Ik probeer je al die tijd een compliment te geven. Snap je nu waarom ik zo slecht ben met de ladies?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.. En ik maar denken dat die jongen me probeert te beledigen
Dat bedoelde ik wel. Eigenlijkquote:
De toepasselijke smilies zijn opquote:
"Dat snapten we al lang voor dit akkefietsje hahaha ZOMGBOONZORZ BURN!!!1!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik probeer je al die tijd een compliment te geven. Snap je nu waarom ik zo slecht ben met de ladies?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
"Dat snapten we al lang voor dit akkefietsje hahaha ZOMGBOONZORZ BURN!!!1!"
Ja leuk
Voorspelbare kut-SC hèquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja leuk
Vrouwen...quote:
herkenbaar....quote:[..]
De toepasselijke smilies zijn op.
Ik zou geen vrouw zijn als ik dat deed poppeke!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:47 schreef Fallen het volgende:
Vrouwen...
Zeg dan ook wat je bedoelt!!
quote:herkenbaar....
Ik kan in mijn eentje een eigen SC beginnen en voor iedereen posten.quote:
Ja, maar dat snapten we... oh, laat maar...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja leuk
Behalve voor de vrouwen dan hèquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan in mijn eentje een eigen SC beginnen en voor iedereen posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Doe dat dan wel binnen R&P.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Nebo het volgende:
Ik kan in mijn eentje een eigen SC beginnen en voor iedereen posten.
Er staat nog steeds Maresepein.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Nebo het volgende:
Ik vond de TT overigens schappelijker zo.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou geen vrouw zijn als ik dat deed poppeke!
quote:[..]
.
Braaf!quote:
Broodje broeder?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Nebo het volgende:
Ik vond de TT overigens schappelijker zo.
Het zit hem vast in dat chromosoomquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Fallen het volgende:
[..]Owja....
Maar toch, vrouwen... waarom kunnen ze nou nooit duidelijk zijn!![]()
Omdat andere planeet. En het is moeilijk om duidelijk te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Fallen het volgende:
Owja....
Maar toch, vrouwen... waarom kunnen ze nou nooit duidelijk zijn!![]()
Zeg het met smilies part 5.2369874.2558.quote:
Deze keer verdien je hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Poit het volgende:
Wel lang geleden dat ik een naamtopic heb gehad
Inderdaad.. Als je van 1 van deze dingen in de TT teveel neemt word je misselijkquote:
U-huh...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat andere planeet. En het is moeilijk om duidelijk te zijn.
Zo krijg ik soms gewoon niet uit m'n mond geperst wat ik bedoel. Dus dan draai ik eeuwig om de feiten heen, tot ik in huilen uitbarst en uitschreeuw wat ik bedoel. Weejejewel.
quote:[..]
Zeg het met smilies part 5.2369874.2558.
Zou 't?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Fallen het volgende:
U-huh...
Tuurlijk, geeft niet... komt allemaal goed.![]()
quote:
Zo niet dan is het een goed excuus om op shopping-spree te gaan, veel chocolade te eten en nog eens een film met Clooney te kijken.quote:
inspiratie is echt op...quote:[..]
Enige wat ik me kan herinneren van die film is de overmaat aan sunflares (of hoe heten die dingen waarbij zo'n extreme lichtbron dikke strepen op het scherm laat zien?)quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Nebo het volgende:
Star Trek film is best prima trouwens (die van 2009 bedoel ik), al heb ik de serie nooit gekeken
Nooit zin in de oude series gehad, nieuwe film is prima inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Nebo het volgende:
Star Trek film is best prima trouwens (die van 2009 bedoel ik), al heb ik de serie nooit gekeken
Fixed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Fallen het volgende:
Zo niet dan is het een goed excuus om op shopping-spree te gaan, veel chocolade te eten en nog eens een film met Depp of Pitt of RPatz of Jake te kijken.
Ook goed, alsof ik dat allemaal ga bijhouden...quote:
Dat doe ik wel voor je.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Fallen het volgende:
Ook goed, alsof ik dat allemaal ga bijhouden...
Is goed.quote:
Ga je Killzone beta doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is goed.
Dan ga ik nu even een avondje PS3'en.
Was ik in eerste instantie niet van plan, maar als je zin hebt om online te gaan schieten wil ik best wel afzien van wat singleplayer gedoe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ga je Killzone beta doen?
Heb m'n PS3 al opgewarmd.. (Al heb ik net wel een game gekocht, Crescent Pale Mist, heerlijk die impuls aankopen..)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Fallen het volgende:
Is goed.
Dan ga ik nu even een avondje PS3'en.
Ik wil jou ook zeker niet onthouden van je Single Player Gedoe..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Was ik in eerste instantie niet van plan, maar als je zin hebt om online te gaan schieten wil ik best wel afzien van wat singleplayer gedoe.
Goed bezigquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
Best of 2 worlds.. Dubstep met Duke Nukem samples
Zo, daar gooi ik dit even tegenaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
Best of 2 worlds.. Dubstep met Duke Nukem samples
Als je lief bent met.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef badboynova het volgende:
wel verdomme, is dat broodje poit gewoon zonder extra SAUS
Je hebt het verdiend!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Poit het volgende:
Wel lang geleden dat ik een naamtopic heb gehad
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Nebo het volgende:
Je kan van de trap af lazeren, aangereden worden, naar de tandarts moeten, een saai college hebben, maar niks heeft zo'n sterke macht over je humeur als je freaking ouders...
Je hoorde ze net seks hebben? Oh the horror....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Nebo het volgende:
Je kan van de trap af lazeren, aangereden worden, naar de tandarts moeten, een saai college hebben, maar niks heeft zo'n sterke macht over je humeur als je freaking ouders...
quote:
Thank god noquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoorde ze net seks hebben? Oh the horror....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[ afbeelding ]En dan toch ben je ontzettend teleurgesteld dat ze niet net iets meer eruit schieten als het wareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
leg die zin eens uit, ik begrijp niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dan toch ben je ontzettend teleurgesteld dat ze niet net iets meer eruit schieten als het ware
Ze maken geen poit-geluidje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
leg die zin eens uit, ik begrijp niet wat je bedoelt
tijd voor een 3d monitor en brilquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dan toch ben je ontzettend teleurgesteld dat ze niet net iets meer eruit schieten als het ware
Same.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:32 schreef Fallen het volgende:
Mogguh...
Bijna niet geslapen vannacht. Ik haat verkouden/grieperig zijn.
Tijd voor een bijzonder goede kop koffie.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Ik heb een maandaggevoel.
Oh dat zijn leuke dagen toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mogge! Rare werkdag voor de boeg: eerst van half 10 tot half 12 vergaderen in Woerden, dan om 13 uur vergderen in Amsterdam en om half 18 moet ik in Nieuwegein zijn voor een diner
En dat 'werken' noemenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mogge! Rare werkdag voor de boeg: eerst van half 10 tot half 12 vergaderen in Woerden, dan om 13 uur vergderen in Amsterdam en om half 18 moet ik in Nieuwegein zijn voor een diner
Gewoon meer alert wezen op het topic.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:28 schreef Kn0x het volgende:
En weer val ik op de 2e pagina binnen. Het is een vloek zeg ik jullie! Gister nog fijn Black Ops kunnen spelen. Gaat steeds beter merk ik
Vergaderen in de ochtend...quote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Volgens 'de theorieën' zou dat dus juist niet het geval moeten zijn. Alles wat je kut vindt moet je 's morgens als eerste doen, omdat je dan op je opperbest bent.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:32 schreef Fallen het volgende:
Vergaderen in de ochtend...
Dat zijn de ergste, de langste en de minst productieve....
Gewoon staan tijdens de vergadering, opletten hoe snel alles kan gaan!quote:Op woensdag 17 november 2010 08:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vergaderen in de ochtend...
Dat zijn de ergste, de langste en de minst productieve....
De andere theorie zegt juist dat in de ochtend mensen wakker zijn, scherp, maar daardoor ook afdwalen naar omringende gebieden, mensen meer in verzet komen. Een vergadering in de middag is meestal korter omdat mensen de aandacht niet zo lang bij kunnen houden en daardoor bij de kern blijven.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens 'de theorieën' zou dat dus juist niet het geval moeten zijn. Alles wat je kut vindt moet je 's morgens als eerste doen, omdat je dan op je opperbest bent.
Prima tactiek. Heb ik ook een keer gebruikt bij een werkoverleg, snel, helder, duidelijk en effectief (zelfs bij lage temperaturen...).quote:Op woensdag 17 november 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon staan tijdens de vergadering, opletten hoe snel alles kan gaan!
Oh, die kende ik nog niet. Zit wel wat in.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:37 schreef Fallen het volgende:
De andere theorie zegt juist dat in de ochtend mensen wakker zijn, scherp, maar daardoor ook afdwalen naar omringende gebieden, mensen meer in verzet komen. Een vergadering in de middag is meestal korter omdat mensen de aandacht niet zo lang bij kunnen houden en daardoor bij de kern blijven.
Daarom. Hier gebruiken we het ook. Scheelt een hoop gedraai om de kern heen.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Prima tactiek. Heb ik ook een keer gebruikt bij een werkoverleg, snel, helder, duidelijk en effectief (zelfs bij lage temperaturen...).
"Shift delete".quote:Op woensdag 17 november 2010 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Pfff.. ik werk een dagje niet. En zo te zien puilt m'n inbox uit.
Ja, dat zou leuk zijn. Ik kan me nog even geestelijk voorbereiden.quote:
Agonyquote:Op woensdag 17 november 2010 08:41 schreef Kuukske het volgende:
+ E-mail naar hele bedrijf: "Volgens mij is er iets fout gegaan, ik ben al mijn e-mail kwijt. Als je me de laatste paar dagen iets belangrijks hebt gemaild, kun je dit dan nog eens doen?"quote:
Tip, wellicht al bekend, gebruik de AAN en CC opties van mail zoals ze bedoeld zijn:quote:Op woensdag 17 november 2010 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Wel je read-receipt uitzetten!quote:Op woensdag 17 november 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
+ E-mail naar hele bedrijf: "Volgens mij is er iets fout gegaan, ik ben al mijn e-mail kwijt. Als je me de laatste paar dagen iets belangrijks hebt gemaild, kun je dit dan nog eens doen?"
Wedden dat je maar een mailtje of 2 krijgt?
*Mental note maakt.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
+ E-mail naar hele bedrijf: "Volgens mij is er iets fout gegaan, ik ben al mijn e-mail kwijt. Als je me de laatste paar dagen iets belangrijks hebt gemaild, kun je dit dan nog eens doen?"
Wedden dat je maar een mailtje of 2 krijgt?
Zo werk ik ook, maar zo werkt de rest op de afdeling niet vaak. Bij ons heerst een enorme mailcultuur. Alles gaat op de mail en het liefst 10 man in de CC of in de Aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:46 schreef Fallen het volgende:
Tip, wellicht al bekend, gebruik de AAN en CC opties van mail zoals ze bedoeld zijn:
Ik heb altijd op mijn werk een vaste regel. Als je iets van me moet, dan stuur je een bericht AAN mij. Wil je dat ik iets lees, maar geen antwoord geef, of dat ik ergens van op de hoogte ben... gebruik dan CC. De mail die via CC aan mij gericht is, die gaat in een aparte map en die lees ik op dinsdag en vrijdag.
Het scheelt mij altijd een hoop gezeik en tijd.
Ow, en natuurlijk bij de meest recente mail beginnen met antwoorden. Meestal kan je een paar andere mails alweer wegdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |