem gemaakt..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat een bazen UI heb jij eigenlijk
Bam, weer een kilo erbij in anderhalve week. Zit bijna aan mn streefgewicht
Okquote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie gaan jullie delen?
Als het om mij gaat.. Bring it on!!!
Het kantoorleven hakt er meteen inquote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat een bazen UI heb jij eigenlijk
Bam, weer een kilo erbij in anderhalve week. Zit bijna aan mn streefgewicht
Ik moest aan jou fotos sturen van Kuukske. geen idee waarom.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef koei het volgende:
Wat gaan jullie weer hard hier, en dan verdwijnt het topic uit MyAt en ben ik het weer kwijt
Omdat dat zo in de OP staat natuurlijk! Wil je bij de toffe mensen horen dan moet je een foto naar Poit of mij sturen. Jij valt onder de mannen, dus dan mag de foto richting mij! Ik keur dan of je nerd genoeg bent voor deze sc!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik moest aan jou fotos sturen van Kuukske. geen idee waarom.
Soliques foto staat gewoon op googlequote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef koei het volgende:
En Solique, ik wacht ook nog steeds op jouw foto!
Heb je Scott Pilgrim al gezien? Die draaide gisteren in de sneak en ik vond 'm eigenlijk helemaal niet zo leuk
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat dat zo in de OP staat natuurlijk! Wil je bij de toffe mensen horen dan moet je een foto naar Poit of mij sturen. Jij valt onder de mannen, dus dan mag de foto richting mij! Ik keur dan of je nerd genoeg bent voor deze sc!
sssttquote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Soliques foto staat gewoon op google
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Solique het volgende:
[..]
ssstt
MyspaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-1 voor Solique...RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Die is nu dus bekendquote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef koei het volgende:
En Solique, ik wacht ook nog steeds op jouw foto!
Heb je Scott Pilgrim al gezien? Die draaide gisteren in de sneak en ik vond 'm eigenlijk helemaal niet zo leuk
Is van 5 jaar geleden ofzo, toegang is al lang dicht gezet. Maar google onthoud het nog even 4 jaar ofzo.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Een of andere koning met een gitaar heeft hem gemaakt..
Wat een baas is die kerel!
Inhammen ? mag altijd via PM als het te erg is.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef koei het volgende:
Ik hoop wel voor je dat die foto ook weer niet zo heel lang geleden is genomen, anders win je het misschien nog wel van Poit qua inhammen![]()
![]()
Maar je lijkt wel nerderig genoeg inderdaad! Al zou het toffer zijn geweest als je een lightsaber vast had gehad, die moet ik er nu zelf bij denken...
En ik ben wel benieuwd wat je van Scott Pilgim vindt. Hij gaat volgende week pas draaien, dus komend weekend kan nog niet (of je moet naar een voorpremiere gaan, die zijn er wel dit weekend al). Ik kan gewoon het hele weekend niet naar de filmEn ik wil graag naar Harry Potter... Gisteren was de nachtpremiere en de sneak was vlak daarvoor afgelopen. Ik heb het nog nooit zo druk gezien bij de bios, de rij begon bij de ingang ergens
en verrassend veel mannen!
ik denk dat er een recente grotere foto nodig is om je haarlijn goed in te kunnen schattenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Inhammen ? mag altijd via PM als het te erg is.
Nog steeds te nerdering
En heb niets met Star Wars (al heb ik wel de films staan)
Ik moet zeggen dat Scott Pilgrim mij niets lijkt, maar met een puc en wat tijd over kan hij er altijd tussen geplaatst worden. Harry wil ik sowieso wel zien, denk dit weekend.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
ik denk dat er een recente grotere foto nodig is om je haarlijn goed in te kunnen schatten
Ik dacht dat Scott Pilgim een soort Kick-Assgemixt met wat nerd (game)humor zou zijn. Helaas ging die humor niet veel verder dan wat geluidjes en muntjes winnen bij het verslaan van een 'eindbaas'. Het beginscherm van Paramount was nog het allertofst gedaan (die was wel tof, dus ga anders alleen de eerste twee minuten...). En wel Cell 211 gaan kijken he, die is echt de moeite waard!
Ik ga zondag naar de Efteling
Zwart/wit is meestal juist een teken dat het oudere foto's zijn...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Die inhammen heb ik van mijn vader ontvangen. Erger wordt het al jaren niet meer, hangt sowieso af van hoelang het is.
Recentere foto heb ik alleen in zwart/wit nog liggen.
Cell 211 heb ik wel op lijstje staan, vooral na jouw advies.![]()
Scott Pilgrim zie ik wel, misschien als opvul ofzo.
Die foto komt uit de Efteling (was een meet)
Foto was bewerkt voor een kaart, origineel is weg gevallen door pc crashquote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
Zwart/wit is meestal juist een teken dat het oudere foto's zijn...
En mijn advies opvolgen is sowieso slim natuurlijk!
ik geloof er niks van dat je geen andere foto's van jezelf hebt btw. In de huidige tijd kan dat gewoon niet meer! Tenzij je nooit op vakantie gaat, je geen vrienden hebt en nog een koelkasttelefoon hebt!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Foto was bewerkt voor een kaart, origineel is weg gevallen door pc crash
Voor goede films wel, voor andere dingen weet ik niet.
Ik dacht laat ik je even enthousiast begroeten! Dan ben je niet zo teleurgesteld omdat ik over een minuut mn laptop uit ga zetten.quote:
Avondquote:
En ik ben serieus over geen foto. Ga genoeg uit, naar de bios, winkelen, etc.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:16 schreef koei het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat je geen andere foto's van jezelf hebt btw. In de huidige tijd kan dat gewoon niet meer! Tenzij je nooit op vakantie gaat, je geen vrienden hebt en nog een koelkasttelefoon hebt!
qua eten kan ik je Knorr wereldgerechten burrito's aan raden (mits het geen date is), qua koekjes de triplechoc chocoladekoeken van de Albert Heijn (bij de broodafdeling, zijn verse koeken a 1,15 per stuk, bij de to go 1,30) en qua drinken de Milk & Fuit light smaak aardbei/kers! Nog meer tips nodig?
euh... okayquote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik je even enthousiast begroeten! Dan ben je niet zo teleurgesteld omdat ik over een minuut mn laptop uit ga zetten.
Trusten Koeitjequote:Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef koei het volgende:
Mn batterij is leeg! Fijne avond nog allemaal verder en weltrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |